Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

vil du møde sir richard brandson og donald trump ?

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Du undrede dig, så jeg svarede.

Jeg tror ikke der findes en erhvervsmand under solen i Danmark, som ikke er interesseret i at opleve d'herrer Trump og Branson live. Men du kan godt forstå, hvorfor nogen måske mener, det lyder som en and? Det er ikke kun én, men TO af de mest succesfulde forretningsmænd nogensinde, du vil hive til landet. Medmindre du kender dem personligt, så har jeg svært ved at se det ske. Men selvfølgelig, jeg har taget fejl før, og vil da super gerne indløse billet til at opleve Branson live.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

BZR:

Du undrede dig, så jeg svarede.

Jeg tror ikke der findes en erhvervsmand under solen i Danmark, som ikke er interesseret i at opleve d'herrer Trump og Branson live. Men du kan godt forstå, hvorfor nogen måske mener, det lyder som en and? Det er ikke kun én, men TO af de mest succesfulde forretningsmænd nogensinde, du vil hive til landet. Medmindre du kender dem personligt, så har jeg svært ved at se det ske. Men selvfølgelig, jeg har taget fejl før, og vil da super gerne indløse billet til at opleve Branson live.

Det er meget muligt at det er to af de største i verden, men det er jo netop derfor jeg har opsøgt lige præcis de to. De holder begge to foredrag, og alle kan som sådan kontakte dem. Der er en del formalitet man skal igennem, men det er jo altså ikke noget ekstra ordinært at booke en foredragsholder uanset hvor kendte de er. Begge har agenter, og begge gør dette ofte. Læg to og to sammen.

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

f4i:

Det er jeg nu ikke helt enig i. Jeg tilbyder ikke noget, jeg sælger ikke noget, og jeg prøver ikke at træke noget ned over hovedet på folk.

Det eneste jeg gør er at jeg fortæller jeg er i kontakt med dem og prøver at strikke et arangement sammen, og at jeg i den forbindelse har brug for lidt info omkring hvad folk har lyst til. Siden hvornår er det blevet "skummelt" at spørge folk om deres mening.

Der er altså noget der hedder almindelig sund skepsis. Ville du ikke også undre dig, hvis jeg tilbød et arrangement med henholdsvis Barack Obama og Bill Gates? Altså, jeg tænker bare, at hvis de to havde planer om at ligge vejen forbi Danmark, så var det sket for længe siden, med Danske Bank, FLSmidth eller lignende virksomhed som sponsor.

 

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

f4i:

Det er meget muligt at det er to af de største i verden, men det er jo netop derfor jeg har opsøgt lige præcis de to. De holder begge to foredrag, og alle kan som sådan kontakte dem. Der er en del formalitet man skal igennem, men det er jo altså ikke noget ekstra ordinært at booke en foredragsholder uanset hvor kendte de er. Begge har agenter, og begge gør dette ofte. Læg to og to sammen.

Selvfølgelig er der noget ekstraordinært i at booke en foredragsholder, når vi taler mænd eller kvinder af Branson eller Trumps kaliber. For det første har de ikke oceaner af tid, for det andet koster de spidsen af en jetjager. Derfor er der forskel på at booke Sussi & Leo til at fortælle om livet i Nordjylland, og så til at booke to af verdens allerstørste forretningsmoguler.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan sagtens få både obama og bill gates til danmark. Du skal bare betale nok, og du skal være klar på at der er rigtig lang ventetid. 

Syntes egentlig det er lidt trist at folk er så overbevist om at store ting er umulige. Hvis du tror du ikke kan, så opnår du det sku heller aldrig.

Faktum er dog at jeg har en kontrakt og et tilbud liggende på bordet der blot skal underskrives, men hvis jeg gør dette skal der seriøse penge op af lommen, så gider sku ikke kaste mig over det uden et godt grundlag, og havde egentlig håbet på nogen seriøse og konstruktive input fra amino istedet for jantelovs pessimisme.

Ud over det så er det eneste jeg søger input på om det er noget folk har lyst til eller ej, så drop lige alle de der svindel agtige anklager.

Jeg kan jo kun konstatere at jeg skal højere op i fødekæden til de seriøse drenge før der kommer en seriøs respons. Lidt trist amino ikke kan bære projekter der er større en hvad man kan kalde kælder iværksættere.

Fra Århus
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg vil ikke tage stilling til de forige debatøres meninger og holdninger til dit oprindelige spørgsmål.

Men hvis du vitterlig sidder med en kontrakt med begge herrer og at det blot er at skrive under, ja så ha´ da is i maven, få skrevet under, få overført de par millioner de koster og så få lavet noget SERIØST materiale omkring dette event. Så tror jeg du vil opleve en helt anden holdning end den du lige har mødt her i de sidste 10 indlæg.

