Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forsikring af butik !!!!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Grindsted
Tilmeldt 19. Jan 10
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej'

 

Jeg har brug for seriøs forsikrings tilbud på min nyopstartet butik børnetøjs butik på ca 60m2

 

Mvh

Sanne EgsgaardSmile

Tilmeldt 19. Sep 07
Indlæg ialt: 353
Fra  Virksomhed33 Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg følger lige med her..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag fat i en forsikringsmægler...der kan rådgive dig....og få et tilbud hjem til dig til en god pris.

 

/peter

Fra Herning
Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 585
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sanne.

Det er en god ide med en forsikringsmægler, men det er ikke sikkert at de er interesseret i din lille butik.

kan du ikke finde en mægler, kan jeg som tidl. forsikringsmægler anbefale dig Købstædernes forsikring, de giver en god dækning til en fornuftig pris.

Du skal have både en erhvervsansvarsforsikring og løsøre dækning og så vil jeg også anbefale dig at få en sygedagpengeforsikring. Så du selv er dækket hvis du selv bliver syg i en kortere eller længere periode.

held og lykke med det

Anders Mikkelsen

Nr1

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er helt enig med Peter og Anders

Forsikringsmægleren kan netop få indhentet regulære tilbud, og hjælpe med at gennemskue forsikringsforholdene, således det bliver optimal dækning for bedste pris.

Dagpengeforsikring for dig selv er et "must", og ved ansatte er det ufravigeligt, at få lavet en sygeforsikring der dækker de ansattes sygdom.

Hilsen

Fra Grindsted
Tilmeldt 19. Jan 10
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tak for svar jeg har i samme øjeblik gjort brug af nogle af rådene.... jeg har fået et tilbud fra egen forsikring og noget alarm men syntes godt nok det var dyrt!!

 

Tongue Tied Sanne

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Så vil jeg foreslå dig, at "shoppe" lidt videre, herunder ved kontakt til andre forsikringsselskaber følgelig tilbyde at flytte din private forsikringer i samme forbindelse.

Så kan det være erhvervsforsikringen er dyr, men du opnår en større rabat på dine private.

Vedrørende alarm m.v. her kan du også få andre tilbud.

Hilsen og god jagt

 

Fra Herning
Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 585
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Sanne.

Du må ikke begynde at købe alarm mm. inden du har tegnet forsikring. Fordi forsikringsselskabet kan

have specielle krav til at din forretning skal være sikret efter Skofor klasse: Gul / Blå / Rød eller i heldigste fald er der ingen krav herom. Skafor er forsikringsselskabernes udvalg der fastsætter krav til

låse, rullegitre og alarmer mv.

Når vi kender kravene fra forsikringsselskabet kan jeg hjælpe dig med at finde den bedste løsning af sikringen af din virksomhed. Men køber du alarm inden vi kender kravenen, kan det være at du får

købt en alarm der ikke opfylder kravene, eller at du får købt en alarm der er dyrere end nødvendigt.

Jeg vil også gerne hjælpe dig med at se et forsikringstilbud igennem hvis du har behov herfor.

Jeg har tidl. været forsikrignsmægler. Er idag selvstændig sikkerhedsrådgiver.

De bedste hilsner

Anders Mikkelsen

Nr1

Tilmeldt 23. Mar 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Må jeg være så nysgerrig at spørge i hvilket leje prisen lå?

Jeg er nemlig også selv på udkig efter et butikslokale og kunne godt tænke mig at høre hvor meget man ca skal regne med til forsikring....er så godt klar over at det afhænger af mange forskellige ting (branche fx.), men det ville være rart lige at have en lille smule at gå efter...

Fra Grindsted
Tilmeldt 19. Jan 10
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

min er det man kalder en sikring 30 og jeg giver ca 7500 kr i forsikring og alarm det første tilbud jeg fik hed 22000.- og endte med noget der er fuldstændig magen til til en pris af 4500.- så være OBS og undersøg sagen grundig tag ikke det første og bedste

 

 

sanne

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)