Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan findes en god mærkevare leverandør?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 9. Nov 09
Indlæg ialt: 46
Fra  Vsual Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Jeg er så småt igang med at finde leverandøren til min kommende webshop.

Dertil skal jeg bruge en leverandør som kan levere ÆGTE poloshirt i mærkerne: lacoste, ralph lauren, burberry, paul smith, abercrombie & fitch, osv.

Jeg har googlet rundt på nettet og prøvet at finde en leverandør, men har endnu ikke fundet en som ikke handler kopier.

Mit Spørgsmål:

Hvor finder i andre jeres leverandør?

 

mvh. Niklas

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Mar 10
Indlæg ialt: 11
Fra  Trine.n - Design & Sourcing Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, du maa kontakte de forskellige maerker seperat og faa lov til at forhandle deres maerke.

Fra Århus
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg kan altid skaffe dig Polo Ralph Lauren varer og til tider får jeg også gode tilbud på Lacoste. De andre mærker har jeg ikke kontakt til.

Interesseret - så skriv gerne en PB eller på mail info@bmchristensen.dk

Mvh  Birger

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Med de mærker du søger, så ryger du med sikkerhed før eller senere hen i problemer...

Hvis du kan skaffe RL, Lacoste og Burberry poloer billigt, så er det enten varer, der er illegalt parallelimporteret fra udenfor EU, eller os er det fake varer. De har så godt styr på deres distribution, at andet nærmest er utopi...

AF sælges ik mange steder i EU pt, og derfor er alle varer du støder ind i ofte USA varer, som er illegalt importeret.

Eneste der faktisk nemt kan skaffes uden problemer, og til ok priser ongoin, er Lacoste sko...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niklas !

Jeg vil anbefale dig at gå på modemesser og indkøbsdage i feks. Bellacentret, der er for sko og tasker i den kommende weekend( søndag, mandag, tirsdag....), men de kan sikkert oplyse dig om tøjsælgerne også er der ;-)

Bare google CIFF eller sko og fashionfair, så finder du sikkert et numer derud til.

Her kan man lave aftaler med dem, som importerer tøjet og har agentur på de forskellige mærker.

Nogle leverandører er seje at forhandle med, andre ikke, men du må ud og snakke med dem.

Held og lykke !

;-) Stine

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Skosnuden.dk:

Jeg vil anbefale dig at gå på modemesser og indkøbsdage i feks. Bellacentret, der er for sko og tasker i den kommende weekend( søndag, mandag, tirsdag....), men de kan sikkert oplyse dig om tøjsælgerne også er der ;-)

Bare google CIFF eller sko og fashionfair, så finder du sikkert et numer derud til.

Her kan man lave aftaler med dem, som importerer tøjet og har agentur på de forskellige mærker.

Nogle leverandører er seje at forhandle med, andre ikke, men du må ud og snakke med dem.

Hvis han søger de mærker han nævner, så er modemesserne spild af tid... Afvisningen fra enten mærket eller distributøren bliver ligeså kold, som den vinter vi har haft i år...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Århus
Tilmeldt 9. Nov 09
Indlæg ialt: 46
Fra  Vsual Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay. Tak for jeres svar.

Jeg har selføgelig ingen intensioner om at gøre noget illegalt.

Hvis jeg så tog kontakt til de forskellige mærker, og sagde jeg havde interesse i at sælge deres poloshirt online, så tror i jeg ville få afslag?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

spunk91:

Hvis jeg så tog kontakt til de forskellige mærker, og sagde jeg havde interesse i at sælge deres poloshirt online, så tror i jeg ville få afslag?

Hvis du overhovedet får et svar, så er det 100% sikkert at det er et NEJ...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Århus
Tilmeldt 9. Nov 09
Indlæg ialt: 46
Fra  Vsual Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Nåh, det er jeg da ked af at høre..

Nå videre til næste ide på listen 8)

 

Tak for jeres svar ihvertfal :)

Fra Århus
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Fashion > Trådstarter har vel ikke nævnt at de nødvendigvis skal være billige poloer han søgerWink.

Det behøves ikke nødvendigvis være så kompliceret at skaffe de varer. Jeg skal retfærdigvis sige, at jeg dog kun kender til forretningsgangen når det drejer som import/køb af Polo Ralph, Lacoste og Armani. (Som er blandt de mærker som trådstarter efterspørger).

Jeg ved godt at du har kendskab til mangt og meget indenfor branchen og har dyb respekt for dette - men som sagt - en lille opmuntring til trådstarter - det kan altså godt lade sig gøre. Også uden at skulle spekulere på kopivarer, fake og alt hvad der males af skræmmebilleder.

Så til trådstarter - du behøves ikke nødvendigvis allerede at slippe din ide for at gå til næste punkt på din idelisteWink

BM

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)