Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har nået toppen mor?

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

preben mortenwold:

HVAD Fanden skal jeg egentlig her?

Højeste mål lige nu er at få min side til at fungere så jeg ikke sider  her og skriver , med er ud og strippe på en fredags aften , det er langt er langt sjovere og mine 180 km løbe tur denne uge og de 10 danse timer gået til denne uge skal ikke være forgæves træning , vil ud vise min super veltrænet krop

Er selvstændig laver min fritids interesse og bestemmer over mig selv ,jeg kunne ikke blive  ansat på det kongelige ballet så der er  ingen anden vej end at blive strippere , det er jo også dans og optræde for folk

jeg vil lære mere om søgeord optimering og ligge nummer 1 på google og følger alle debattere og råd og jeg kan blive endnu bedre og håber nogle kan bruge mine råd , vil være den bedste iværksættere i min branchen og dette forum er super godt til at få mange råd

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 451
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du sikker på at du er nået toppen?

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

preben mortenwold:

Jeg vil lægge op til hvordan og hvad  iværksættere kæmper for,  siden i er selvstændige?

  1. Æren?
  2. Sevstændighed?

flere bud

Jeg er ikke selvstændig endnu rent job/arbejdsmæssigt. Penge betyder ikke så meget for mig, jeg er godt tilfreds med at få udbetalt en løn på omkring 15.000 kroner pr måned. For mit vedkommende drejer det sig bare om at komme ud med en masse kreativ energi og få nogen af mine tanker omsat til noget brugbart/sjovt/spændende - jeg syntes det er spild af ressourcer/energi jeg bare sidder og tænker en masse skøre tanker der bare er svæver rundt som partikler foran mine øjene.

Jeg er blever anbefalet af en ven at oprettet mig herinde fordi at hans syntes at mange af mine idéer godt kunne gå hen og blive en god forretning.

Jeg fik forresten lige en ny idé i dag da jeg så TV-avisen. Det var noget med at gadevolden/øverier i København inden for det seneste år er eksploderet med 50%.

Jeg vil lige for sjov lave en lille auktion om den.

Startprisen er -1000 kroner. Undskyld hvis jeg hermed ødelægger tråden.

Det foregår på den måde at i byder med positive tal/kroner. Det vil sige at feks at "Sten Steneren" byder en 1 krone, hvis der så ikke kommer flere bud så får "Sten Steneren" 999 kroner plus han får tilsendt forretningsidéen via en PM.

Auktionen slutter 20 marts 2010 klokken 19:50

 

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tim (NoTanShop):

Er du sikker på at du er nået toppen?

 

Tjekkede lige din webshop og jeg lander altid i tilbudssektionen Smile Der er 2 varer, som er sat ned fra 80,00 kr. til 80,00 kr., det sparer man ikke meget på Wink

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 296
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen jeg spørger om det samme, hvad laver du herinde..:)

Er du her fordi du keder dig eller er du her for lærer noget nyt. Lære alt indenfor markedsføring, import....

Vi venter, fortæl os endelig hvad er dit mål med være herindeGeeked

Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 451
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker, er igang med at få updateret hjemmesiden så den følger den nye lovgivning og var ikke nået til den kategori endnu. Men det er klaret nu . Big Smile

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det her er mit mål :

 

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tim (NoTanShop):

Er du sikker på at du er nået toppen?

Ja jeg er nået toppen og det er  ret kedeligt heroppe for alle de andre sidder og skriver på amino Big Smile

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

preben mortenwold:
Ja jeg er nået toppen og det er  ret kedeligt heroppe

Så det sgu den forkerte top. Det må være en anden mands top du har sat dig op på.

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimi Hove:

Så det sgu den forkerte top. Det må være en anden mands top du har sat dig op på.

Skype-GiggleSkype-GiggleSkype-GiggleSkype-GiggleSkype-GiggleSkype-GiggleSkype-GiggleSkype-Giggle

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)