Køb et Amino Sponsorlink
Ikke aktivt ApS til salg. Tilbudet har være bragt tidligere, men den seriøse henvendelse har ikke ført til noget.
Derfor frembringes dette tilbud igen.
Håber derfor på seriøs henvendelse.
Globe
Burde du ik give lidt flere info?
Hva er der af kapital?Er der nogle tidligere transaktioner, som man bør være opmærksom på?Nogle verserende sager med Skat?osv...
Billige designer Solbriller hos Customfit.eu
Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.
Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.
Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...
Hej,
Der er ikke kapital i selskabet. Men et mindre underskud som måske kan udnyttes.
Der er ingen transaktioner fra tidligere, som du behøver være opmærksom på.
Der er ikke verserende sager med nogen instanser.
Er du interesseret, kan vi fortsætte i privat regi,
Alder er vel heller ikke helt uintrasant.da et ældre Aps kan give problemer hvis et ungt firma skal søge midler
Med venlig hilsen Jacob Ipsen - Ngg International Firmaet bag Kassesystemet FlexPOSKom let i gang, FlexPOS kan integreres med e-conomic,C5,Winkompas,Visma Business,Scannet,Danaweb,SmartWeb,dandomain
Hej
Til orientering kan jeg oplyse, at et nystiftet selskab koster ca. kr. 2.000.
Fordelen ved at købe et allerede registreret ApS er, at man som køber ikke skal indskyde startkapitalen på kr. 80.000, men den skal dog reetableres på et tidspunkt.
Hvis ellers forholdene er som beskrevet, så kunne det være en god indgangsvinkel for dem, som pt. gerne vil have et selskab uden de store indskud. Der kræves dog for en god ordens skyld enten en revisor eller advokat til at undersøge selskabets tidligere forhold.
Ved salg af 50% eller mere af anparterne kan et skattemæssigt underskud ikke videreføres.
Hilsen
Send mig gerne en PM så tager vi den derfra.
Nworkers
Hej Nworkers,
Hvordan sender jeg PM ?
Globe:Hvordan sender jeg PM ?
PM = Personlig Meddelelse.
Klik på Nworkers og klik herefter på menupunktet Skriv en Privat Besked.
John Nielsen → fra Nielco IT, der hjælper virksomheder med IT-konsulentbistand, IT-sikkerhed, IT-support og andre former for IT-rådgivning.→ og fra OnlineSynlighed.dk, som rådgiver om søgemaskineoptimering og andre aspekter af virksomheders online synlighed.OnlineSynlighed.dk på Amino Bizz ✔
Jeg er seriøst interesseret - giv mig yderliger oplysninger
mvh
ulka@c.dk
Tommy Ulka
Hej Tommy,
Du besvarer en tråd, der er 2 år gammel. :)