Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fængsel istedet for bøde

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Boysen:

Nej nej ven, det er ikke = at de vil tage straffen. Det er = at du gav dem et godt tilbud, og de slog skam blot til :)

 

Det er det samme ! er vi ikke enige om at det er den samme handling de skal gøre uanset hvordan vi ser på det. Desuden er vi nu gået ind i et fantasi scenario hvor der bliver snakket om noget der ikke kan gøres i virkeligheden og det var ikke det samtalen tog udgangspunkt i.

Nu er vi vidst ude i flue knepperi. faktum er at det de er villige til at gøre er noget man under normale omstændigheder bliver straffet med i forbindelse med kriminalitet.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nej, for du skrev dette!

Men hvis du mener at frihed ikke er 500 kroner værd i timen, så vil jeg da gerne betale dig for at være låst inde et lukket rum på 9 m2, måske det ret hurtigt ville ændre din mening om værdien af liv og frihed.

Altså jeg skal bare sætte mig på 9 m2 i X antal dage, så har jeg pengene. Jeg skal INTET gøre for det, intet ulovligt. 

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

f4i:

Boysen:

Nej nej ven, det er ikke = at de vil tage straffen. Det er = at du gav dem et godt tilbud, og de slog skam blot til :)

Det er det samme ! er vi ikke enige om at det er den samme handling de skal gøre uanset hvordan vi ser på det. Desuden er vi nu gået ind i et fantasi scenario hvor der bliver snakket om noget der ikke kan gøres i virkeligheden og det var ikke det samtalen tog udgangspunkt i.

Jeg citere lige hvad du skrev på side 1 "Men hvis du mener at frihed ikke er 500 kroner værd i timen, så vil jeg da gerne betale dig for at være låst inde et lukket rum på 9 m2, måske det ret hurtigt ville ændre din mening om værdien af liv og frihed." - Det er det de forholder sig til. At du tydeligvis ikke læser hvad folk skriver, kan vel ikke være deres fejl?

 

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er tankevækkende, at man kan sidde en så stor bøde af på så kort tid. Det man også skal have med i billedet, det er jo at den nævnte mand med stor sandsynlighed kommer i et åbent fængsel. Det betyder at han sikkert ikke får frataget sig retten til at benytte ting som computer, mobiltelefon osv. og derfor kan fortsætte sit arbejde mens han afsoner....

Umiddelbart, hvis jeg skulle vælge mellem at betale en bøde på kr. 240.000,- eller sidde i åbent fængsel i 20 dage med adgang til Internet og mobiltlf., så ville jeg vælge fængslet.

Se iøvrigt på Riskær. Han præsterede at købe en ejendom, mens han sidder i fængsel. Han må da have adgang til både mobil, computer og scanner...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Richard Warren Olsen:

f4i:

Jamen det i kommer med er jo en klar melding om at i begge er villige til at blive kriminelle.....

Hvis i er villige til at afsone i fængsel til 200k om måneden, så må i jo automatisk også være villige til at finde eksempelvis noget bedrageri eller svindel som giver en mill og koster 6 måneder i spjældet. Det er ikke ligefrem den moral jeg forventede at finde på amino, og jeg håber da de stjerner i har modtaget er fra hinanden.

Sludder, jeg forholder mig til det tilbud du skrev på side et!

f4i:

 

Men hvis du mener at frihed ikke er 500 kroner værd i timen, så vil jeg da gerne betale dig for at være låst inde et lukket rum på 9 m2, måske det ret hurtigt ville ændre din mening om værdien af liv og frihed.

Hvis du har et lille værelse derhjemme på 9m2 så vil jeg gerne flytte ind i en lille kort periode til 500 i timen, jeg er frisk.

I har ikke denne mulighed da denne mand er mange millionær ,da man kan afsone en bøde afhængig af sin indtægt , kan du desværre ikke gå i spjældet. og få denne "løn" jeg gjorde det gerne vidste det var muligt da jeg aldrig kommer op på denne indtægt i mit liv tror jeg

Jeg Tror nu denne mand bare betaler for ham betyder 230.000 kr. ikke meget fra eller til .

For mig og dig er det ekstrem mange penge og vi kommer nok aldrig til at tjene så mange millioner som denne mand

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael, nu ved du jo ikke om denne mand er millionær. Vi har ikke udskrifter fra dommen, og på de formildende omstændigheder der måske har været.

Der kan have været ting som gjorde at denne mand slap så "billigt". Men det er vel "kun" selv bøden han slipper for, da gælden til SKAT vel stadig skal betales?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Boysen:

Nej, for du skrev dette!

Men hvis du mener at frihed ikke er 500 kroner værd i timen, så vil jeg da gerne betale dig for at være låst inde et lukket rum på 9 m2, måske det ret hurtigt ville ændre din mening om værdien af liv og frihed.

Altså jeg skal bare sætte mig på 9 m2 i X antal dage, så har jeg pengene. Jeg skal INTET gøre for det, intet ulovligt. 

 

Nu tager du for det første hvad jeg skrev og ikke hvad de skrev. Desuden syntes jeg denne samtale kommer længere og længere væk fra det at afsone i fængsel. Mit eksempel var ment som en lektie der måske kunne lære ham værdien af frihed. En lektie jeg digtede efter han havde givet udtryk for at fængsel lød fordelagtigt hvis han modtag 500 i timen.

 

Men lad den bare ligge her vi bliver ikke enige, og gider virkelig ikke bruge en masse energi på dette emne.

 

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

f4i:

Det er det samme ! er vi ikke enige om at det er den samme handling de skal gøre uanset hvordan vi ser på det. Desuden er vi nu gået ind i et fantasi scenario hvor der bliver snakket om noget der ikke kan gøres i virkeligheden og det var ikke det samtalen tog udgangspunkt i.

Nu er vi vidst ude i flue knepperi. faktum er at det de er villige til at gøre er noget man under normale omstændigheder bliver straffet med i forbindelse med kriminalitet.

Jeg syntes at det er meget dårlig stil at du beskylder mig for at ville gøre noget kriminelt, det er ikke lige jeg vil sætte i forbindelse med som en kommende iværksætter.

Jeg sidder jo heller ikke og beskylder dig for at være en dårlig forretningsmand der løber fra sine aftaler.

Nå, men lad os bare glemme denne dumme sag, og tænke på noget der gør folk glade. Jeg vil i hvert fald gerne sige undskyld for at jeg har fantaseret om at kneppe en flue i krudttønden.  

 

 

 

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

f4i:

Men lad den bare ligge her vi bliver ikke enige, og gider virkelig ikke bruge en masse energi på dette emne.

 

Klogt træk!!!

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 14. Mar 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

[Personangreb fjernet af Moderator]

@ F4i, du er da helt fra den, hvordan kan du bare fortolke frit hvad andre siger og mener? Prøv at lytte og forstå inden du svarer og så må jeg indrømme dit syn på verden virker meget sort/hvidt i mine øjne.

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)