Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan findes en god mærkevare leverandør?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Kvalitetsvarer til videresalg:

Fashion > Trådstarter har vel ikke nævnt at de nødvendigvis skal være billige poloer han søgerWink.

Nej men han vil vel ik betale over normal engrospris... Så kan hans butik jo ik løbe rundt...

Kvalitetsvarer til videresalg:

Det behøves ikke nødvendigvis være så kompliceret at skaffe de varer. Jeg skal retfærdigvis sige, at jeg dog kun kender til forretningsgangen når det drejer som import/køb af Polo Ralph, Lacoste og Armani. (Som er blandt de mærker som trådstarter efterspørger).

Jeg har ik sagt at det er umuligt, blot at det er en MEGET farlig vej... De brands han nævner, er nogle af de mest farlige mærker at lege med. For de har 100% styr på deres varer, og 95% af varerne på det fri marked er enten fake eller illegal importeret.

Men når du siger importere, så formoder jeg, at du får dem via England... Men kan du skaffe varerne med papire, så smid en PB, da vi kan købe unlimited af de nævnte brands...

Kvalitetsvarer til videresalg:

Jeg ved godt at du har kendskab til mangt og meget indenfor branchen og har dyb respekt for dette - men som sagt - en lille opmuntring til trådstarter - det kan altså godt lade sig gøre. Også uden at skulle spekulere på kopivarer, fake og alt hvad der males af skræmmebilleder.

Ongoing er det umuligt. Du kan ik fast levere de nævnte brands, med mindre du køber dem fra en butik. Og så forsvinder hele fidusen jo...

Og det var skam ik for at ødelægge trådstarters humør eller andet. Synes bare at han skulle have ren besked fra start af. Ingen grund til at lyve eller omformulere sandheden...

Kvalitetsvarer til videresalg:

Så til trådstarter - du behøves ikke nødvendigvis allerede at slippe din ide for at gå til næste punkt på din idelisteWink

Nej han kan da tilpasse den med andre brands osv... Mulighederne er der, dog er ongoing levering af de nævnte brands nærmest umulig... Men derfor skal man ik miste modet ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Århus
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion >

Nej jeg får ikke varene fra England.

Som jeg har nævnt tidligere har jeg ikke kendskab til alle mærkerne. Men jeg kan levere Polo Ralph "ongoing" (som det så fint hedder Wink) og ind imellem Lacoste samt andre tilsvarende mærker, som trådstarter dog ikke har nævnt.

Det er jo ikke hverken 1., 2. eller 3. gang at denne debat er fremme mht. kopivarer, fake, er der papirer på tøjet? osv. Så alt det kan der jo søges utallige debatindlæg på, her på Amino.

Jeg er ikke på vej ind i endnu en diskusion om dette emne. Jeg kender reglerne og faldgruberne - som du jo selvfølgelig også gør - .

Jeg spilder hverken min egen eller andres tid her på Amino med usaglig tilbud, som til syvende og sidst alligevel ikke kan føres ud i livet eller som ikke er lovlige.

Men trådstarter har PB fra mig, så han har de informationer, som han behøver.

God vind til trådstarter med ide´erne og til Fashion - tak fordi du altid er vores vagthund WinkYes

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Kvalitetsvarer til videresalg:

Men trådstarter har PB fra mig, så han har de informationer, som han behøver.

Har lige smidt dig en PB ;D

Kvalitetsvarer til videresalg:

God vind til trådstarter med ide´erne og til Fashion - tak fordi du altid er vores vagthund WinkYes

Det var så lidt... Det gælder om at hjælpe, der hvor man kan, og det er jo typisk uerfarne mennesker, som laver trådene med spørgsmål...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)