Køb et Amino Sponsorlink
Jesper Norbøll:Lige et, måske halvdumt, spørgsmål:Når man har købt en billet - hvad sker der så?
Hej Jesper
Godt du spørger, faktisk er det er en af de ting vi ikke har fået formidlet ordenligt endnu, men vi regner med at sende en mere officiel e-mail i næste uge.
Ideen er at Fakturaen vil fungerer som billet, og skal derfor medbringes på dagen.
Glæder mig til at se jer dernede!
Dbh Simon
Hej Birgit
SUPER
Det er jeg rigtig glad for, så du må meget gerne købe 2 biletter til os.
Hvis du sender dine kontoinformationer så sætter vi beløbet ind i dag.
Venlig hilsen,
Christian
Så er billetterne købt og en kopi af fakturaerne er gemt (hvis der nu skulle opstå problemer med at modtage dem)
Dit link til din blog (du linker til fra din profil her på Amino) er ikke korrekt. Du skal lige slette et d i adressen (så vidt jeg husker)
Jeg kontakter dig :)
HUSK - HUSK - HUSK
Alle I herlige mennesker, der skal til Aminotastic og messe: Husk at udfylde dit gratis messekort her: http://www.ivaerksaettermesse.kserhverv.dk/default.asp?Action=Details&Item=382
Så flyver du let og hurtigt udenom køen ved indgangen til messen!
Simon Zeeberg: Sidste dato for billetsalget er Fredag d. 19!
WTF er en af hovedsponsorerne og har gelmt at købe billet, det går da rigtig godt for mig :P
Nogen der har tickets de gerne vil sælge?
MvhMarkus
ABAKOMP ApS - hosting siden 1997Dedikeret server hosting , premium servere fra 499,- og highend servere med whitelabeling, Fra 3000GB til 24000GB trafik inkluderet.Ring til os på 96909090, vi giver også Amino rabat.