Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp!!! ideer til Navn på webshop, bruger vi din ide er præmien en flot serie af vores hånddekorerede stearinlys

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Holstebro
Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ja det har jeg lige set, så der er en belønning til dig Smile hvis der ikke kommer bedre ideer meget snart.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Mose:

Skynd dig at købe domænet inden en eller anden domænehaj... Der er mange, som læser med, og som kunne se en hurtig fortjeneste i at købe det nu...

Så hurry hurry up ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Martin Mose:

Skynd dig at købe domænet inden en eller anden domænehaj... Der er mange, som læser med, og som kunne se en hurtig fortjeneste i at købe det nu...

Så hurry hurry up ;D

 

Arh, det er fredag aften og naboerne holder fest Beer

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Holstebro
Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Nicolaj

Så er den registreret, så du har en flok stearinlys tilgode hos os, er det noget med du kommer fra Holstebro for så er der jo ingen grund til at sende det med fragtmand, for vi har lager 4 km fra Holstebro, men send mig evt. dit nr. og adresse på mail, så kan vi lige snakkes ved om hvad du har lyst til at få.

Mvh.

Martin

 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Det lyder lækkert, jeg har sendt dig en PB Smile

Tillykke med domænet!

/Nicolaj

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Holstebro
Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolaj

Jeg kan ikke få lov til at sende pm herinde, eller også kan jeg bare ikke finde ud af det, så kan du ikke lige sende mig en mail på mail@seasonimport.dk

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Skynd dig at købe domænet inden en eller anden domænehaj... Der er mange, som læser med, og som kunne se en hurtig fortjeneste i at købe det nu...

Så hurry hurry up ;D

aflys.dk er heller ikke optaget ( yet ). Men det bliver det sikkert snart nok. Det er nemt at huske, og det består kun af fem bogstaver. Man kan bruge det til en hel masse dejlige ting og sager.

Forstil dig at du skal på date og du bliver forhindret i at møde op, så kan du bruge dette domæne til at fortælle om det.

Fatter ikke en skid af det der domænehajs-halløj. Man køber sgu da kun et domæne hvis man har brug for det, eller regner med at bruge det, men at hamster vildt omkring sig er sgu da for rottenosset.

 

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

synes selv dette ord er kanon

lightlys.dk er ledig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er også mest til et smart navn, men idet trådstarter åbner en fysisk butik ved navn Season og Season.dk ikke er ledigt, så vil jeg mene at SeasonShop.dk er den næstbedste løsning, hvis nogle af de fysiske kunder også skal finde vej til hjemmesiden. Season er iøvrigt et super godt navn til den fysiske butik!

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

synes selv dette ord er kanon

lightlys.dk er ledig

giv-mig-et-l-giv-mig-et-y-giv-mig-s-hvad-giver-det-det-giver-lys.dk er også ledigt.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)