Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan ikke få fat på min underleverandør!

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Dorthe,

Æv, ærgerlig situation at stå i. Jeg ville have gjort det præcis på samme måde som Rissvang beskriver, hvis det var mig. I det mindste er kommunikationen foregået pr. email. Det gør det meget nemmere, end hvis det var pr. telefon.

Jeg venter spændt på din opdatering af tråden, når der er nyt i sagen. Det er ufattelig lærerigt at følge med i udviklingen i den slags sager.

Gad vide, om vedkommende er taget på skiferieSmile Det skal nu ikke være nogen undskyldning. Jeg forventer af de konsulenter, jeg arbejder med i mit almindelige job, at de oplyser om ferie eller andet fravær fra projektet på eget initiativ - især op til afleveringer. Hvis ikke, ja så vanker der skideballe Smile, og det giver et betydeligt minus, når nye opgaver skal lægges ud af huset.

Mvh.

Carsten

 

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 478
Fra  kornerupdesign Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fotograf Carsten Olsen:
Gad vide, om vedkommende er taget på skiferieSmile

Det har jeg seriøst også overvejet. Men helt ærligt, hvis han er det, så er han selv udenom alt dette, fordi han ikke oplyser omkring sådan noget, når han ved der er gang i en sag herfra.

Så kan undskyldninger være undskyldninger  - det stiller mig i et dårligt lys uanset hvad!

:-) Dorhe

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)