Køb et Amino Sponsorlink
Hej Amino'er
Efter som jeg så kantant på DR1 ville jeg høre hvad din mening er om dette?
har du link til udsendelsen ?
Mikkel
smba = værktøjskasse til svindel
Thomas,
Hvad er din egen mening? Hvorfor skal vi se den?
SCORM2004 learning management system LMS
ModernWall.dk:har du link til udsendelsen ?
http://www.dr.dk/dr1/kontant
Jesper:Hvad er din egen mening?
Jeg er ikke helt klar over hvad min mening er, men jeg forstår ikke man som menneske kan finde på at svindle på sådan nogle måder. Jeg forstår i det hele taget ikke hvad meningen er bag disse svindel nummere end at tjene en masse penge?
Jan Balslev: smba = værktøjskasse til svindel
Og en bil er et værktøj til mord...
Det er IKKE selskabsformen der er problemet, men de mennesker der udnytter den.
Har selv et Smba....
Send sms fra en af danmarks billigste gateways
Intet krav om minimums køb for fast lav pris.
Niels: Jan Balslev: smba = værktøjskasse til svindel Og en bil er et værktøj til mord... Det er IKKE selskabsformen der er problemet, men de mennesker der udnytter den. Har selv et Smba....
Men det ændrer jo ikke rigtigt på at SMBA er selskabsformernes sorte får lige for tiden
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Thomas De Oliveira:Jeg er ikke helt klar over hvad min mening er, men jeg forstår ikke man som menneske kan finde på at svindle på sådan nogle måder. Jeg forstår i det hele taget ikke hvad meningen er bag disse svindel nummere end at tjene en masse penge?
Well... Jeg har ikke set udsendelsen, men jeg har arbejdet i perifien af de originale sidegadevekselerer (Jersilds: "Det er Heeelt vildt" hvis i husker den). Det er et spil, der handler om at vinde over konkurrenterne på kontoret og tjene så mange penge som muligt. Man kan forklare det for sig selv med, at der altid er idioter der vil bruge deres penge dumt, så derfor kan de lige så godt give dem til "mig". Du griner af en mand der falder i en bananskrald - de griner af en mand de snyder for en million.