Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fængsel istedet for bøde

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

john83:

[Personangreb fjernet af Moderator]

[Personangreb fjernet af Moderator] Jeg laver bare sjov, men det med bøger siger mig ikke så meget, jeg har faktisk aldrig læst en bog før, og jeg staver sgu heller ikke særligt godt.

Jeg har ingen uddannelse, har kun gået i folkeskolen og har sovet det meste af tiden væk - hvis man samler det samme så er det nok nået i stil med at jeg gik ud af skolen som 10-årige.

 

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 14. Mar 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Michael, Den besked var slet ik møntet på dine, men Preben Mortenwolds rascistiske indlæg. Prøvede, at citere hans indlæg, hvilket så åbenbart ikke lykkedes. Hans indlæg er så efterfølgende også blevet slettet sammen med den første forklarende besked jeg prøvede at skrive til dig. Håber ikke du tog det personligt, da min udtalelse om, at han skulle læse en bog heller ikke var ment som en nedsættende kommentar om mindre belæste, men alene en hentydning til, at han måske skulle udvidde sin horisont og sit snævre menneskesyn.

VH

Tilmeldt 7. Jun 06
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Sikke en masse ballade jeg fik startet her. Det var ikke meningen.

For at gøre en lang historie kort, så vil jeg under ingen omstændigheder begå noget kriminelt. Det er en forkert konklusion. Jeg var bare forarget over den måde vores samfund åbenbart fungerer.

Jeg vil dog gerne sidde låst inde på dit 9 kvm værelse med min playstation for 500/timen, hvis dit tilbud stadig gælder. :-)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Leif: