Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg

Marketing & Salg (Ikke Internet)
Læs flere ekspertindlæg

pressemeddelelse: Stenvægge lige ind i boligen

Indlægget har  13  Svar |  3  der abonnerer på svar |  3.253  Visninger |  bedømt af 0 Amino'er
Side 1 ud af 2 (14 indlæg) 1 2 Næste >
Amino-karma 19.539
Tilmeldt 10. nov 09
Indlæg ialt: 0

Skrevet: 15-03-2010 17:28

Få klippevægge ind i Boligen. ModernWall.dk ejes og drives af Mikkel Friis (26 år) bosiddende i Randers. der Som noget nyt i Danmark kan tilbyde forbrugerne at få klippevægge og stenvægge ind i boligen. 

Hvorfor tage til Frankrig, Italien eller Spanien når du kan få hele bjergstemmning hjem i boligen. ModernWall`s Klippevægge passer utrolig godt til de danske hjem med stilrent design og højglans køkkener. 
Klippevæggene giver et råt look der matcher det stilrene helt perfekt og gør at hjemmet for et helt nyt liv. Man kender disse stenvægge og klippevægge fra udlandet hvor hele huse er pyntet med dem eller måske man har været forbi de nyrenoveret Mc Donalds der også har disse flotte klippevægge. 
Klippevæggene kan monteres både inde og ude, udendørs er det utrolig flot og man kan lade vand løbe ned af husmuren som et lille vandfald fra bjergene, dog skal man huske at slukke for vandet i frostvejr. 
ModernWall.dk har nu et stort udvalg af klippevægge og stenvægge lige fra helt glatte runde sten til skarpe kantet rigtig klippe forme. Kan du forstille dig hvor flot det ville være med en pejs op af sådan en væg ? eller måske den ene væg ude på badeværelset ?. 
Væggene giver et rigtig flot og unik look uanset hvor de placeres. Klippevæggene monteres nemt med fliselim hvor de sættes op en sten af gangen. Med fordel kan man farve muren de skal sidde på i ca. samme farve som stenen så man ikke får hvide revner inde bag stenen som skinner igennem. 
Klippevæggene er lavet af en cementblanding der giver et flot naturtro unikt og rustikt look i hjemmet. Alle sten og klippevægge har en rigtig stenet ro overflade 

Nemt og enkelt – Flot unikt og rustikt 

Se meget mere på ModernWall.dk - Stenvægge

Har du lyst til at vide mere, eller spørgsmål kan de rettes til:

Mikkel Friis 50 464 484 eller Kontakt@mikkelfriis.com

Amino-karma 4.457
Fra Paris
Tilmeldt 2. jul 08
Indlæg ialt: 1.109
flag

Anders S
Skrevet: 15-03-2010 17:46
Hej Mikkel. Hvis jeg li må komme med en lille ting som jeg personligt ikke bryder mig om, så er det referancen til MCD de gyldne måger. Som kunde ville jeg nødigt sættes i bås med MDC. Du henvender dig til kunder som går op i design og her tror jeg ikke at det er klogt at nævne de gyldne måger. Og så skriver du "rigtig stenet ro overflade", skulle det ikke være "RÅ overflader"? Ps: er det rigtig sten eller hvad er det lavet af? Synes ikke jeg kan finde Info om det? Held og lykke. Mvh anders

Min hygge blog ParisBonjour.dk : Din guide til Seværdigheder i Paris.

Amino-karma 19.539
Tilmeldt 10. nov 09

slettet_bruger
Skrevet: 16-03-2010 07:10

Hej Anders.

Kan godt se det nok ikke var så heldigt med sammenligning mod mågerne :-)

Stenene er lavet af naturlige materialer som beton, sand samt indfarvet cement. Støbt i forme fra klippestykker og stenstykker.

Hedder det ikke en ro overflade ? Når jeg skriver ro, tænker jeg den ikke har glat overflade :-) Kan godt være jeg tager fejl.

