Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback og gode råd til BikeFreak.dk

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har haft gang i min webshop, BikeFreak.dk, i et par måneder nu og nu vil jeg gerne udbygge og gøre den bedre. Derfor vil jeg høre til råds og have feedback på shoppen.

Mine egne idéer lige nu er, at jeg er igang med at få produceret et nyt logo og ændring af designfarverne, som skal passe til logoet.

Link til shoppen BikeFreak.dk

På forhånd tak.

Med Venlig Hilsen
AP-Media og BikeFreak.dk.

Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, ..

Måske lige et navn, adresse og telf nr på kontakt siden og i footeren, .. :)

Nem at overskue men jo der mangler nok lidt lækkert/indbydene design

 

Behov for at komme i gang ?, lån penge her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville lave et logo øverst med cykle i ,jeg synes logo banner øverste det virker lidt kedeligt .Yes

Arbejde med titlerne lave dem længere og mere sælgende , gerne op til alle 67 tegn der vises på google husk unikke titler på alle undersider , jeg mener denne her <title>BikeFreak.dk</title>

mit telefon nummer og cvr. nummer ville jeg ligge på alle undersider det skaber troværdighed og man kan hurtigt se kontakt nummer

Ekstra indhold til søgemaskinerne ville jeg lave en nyheds side , google elsker masser af undersider med unikt indhold

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 296
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes faktisk din webshop er meget fin som den er nu. Meen prøv sætte nogle LÆKRE billeder på...Cool

Fra Stouby, Vejle
Tilmeldt 19. Sep 09
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

nem og overskuelig

dog bryder jeg mig ikke om, at skulle være medlem for at købe noget.

ordet "gæst!" er skrevet i en mærkelig farve - troede det var et link

og så lige en fra dansklæreren - under tilmeld nyhedsbrev, så hedder det "oprettede kunder kan tilmelde sig under deres profil" (eller bedre: under profilen) Smile

vh
anja

 

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

I bund og grund en fin shop. Her er lidt kommentarer angående billederne (jep, min kæphest Smile1)

Dine billeder er generelt af en rigtig fin kvalitet og væsentlig bedre end mange andre butikker. 

Du skal bare have bedre styr på billederne. Det er billederne, der sælger dine produkter. Det er basalt set essensen af den feedback, jeg får fra mine produkt-foto-kunder.

Nogle af billederne er mast sammen til forkert aspect-ratio. Det gør, at man ikke umiddelbart ser, hvad det forestiller.

Det er forvirrende, at man først klikker på billederne i venstre side, og når man så kommer ind på produktsiden, så sidder der et alt for lille billede øverst i højre side. Det gør det tungt at gennemse mange produkter. Billedet på produktsiden bør være i nærheden af 200x200 pixels. For de store billeder er 900x550 pixels en god max-størrelse.

Billeder med grå baggrund bør fritlægges, så alle billeder er med hvid baggrund. Det andet ser uprofessionelt ud og koster salg... Jeg har haft kontakt til en anden Amino'er, som er ved at starte en fritlægningsservice op, hvor prisen er 5-10 kr. pr. billede. Det var måske værd at overveje.

 

Jeg håber du kan bruge inputtet - det er ikke så hårdt ment [;-)]

Med venlig hilsen

Carsten

 

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen alle sammen,

Så har jeg ændret flere af de ting, jeg har fået tilbage som feedback - heriblandt at man nu ikke behøves at oprette sig som bruger, samt at der er kommet cvr nr. og email i footeren, som vises på alle sider.

Men nu vil jeg høre, om der er andre mulige ændringer til min webshop?

Til slut for nu vil jeg sige tak til dem, der allerede har lavet feedback! Smile

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Betaling
BikeFreak.dk modtager lige nu kun bankoverførsel, men der vil snart kunne præsenteres Dankort betaling, hvor betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

BikeFreak.dk krypterer alle dine kortoplysninger med den såkaldte SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen med PBS.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Da der står, vi er igang med at få dankort, har vi beskrevet at det vil blive krypteret med PBS.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)