Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny Hafnia sag? Det lyder voldsomt men...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Der er ingen tvivl om  at det er et smart træk, - men det er også nødvendigt. Hvis værdierne i Parken skal realiseres på nuværende tidspunkt bliver det ganske rigtigt en Hafnia-sag, men jeg tror ikke det vil ske fordi kreditorerne "længere nede" alt andet lige stilles bedre, og derfor vil være mere henholdende, hvilket vil redde Parken.

Over tid, bliver Parken nemlig en udmærket forretning igen, den ligger jo i Københavns kommune Wink

Michael

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Dyrebilen.dk:

Der er ingen tvivl om  at det er et smart træk, - men det er også nødvendigt. Hvis værdierne i Parken skal realiseres på nuværende tidspunkt bliver det ganske rigtigt en Hafnia-sag, men jeg tror ikke det vil ske fordi kreditorerne "længere nede" alt andet lige stilles bedre, og derfor vil være mere henholdende, hvilket vil redde Parken.

Over tid, bliver Parken nemlig en udmærket forretning igen, den ligger jo i Københavns kommune Wink

Helt enig! Har samme holdning, men det kunne bare være rart at høre, hvad andre mente...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)