Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliv vores fan på facebook

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen,

Vi har lige i dag fået oprettet en side på facebook for vores bette børnetøj-firma.
Jeg ville simpelthen blive SÅÅÅÅÅ glad, hvis I ville tilmelde jer som fans...så der kan komme lidt gang i siden her fra get-go.

Den er her!

Med lidt god hukommelse, vil mange af jer sikkert kunne huske, at jeg skrev for et par uger siden om vores knap så kære bank, der lige valgte at lukke vores driftskredit midt i produktionen af nye varer. 
Vi kæmper for at løse likviditets-problemerne - bl.a. ved at lave lagersalg. Så enhver billig reklame fx. fra facebook-venner vil være ekstremt kærkommenBig Smile

Jeg bukker og nejer på forhånd.

/Rikke

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

I'm in - good luck ;-)

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rikke

Du får nok lidt flere tilmeldinger på din facebook, hvis du istedet for bare at linke til den tilbyder noget. Fx. rabat ved køb, "VIP"-liste med særlig invitationer til lagersalg med super tilbud, gratis et eller andet (5 gratis råd til hvordan du køber den rigtige størrelse tøj fx) osv.

Prøv at tænke lidt kreativt over hvad der kunne få folk til at tilmelde sig selvom de ikke kender din butik eller produkter, så vil det skabe meget mere interesse om din facebook og dit website.

Held og lykke med det.
Mvh. Lars

 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Done Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra N/A
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Nøj for en dejlig side at stifte bekendtskab med - Bliver sønnike snart glad for :)

Håber i kommer helt på ret kurs igen, efter den triste episode.

 

Har tilmeldt som fan.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

done. Fedt koncept-champs design

Flemming

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Rikkepigen:

Hej allesammen,

Vi har lige i dag fået oprettet en side på facebook for vores bette børnetøj-firma.
Jeg ville simpelthen blive SÅÅÅÅÅ glad, hvis I ville tilmelde jer som fans...så der kan komme lidt gang i siden her fra get-go.

Den er her!

Med lidt god hukommelse, vil mange af jer sikkert kunne huske, at jeg skrev for et par uger siden om vores knap så kære bank, der lige valgte at lukke vores driftskredit midt i produktionen af nye varer. 
Vi kæmper for at løse likviditets-problemerne - bl.a. ved at lave lagersalg. Så enhver billig reklame fx. fra facebook-venner vil være ekstremt kærkommenBig Smile

Jeg bukker og nejer på forhånd.

/Rikke

Jeg har en næsten en fotografisk hukommelse, og kan godt sagtens huske jeres trakisk historie der rørte mig meget dybt i hjertet. Jeg har er meget empatisk-anlagt og lever mig meget ind i situationen.

Jeg har også en facebook-profil - http://www.facebook.com/people/Michael-Richard-Warren-Olsen/1203512280 - jeg oprettede mig kun for sjov, jeg har ikke været derinde siden, har også glemt mit password - jeg oprettetet mig i en kæmpe branderet.

Men jeg har da mine venner ude i virkeligheden hvor de gør mest gavn, jeg skal nok skabe lidt trafik til hjemmesiden.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Rikkepigen:

Hej allesammen,

Vi har lige i dag fået oprettet en side på facebook for vores bette børnetøj-firma.
Jeg ville simpelthen blive SÅÅÅÅÅ glad, hvis I ville tilmelde jer som fans...så der kan komme lidt gang i siden her fra get-go.

Den er her!

Med lidt god hukommelse, vil mange af jer sikkert kunne huske, at jeg skrev for et par uger siden om vores knap så kære bank, der lige valgte at lukke vores driftskredit midt i produktionen af nye varer. 
Vi kæmper for at løse likviditets-problemerne - bl.a. ved at lave lagersalg. Så enhver billig reklame fx. fra facebook-venner vil være ekstremt kærkommenBig Smile

Jeg bukker og nejer på forhånd.

/Rikke

Jeg har en næsten en fotografisk hukommelse, og kan godt sagtens huske jeres trakisk historie der rørte mig meget dybt i hjertet. Jeg har er meget empatisk-anlagt og lever mig meget ind i situationen.

Jeg har også en facebook-profil - http://www.facebook.com/people/Michael-Richard-Warren-Olsen/1203512280 - jeg oprettede mig kun for sjov, jeg har ikke været derinde siden, har også glemt mit password - jeg oprettetet mig i en kæmpe branderet.

Men jeg har da mine venner ude i virkeligheden hvor de gør mest gavn, jeg skal nok skabe lidt trafik til hjemmesiden.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rikke.

Så har jeg meldt mig under fan'erne.

Du er selvfølgelig også velkommen som fan på: http://www.facebook.com/bokseudstyr

Med hensyn til annoncering er det 100 % GRATIS at annoncere på www.dbm.dk

Held og lykke med salget.

Mvh.

Ditbrugtmarked

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Er hermed fan af jeres gruppe

fedt koncept Yes

held og lykke med fan gruppen og jeres hjemmeside og virksomhed

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)