Helt ærlig - det er ligesom at Richard Brandson og Donald Trump ikke rigtig hænger sammen med en "annonym" forespørgelse (undskyld mig), som den du har lavet her på amino.

Jeg forstår godt at du selvfølgelig gerne vil have lidt sikkerhed for at der kommer kunder i butikken, før du køber varen, men....

I øvrigt overgår det min forstand (det siger måske heller ikke så meget Big Smile) at nogle personligheder kan være så mange penge værd i foredragshonorar. Det er jo ikke uhørt med en dagstakst på 50-100.000 - selv for danske foredragsholdere. Nå - de er selvfølgelig bare dygtigere købmand end jeg er Wink

Men held og lykke med projektet

Birger

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Kvalitetsvarer til videresalg:

Hej!

Jeg vil ikke tage stilling til de forige debatøres meninger og holdninger til dit oprindelige spørgsmål.

Men hvis du vitterlig sidder med en kontrakt med begge herrer og at det blot er at skrive under, ja så ha´ da is i maven, få skrevet under, få overført de par millioner de koster og så få lavet noget SERIØST materiale omkring dette event. Så tror jeg du vil opleve en helt anden holdning end den du lige har mødt her i de sidste 10 indlæg.

Helt ærlig - det er ligesom at Richard Brandson og Donald Trump ikke rigtig hænger sammen med en "annonym" forespørgelse (undskyld mig), som den du har lavet her på amino.

Jeg forstår godt at du selvfølgelig gerne vil have lidt sikkerhed for at der kommer kunder i butikken, før du køber varen, men....

I øvrigt overgår det min forstand (det siger måske heller ikke så meget Big Smile) at nogle personligheder kan være så mange penge værd i foredragshonorar. Det er jo ikke uhørt med en dagstakst på 50-100.000 - selv for danske foredragsholdere. Nå - de er selvfølgelig bare dygtigere købmand end jeg er Wink

Men held og lykke med projektet

Birger

 

 

Tak for en seriøs respons. Jeg er godt klar over en tråd på amino ikke er den mest seriøse måde at lægge ud på, men det var nu også mest for lige at stikke en tå i vandet og mærke om det var koldt eller varmt.

Jeg har et konkret kontrakt tilbud fra richard brandson og donald trump er under forhadlinger.  Og kan sige at der er tale om mange mange  penge (millioner). Så mange at det med stor sandsynlighed kun vil blive en af dem der kommer hvis det bliver aktuelt.

Jeg tror at jeg skal ud til ledere i dansk erhvervsliv ekempelvis via børsen, og sætte det op som du beskriver. Takker for dit input tager gerne imod flere om hvordan det her eventuelt kan stables på banen.

 

 

 

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 09
Indlæg ialt: 88
Fra  POPUP-SHOP.DK Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.


Driver du selv en virksomhed eller hvordan? Hvor har du fået den 'muscle' til at lægge flere mio i et så ambitiøst projekt? Tror du skal skrive lidt om dig selv før folk herinde vil tage det seriøst.

Hvis du har penge nok til at underskrive en så stor kontrakt, syntes jeg du skal hyre en rådgiver og en markedsførings ekspert, for derefter at smide penge efter at få solgt de her billetter! Tror  i dette tilfælde , det kræver et solidt netværk af folk med dybe lommer, der er villige til at få købt et stort antal billetter.


Held og lykke.

Simon

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Simon :

Driver du selv en virksomhed eller hvordan? Hvor har du fået den 'muscle' til at lægge flere mio i et så ambitiøst projekt? Tror du skal skrive lidt om dig selv før folk herinde vil tage det seriøst.

Hvis du har penge nok til at underskrive en så stor kontrakt, syntes jeg du skal hyre en rådgiver og en markedsførings ekspert, for derefter at smide penge efter at få solgt de her billetter! Tror  i dette tilfælde , det kræver et solidt netværk af folk med dybe lommer, der er villige til at få købt et stort antal billetter.

 

Jeg er faktisk ligeglad med om folk tager mig seriøst eller ej, og jeg gider bestemt ikke bruge tid på at dokumentere mig selv. Jeg har desuden heller ingen interesse i at høre folk om hvorvidt det kan lade sig gøre eller ej, eller hvad der skal til.

Jeg skrev herinde fordi jeg fik et tilbud og ville høre folk om jeg skulle gøre noget ved det eller bare glemme det. Det enste det handler er hvorvidt folk vil købe billetter hvis han kommer. 

Men desværre er amino tydeligvis ikke det rigtige sted, så vil søge andre græsgange længere oppe i fødekæden.

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Du har da et seriøst attitudeproblem..

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)