Mange tak, håber også på mange salg her i foråret, og krisen ikke kradser for meget.

Mikkel

Amino-karma 29.024
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. apr 05
Indlæg ialt: 5.925
Amino Plus Amino Ekspert
Hans Stokholm Kjer
Skrevet: 16-03-2010 08:21

Hej Mikkel

Modsætningen til glat staves ru.

Jeg ved ikke, om du har postet din pressemeddelelse for at få respons eller blot for at blive set.
Men jeg synes, din meddelelse har for meget salgspræg og for lidt historie.
Læs her http://www.amino.dk/blogs/kjersogdin/archive/2009/09/06/k-230-re-presse.aspx, hvad jeg mener.

mvh Hans

Bog om virksomhedens kommunikation på vej - klik her.

98.000 gratis halvsider til Toprobot.dk i målrettet trykt medie - Jeg skrev pressemeddelelsen.

Amino-karma 1.019
Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 5. jun 08
Indlæg ialt: 241

NannaP
Skrevet: 16-03-2010 08:37

Hej Mikkel.

Jeg vil også lige smide en meget lille kommentar. Tror helt sikkert en pressemeddelelse vil være en god idé for dit firma, også for dit. Bliver den skrevet korrekt, tror jeg der er meget at hente. Har selv brugt Hans Stokholm Kjer, som jeg  varmt kan anbefale. Jeg sad selv engang og forsøgte mig med min pressemeddelelse, men gav til sidst op. Min historie tog udgangspunkt i en af mine kunders oplevelse, kunne du få det samme ind i din? Altså en god oplevelse med brug af dine stenvægge.

Ser frem til vores samarbejde i april. Håber det også kan give dig noget PR.

:-) Nanna

Amino-karma 27.427
Tilmeldt 29. nov 10

Slettet Bruger
Skrevet: 16-03-2010 08:44

Jeg hopper lige i rumpen af Hans og håber at du har nogle rigtig gode billeder (stemningsbilleder) på hvordan din bjergvæg kan se ud.... I dette tilfælde tror jeg billeder sælger lige så meget som teksten, hvis ellers kvaliteten er ok...

Amino-karma 19.539
Tilmeldt 10. nov 09

slettet_bruger
Skrevet: 16-03-2010 10:37

Hej med jer.

Mange tak for kritikken.

Kan godt se når i siger det nu at der er for meget salg over historien. Den er desværre sendt ud til mediaer :-(

Jeg har sendt gode skarpe billeder med den pressemeddelse. Så den del burdevære iorden.

Nanna: ja jeg er sikker på det bliver godt for os begge to :-)

Mikkel

Amino-karma 296
Tilmeldt 23. feb 10
Indlæg ialt: 71

Adam O.
Skrevet: 16-03-2010 10:47

ModernWall.dk:

Den er desværre sendt ud til mediaer :-(

Dvs. den med MCD er røget med? Confused

Well.. Der er vel plads  til en rookie, men som nævnt længere oppe, tror jeg du skal holde dig fra at referere til Mc Donalds! 

Amino-karma 19.539
Tilmeldt 10. nov 09

slettet_bruger
Skrevet: 16-03-2010 10:50

Ja det er også lidt øv, kan godt se fejlen nu :-(

Men sender jeg en ny ud til de samme nu vil de vil tænke desperat herre eller ?

Mikkel

Amino-karma 7.839
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. jun 07
Indlæg ialt: 1.914

Business
Skrevet: 16-03-2010 11:00

Var inde under den "gule" og det ser sgu godt ud. Undrede mig lidt over teksten:

HUSK AT BESTILLIG LIM! UNDER MONTERING.

Det er helt uforståeligt det der, så det må du lige have fikset, inden folk kommer på besøg ;o)

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg) 1 2 Næste >

RSS-feed

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "PR, pressehåndtering og pressemeddelelser"

Klik her for at se 24 timers top karmaliste

Marketing & Salg (Ikke Internet) er venligst sponseret af:

PR, pressehåndtering og pressemeddelelser