Køb et Amino Sponsorlink
Hej Aminoer,
Vi er et full-service reklamebureau i København, med speciale indenfor online marketing.
Som alle andre virksomheder vil vi også gerne have flere gode kunder, og derfor skal vi bruge et mødebooking bureau, der kan skaffe os nogle møder med gode kundeemner.
Er der nogle der kan anbefale et vil jeg blive taknemmelig!
På forhånd tak
Lars Merland, e-reactor
www.e-reactor.dk
Hej Lars
Prøv at tage fat i Henrik hos Aarhus Marketing - De lever blandt andet af at hjælpe deres kunder med mødebooking
Han er også aktiv her på Amino til tider.
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Du er mere end velkommen til at give hos her hos Nordjysk Marketing et kald, og få et godt amino tilbud.
Du kan fange mig på 69606300 eller info (at) nordjysk-marketing.dk
MvhChristian
Nordjysk Marketing - Vil vil være den foretrukne samarbejdspartner når der skal udføres salgsfremmende telemarketing opgaver
Hej Christian,
Jeg ringede på det nummer du havde givet - men der fik jeg fat i en gut fra TDC som ikke kendte til Nordjysk Marketing... Er det det rette nummer du har skrevet?
mvh
Lars
Er netop blevet gjort opmærksom på at TDC har lavet en fejl i viderestillingen efter vi gik over til ren mobil løsning, men dette skulle gerne blive rettet inden længe.
Men du kan fange mig direkte på 23800005
Hej Lars,Vi tilbyder kvalitets møder til konkurrence dygtige priser, vi kører som standard no cure - no pay priser, og sikrer dig kvalitet ved at sige "har et møde ikke levet op til aftale kriterier/krav booker vi et nyt uden beregning og diskossion". Vi har i tre år booket møder omkring online markedsføring med udgangspunkt i SEO og SEM.Du er mere end velkommen til at kontakte mig, jeg er siker på vi sammen kan finde en fordelagtig løsning for os begge. Tlf direkte 43582836 email kjo@tmt-telemarketing.dk
Kristian Joergensenwww.peak-marketing.dk