Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Time/sags styringssystem til egen server

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej !

E der nogen der kan anbefale et billigt time/sagsstyringssystem som kan installeres på vores egen server. Vi er ikke interesseret i en WEB løsning.

hej fra Rikke

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har egentligt ikke helt en ide om hvad det kan koste. Men mine krav er at det er meget brugervenligt og let tilgængeligt. Vi vil helst selv "eje" programmet og ikke være bundet af årlige udgifter til tvungne opdateringer og lign.

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rikke

Hvis I også har brug for et system som kan håndtere køb, salg, finans og lager, så kan jeg anbefale dig Microsoft Dynamics NAV (Navision). NAV er et integreret system som bl.a. indeholder modulerne finans, salg, indkøb, CRM, sag/projektstyring og lagerstyring

I sagssystemet kan man oprette sager/projekter. For hver sag/projekt kan man oprette mindre sagsopgaver, og på disse opgaver kan man lægge budget og registrere tid og ressourceforbrug. På baggrund af disse registreringslinjer kan man bl.a. følge op på sit budget og oprette fakturaer til kunden.

Systemet er intuitivt og brugervenligt. Jeg ser det som en interessant kandidat, såfremt du også bruger de andre moduler. En Microsoft Dynamics NAV Advanced Management licens koster ca. 19.000 kr., og så ejer du også produktet.

Men hvis dit behov kun er et sag/projekt håndtering program og du ikke vil få brug for de andre moduler i Dynamics NAV, så tror jeg der kan findes en billigere løsning.

Du kan læse mere om Dynamics NAV her: http://www.microsoft.com/danmark/dynamics/nav/product/overview.mspx

Har du øvrige spørgsmål, eller ønsker du at se en demonstration Dynamics NAV af systemet, så er du velkommen til at skrive til mig.

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Fra Middelfart
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 238
Fra  Dynamics Experts ApS Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja Navision er et super system. Det vil jeg ikke kunne sige nej til.Har trods alt arbejdet med det i snart 20 år.

Er dog ikke sikker på at det er noget i den retning som Rikke efterspøger. Ja, en enkelt brugerlicens koster ca. 19000, er der 3 brugere, så bliver det ligepludselig næsten 60K, og dertil skal der så ligges priser for installation, undervisning og tilpasning (jeg har aldrig mødt en Navision kunde der bruger systemet uden nogen former for tilpasninger - det er ofte een af de vigtigste grunde til at vælge Navison - at det ret simpelt kan tilpasses alle virksomeder ) m.m. Så man kommer ikke langt for under 100K.

Jeg er sikker på at der er systemer der passer bedre på Rikke's ønske om en "billing løsning".

Typisk vil jeg nok betragte og anbefale Navision som et anden-generations iværksætter system. Dvs at det nok ikke lige er det rigtige valg for den almindelige iværksætter som deres virksomheds første ERP system. Dertil bliver det simpelthen for dyrt og kompleks. Men når først iværksætteren er vokset ud af dette første system og skal videre (hvis det nogensinde sker), ja så er Navision ofte et super valg.

Fra Brøndby
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

START-BASE - GRATIS REGNSKABSPROGRAMMER MM. TIL IVÆRKSÆTTERE www.start-base.dk  

Fra Århus
Tilmeldt 23. Jun 09
Indlæg ialt: 32
Fra  FusionDynamics Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rikke

Hvis I skulle finde frem til en, som ligger "ude i byen", så tag evt. et kig på www.onlinelog.dk
Det fungerer rigtig godt.

Jeg er i øvrigt helt enig med Erik i, at Microsoft Dynamics NAV / Navision vil blive for omkostningstungt for Jer, selvom der unægteligt vil kunne laves en super god løsning deri.

Venligst
Søren

Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Vi producerer time/sag og planlægning, med fokus på rådgivere og projektvirksomheder. Vores program (AutoPilot) har 4000 daglige brugere, er på dansk, og er nemt at komme i gang med.

Se mere på www.autopilot.dk

 

Med venlig hilsen

Korsgaard EDB ApS 

 

Tilmeldt 7. Aug 06
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rikke

Jeg har lavet et time og sagstyringsprogram for længe siden. Vi kan godt lave en fleksibelt aftale, hvor du kan bruge programmet gratis, men så skal du tilgengæld give mig ideer til nye funktioner. Det er et webbaseret program.

Skriv en PM til så kan vi tage en snak på mail.

Fra Borup
Tilmeldt 20. Sep 10
Indlæg ialt: 30
Fra  Glade Rollinger Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg ikke sikker på jeg har forstået præcist hvad du ønsker, men hvis det blot er det at tage tid til projekter og fakturering og kundedatabase… syntes jeg selv at pancake app ser ret interessant ud, koster 30 dollars og så kan det installeres på egen server...

du kan se mere på

http://pancakeapp.com/

Interactive designer - see my portfolio at www.iamnikander.com

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)