Køb et Amino Sponsorlink
Hej Bendtsen,
Send mig meget gerne en e-mail på:
jonas@daniainternational.pl
Giv gerne lidt flere detaljer omkring dine ønsker og rammerne for projektet, herunder antallet af medarbejdere som skal bruges samt eventuelle særlige krav til lagerlokalet, så kan jeg kontakte dig fredag.
Med venlig hilsen,
Jonas
Dania InternationalKrancowa 19 A71-693 SzczecinPolen
NIP: 851-31-08-043
Telefon (DK): +45 7027 2677Telefax (DK): +45 7027 3677
E-mail: info@daniainternational.pl Hjemmeside: www.daniainternational.pl
Kig paa http://www.amino.dk/forums/t/127850.aspx?#857791 og ring mig op. Som VC har vi en lang liste af produkter og services.
Selv om traadstarter har opgivet er der mange som ogsaa tror paa,at samhandel mellem Danmark og Polen giver uendeligt mangeforretningsmuligheder.
Jeg har skrevet dette indlaeg:Outsourcing af arbejdsopgaver til Polen.Få 19% marginalskat
Det konservative folkeparti behoever ikke at gaa over aaen efter vand. De kan bare pege paa den polske marginalbeskatning. Og Helle anviser mange gode skattebesparelser. Det har jeg ogsaa skrevet en artikel om.
Med venlig hilsen 1Base Group SMBA Ejler Ottesen Prokurist Kontact information: IP # : +45-36-965921 IP telefon/telefonsvarer IP # PL: +48-91-881-4604 IP # US: +1-337-935-0211 Skype : ejlerottesen (VoIP og telefonsvarer) E-mail : ejler@ottesen.info Alle 3 numre er direkte IP telefon numre med telefonsvarer Mobil telefoner. Efterlad ikke besked, SMS er OK: +48-512937285 når i Polen +45-60622281 naar i Danmark
MVH fra Ejler OttesenForretningsprojekter, se: 1voyager.com, smba.dk, 1skat.info, h-boats.com, dkuug.com og 1base.com Andre er undervejs.
Hej Aminoer:)
Jeg kom fra Polen til DK for 4 år siden .Hvis du har nogen idé,måski jeg kan hjælpe.
Jeg har også egen firma i Danmark.Jeg har 4 små varebiler i Danmark Måske nogen ville gerne samarbejde med mig?
:)
måske lidt off topic, men jeg søger en vognmand gerne fra polen som kan fragte stort gods,
Er der nogen der bor der som kender nogen eller kan finde nogen eller et nummer til mig.
Mvh. Christian
Unginvestor.dk - Kom igang med aktier. Pindustri - Brænde salg og træfældning
Jeg kender en fragtmand fra Polen. Han har 10 lastbiler og kører hver dag DK-POLEN.
Hej Brendtsen
Har du løst opgaven med lagerhotel i Polen og hvad du ellers skulle lave dernede?
Mvh
Poland
Peter:Jeg har også egen firma i Danmark.Jeg har 4 små varebiler i Danmark Måske nogen ville gerne samarbejde med mig?
Paa polske eller danske plader?
Ring mig op paa 36965921.