Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

vil du møde sir richard brandson og donald trump ?

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja du læste rigtigt. 

Jeg er lige pt personligt i forhandlinger med begge to om at de kommer til københavn og holder foredrag. Datoen er ikke fastsat med det vil blive i enten i maj, juni eller juli. Der vil snart være en fast dato.

Jeg kan godt sige at prisen for deltagelse i denne event bliver ikke billig, da sir rachard brandson er verdens dyreste foredragsholder, og at jeg desuden skal betale for benzinen til han private jet hvis han kommer.

Grunden til at jeg poster herinde er at jeg gerne vil have lidt input på om det er noget i har lyst til, eller om det er helt lige meget !

Skal jeg få booket dem, eller er det ikke besværet værd ?

 

Det skal siges at der alternativ er mulighed for at få prisen ned på et MEGET spiseligt plan hvor alle kan være med hvis folk kan acceptere foredraget holdes via video streaming over Internettet. Der vil på denne måde være mulighed for direkte spørgsmål, men ikke et personligt møde.

Er dette mere eller mindre atraktivt ?

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

flyttet til oprindelige tråd.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

ingen respons overhoved ?

hold da op havde regnet med folk ville være helt vilde.

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

De fleste tænker nok "Åh nej, endnu et MLM produkt" eller en overskrift der lover noget, den ikke kan holde.

Kan dog ikke tale på alles vegne :-) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

øøh ok den havde jeg ikke lige set komme, og kan da slet ikke se hvordan du fik blandet mlm ind i det.

 

Det har skam absolut intet med mlm eller noget andet produkt at gøre. De kommer ikke for at sælge noget, og jeg prøver heller ikke at sælge noget. Jeg ønsker blot at høre dem tale.

På bagrund af dette har jeg fået kontakt til begge to og sidder pt i forhandlinger omkring pris og dato. Men det er jo fuldstændig ligemeget hvis folk ikke vil købe en billet.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej f4i.

Tror såmænd der var mange der gerne brugte en aften på at høre de to herrer tale. Men måske skal du være blot en anelse mere specifik omkring prisen. Kan se at du (i en anden tråd?) skrev at der ligeledes var mulighed for at gøre det langt billigere, hvis folk ville acceptere at foredraget blev streamet via nettet.

Men "billigt" og "ikke billigt" er jo ret relativt. Hvis du ønsker at folk skal tage stilling til hvorvidt de ville betale den pris det koster, så skal du måske komme med noget lidt mere konkret. Ved godt at det sikkert er svært for dig at fastsætte en pris på nuværende tidspunkt, men bare sådan et nogenlunde overslag. Er det 2500, 5000, 15000? Så kan folk nok lidt bedre tage stilling og du vil få et mere reelt overblik over hvor stor interesse og efterspørgsel der er.

~ Amaris

Fra København
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 177
Fra  Escalate ApS Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Richard Branson er helt klart en jeg gerne vil møde. Prisen skal dog ligge på den rigtige side af 1000 kr. (under).

Jeg ville dog ikke komme for at se ham blive streamet over internettet, måske hvis du kunne få en anden interessant foredragsholder koblet på også.

 

Mvh.

Mediebureauet Escalate

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amarias tak for dine input.

Ja det er jo stort set umuligt at fastsætte en pris, og specielt når jeg ikke ved hvor stort et salg der ca kan laves. Det var jo lidt derfor jeg spurgte herinde så jeg kunne regne mig lidt frem til hvad det evt skulle koste.

Hved et personligt fremmøde vil prisen være omkring 5-8000,- hvilket vil være ret billigt sammenlignet med hvad folk normalt betaler.

Hvis folk er tilfredse med en video konference kan prisen sikkert komme helt ned på  1500,-  til 2000,-

Det kommer dog helt an på hvor mange der er villige til at betale og hvis der er nok som køber billetter kan vi jo godt komme under 1000 kroner for et personligt fremmøde.

Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne da være vildt fedt at høre en af dem. :-)

Men prøv lige at kig på dit eget indlæg. En temmelig anonym fætter tilbyder et foredrag med 2 af de mest famøse erhvervspersoner i verden.. jeg vil da mene der er grund til at være en smule skeptisk på baggrund af din tråd.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Robert Rungholm:

Det kunne da være vildt fedt at høre en af dem. :-)

Men prøv lige at kig på dit eget indlæg. En temmelig anonym fætter tilbyder et foredrag med 2 af de mest famøse erhvervspersoner i verden.. jeg vil da mene der er grund til at være en smule skeptisk på baggrund af din tråd.

Det er jeg nu ikke helt enig i. Jeg tilbyder ikke noget, jeg sælger ikke noget, og jeg prøver ikke at trække noget ned over hovedet på folk.

Det eneste jeg gør er at jeg fortæller jeg er i kontakt med dem og prøver at strikke et arangement sammen, og at jeg i den forbindelse har brug for lidt info omkring hvad folk har lyst til. Siden hvornår er det blevet "skummelt" at spørge folk om deres mening.

 

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)