Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg

Marketing & Salg (Ikke Internet)
Læs flere ekspertindlæg

Kan nogen anbefale et godt møde-booking burau?

Indlægget har  5  Svar |  3  der abonnerer på svar |  992  Visninger |  bedømt af 0 Amino'er
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
Amino-karma 45
Tilmeldt 6. aug 09
Indlæg ialt: 12
Amino Plus

Skrevet: 10-03-2010 10:21

Hej Aminoer,

Vi er et full-service reklamebureau i København, med speciale indenfor online marketing.

Som alle andre virksomheder vil vi også gerne have flere gode kunder, og derfor skal vi bruge et mødebooking bureau, der kan skaffe os nogle møder med gode kundeemner.  

Er der nogle der kan anbefale et vil jeg blive taknemmelig!

På forhånd tak

Lars Merland, e-reactor

www.e-reactor.dk

Amino-karma 21.464
Fra Århus
Tilmeldt 18. feb 06
Indlæg ialt: 4.319

Anders Christensen
Skrevet: 10-03-2010 10:25

Hej Lars

Prøv at tage fat i Henrik hos Aarhus Marketing - De lever blandt andet af at hjælpe deres kunder med mødebooking

Han er også aktiv her på Amino til tider.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Amino-karma 1.862
Fra Aalborg
Tilmeldt 19. okt 06
Indlæg ialt: 498

Hej Lars

Du er mere end velkommen til at give hos her hos Nordjysk Marketing et kald, og få et godt amino tilbud.

Du kan fange mig på 69606300 eller info (at) nordjysk-marketing.dk

Mvh
Christian

Nordjysk Marketing - Vil vil være den foretrukne samarbejdspartner når der skal udføres salgsfremmende telemarketing opgaver

Amino-karma 45
Tilmeldt 6. aug 09
Indlæg ialt: 12
Amino Plus
LarsMbm
Skrevet: 10-03-2010 10:39

Hej Christian,

Jeg ringede på det nummer du havde givet - men der fik jeg fat i en gut fra TDC som ikke kendte til Nordjysk Marketing... Er det det rette nummer du har skrevet?

mvh

Lars

Amino-karma 1.862
Fra Aalborg
Tilmeldt 19. okt 06
Indlæg ialt: 498

Hej Lars

Er netop blevet gjort opmærksom på at TDC har lavet en fejl i viderestillingen efter vi gik over til ren mobil løsning, men dette skulle gerne blive rettet inden længe.

Men du kan fange mig direkte på 23800005

Mvh
Christian

Nordjysk Marketing - Vil vil være den foretrukne samarbejdspartner når der skal udføres salgsfremmende telemarketing opgaver

Amino-karma 1.091
Fra Manila
Tilmeldt 14. dec 07
Indlæg ialt: 289

Kristian.J
Skrevet: 13-03-2010 09:57

Hej Lars,

Vi tilbyder kvalitets møder til konkurrence dygtige priser, vi kører som standard no cure - no pay priser, og sikrer dig kvalitet ved at sige "har et møde ikke levet op til aftale kriterier/krav booker vi et nyt uden beregning og diskossion". Vi har i tre år booket møder omkring online markedsføring med udgangspunkt i SEO og SEM.

Du er mere end velkommen til at kontakte mig, jeg er siker på vi sammen kan finde en fordelagtig løsning for os begge. Tlf direkte 43582836 email kjo@tmt-telemarketing.dk

Kristian Joergensen
www.peak-marketing.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)

RSS-feed

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Diverse salg, marketing, PR og kundeservice"

Klik her for at se 24 timers top karmaliste

Marketing & Salg (Ikke Internet) er venligst sponseret af:

Diverse salg, marketing, PR og kundeservice