Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lån 200.000 af EU...

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Frederikssund
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Når nu ikke den Danske regering gider gøre noget for små iværksættere, så synes jeg det er helt fint at EU tager initiativ. Og netop disse mikrolån er bestemt noget der mangler i Danmark.

Nogle vil jo argumentere imod og sige at "vi har da et eller andet der hedder vækstfonden" - ja tak, den havde jeg også læst om og spurgte min bank om hvordan man søgte den slags - det viste sig at være møhbesværligt, og mere rettet mod virksomheder der skulle bruge væsentligt flere penge.

Netop de "små" lån under 200k er jo også dem der er svære for et nystarted at gå i banken og få - stor risiko for banken mod en lille gevinst.

Så rart at høre at EU kan finde mere end blot give tilskud til projekter i Polen.

Mvh
leif

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Sorensen:

de kunne jo afskaffe landbrugsstotten.

Eller ogsaa skulle de droppe lnadbrugsstotten og dette nye tiltag.

Ja for landbrugsstøtten giver slet ingen arbejde i EU... (LÆS IRONI!)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Leif Jensen:

Netop de "små" lån under 200k er jo også dem der er svære for et nystarted at gå i banken og få - stor risiko for banken mod en lille gevinst.

Er risikoen ik den samme for EU? I stedet for banken taber pengene, så bliver EU bare taberen... Dvs så bliver det skattekroner/skatteeuro, som ryger...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Frederikssund
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo jo, men så er Frankrig jo også med til at betale, og det har jeg det rigtig fint med eftersom de jo har snyltet på EU kassen (og dermed også mine penge) i lang tid, og nu bare sidder og er sure over at EU har fået fokus på Polen :)

 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt enig der - Trend

Ingen mening i at kaste penge ud på den måde.

Man kunne endda forestille sig at de enkelte lande ville se lempeligere på de lokale ansøgere, og dermed yde massevis at lån, som aldrig burde være givet.

Hvis ingen vil låne penge ud til et projekt, ja så er det nok fordi projektet ikke er godt nok.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Leif Jensen:

Jo jo, men så er Frankrig jo også med til at betale, og det har jeg det rigtig fint med eftersom de jo har snyltet på EU kassen (og dermed også mine penge) i lang tid, og nu bare sidder og er sure over at EU har fået fokus på Polen :)

Er lige nødtil at spørge Smile Du støtter kun forslaget, fordi så kan Frankrig komme til at betale mere ved evt fejlslag?

Du tror ik alle andre EU lande ender med en regning også?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Leif Jensen:

Jo jo, men så er Frankrig jo også med til at betale, og det har jeg det rigtig fint med eftersom de jo har snyltet på EU kassen (og dermed også mine penge) i lang tid, og nu bare sidder og er sure over at EU har fået fokus på Polen :)

 

For at være fair så tror jeg Frankrig og Tyskland mere eller mindre egenhændigt står for hele regningen for EU-projektet.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Fashion-Seller:

Anders Sorensen:

de kunne jo afskaffe landbrugsstotten.

Eller ogsaa skulle de droppe lnadbrugsstotten og dette nye tiltag.

Ja for landbrugsstøtten giver slet ingen arbejde i EU... (LÆS IRONI!)

landbrugsstøtten giver landmænd ( politikker med store farme ) € ( dine og mine € ) ned i lommen for ingen ting. Forældet system som ingen steder høre hjemme. Så må de kunstige arbejdspladser som støtten måtte give, lade livet for rigtige arbejdspladser. Og det kunne måske være minilån som kunne skabe dem.
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Sorensen:

landbrugsstøtten giver landmænd ( politikker med store farme ) € ( dine og mine € ) ned i lommen for ingen ting. Forældet system som ingen steder høre hjemme. Så må de kunstige arbejdspladser som støtten måtte give, lade livet for rigtige arbejdspladser. Og det kunne måske være minilån som kunne skabe dem.

God ide... Fjern landbrugsstøtten, som giver RIGTIG mange faste arbejdspladser, og sats på små nyopstartede firmaer, hvoraf 3/5 lukker indenfor de første par år...

Det er sikkert noget Arla, Schulstad, Kohberg, Danish Crown, Skare, Tulip osv ville synes var smart... Så røg landbruget i hele EU lige sammen med alle de mange virksomheder, som er afhængige af det!!!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Anders Sorensen:

landbrugsstøtten giver landmænd ( politikker med store farme ) € ( dine og mine € ) ned i lommen for ingen ting. Forældet system som ingen steder høre hjemme. Så må de kunstige arbejdspladser som støtten måtte give, lade livet for rigtige arbejdspladser. Og det kunne måske være minilån som kunne skabe dem.

God ide... Fjern landbrugsstøtten, som giver RIGTIG mange faste arbejdspladser, og sats på små nyopstartede firmaer, hvoraf 3/5 lukker indenfor de første par år...

Det er sikkert noget Arla, Schulstad, Kohberg, Danish Crown, Skare, Tulip osv ville synes var smart... Så røg landbruget i hele EU lige sammen med alle de mange virksomheder, som er afhængige af det!!!

 

Slagterierne lukker nu alligevel, fordi de "fattige" landmænd hellere vil sende deres svin til Tyskland og tjene nogle øre mere pr. kilo. Når det sidste danske slagteri er lukket, så sænker de sikkert prisen igen i Tyskland, så det er lidt som at tisse i bukserne for at holde varmen.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)