Køb et Amino Sponsorlink
Hej aminoer og iværksættere!
Information
Jeg er en ung fyr på 17 år og har interesseret mig indenfor markedsføring i forholdsvis lang tid, men jeg er først lige kommet i gang med at læse om markedsføringsstrategier, markedsføringsfilosofi, markedsanalyse ovs. Jeg vil gerne starte en virksomhed op, hvor jeg kan rådgive nye iværksættere om markedsføringsstrategier og hvordan de skal håndtere markedet.
Det lyder sikkert super naivt i jeres øre, men den hjælp og rådgivning jeg tilbyder jer er gratis. Jeg mener at det er yderst vigtigt at praktisere sine teorier, før man åbner en ny virksomhed.
Fremtid
Hvis det viser sig at jeg har en god sans for markedsføring og at jeg kan bidrage positivt til virksomheden, ønsker jeg at fortsætte som en underbetalt markedsføringskonsulent.
Mvh
- Jimmy Wington Le
Scandicmedia | Fra idé til produkt. Lad os introducere dig for internettet.
Hvad kan du præcist finde ud af?
Hvad har du af erfarringer ?
Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.
Kan du beskrive dine kompetencer lidt bedre ?
Eller er du helt ny og derved først er begyndt og "studere" det. ?
Med venlig hilsen
Bastian
R4i - Acekard 2i - R4i SDHC
Læste forkert ... :S
Hej Patrick!
Jeg har arbejdet meget med søgemaskine optimering og webdesign i 2 år. Jeg har også designet visitkort for nogle enkelte virksomheder. Hvilket giver mig gode kompetencer inden for grafisk design. For et halvt år siden begyndte jeg at interessere mig for social marketing, men har desværre ikke praktiseret det endnu.
I 2009 arbejdede jeg for 3-4 forskellige virksomheder i Århus, hvor jeg hovedsagligt bidrog med SEO og online marketing. Idag hjælper jeg stadigvæk en restaurant med SEO og online marketing.
Som jeg forklare i mit indlæg, så vil jeg gerne tilbyde min hjælp helt gratis. Jeg kan komme med en markedsføringsstrategi og du kan bruge den hvis du vil. Hvis du mener at min strategi er dårligere end din egen, kan du bare smide min strategi i skraldespanden.
Hej Jimmy
Jeg er igang med at udvikle hjemmesiden http://www.sportnu.dk/ sammen med 2 andre. Vores viden inden for seo er ret begrænset. Måske du har nogle gode råd til hvad vi bør gøre. Vores hjemmeside er en oversigt over sportsmuligheder i ens lokalområde. Med tiden er det meningen at siden vil blive udviklet yderligere og at der vil blive tilføjet flere funktioner.
Håber du har nogle spændende forslag.
Mvh Jakob
Små markedsføring ideer kan vi alle bruge man se sig blind på noget nogle gange på nogle ting ,jeg regner ikke med det vilde gratis ?
stripper ,danser , modeller til polterabend fester diskoteker strip tease når det er bedst bestil strip på hjemmeside er der gratis strip video og billeder af stripper book striptease og bestil gratis strip tilbud idag"
Super fedt du prøver dig som markedsøringskonsulent :)
Kan du ikke tilføje mig på msn kristoffer_hjerrild@hotmail.com
eller mail kontakt@kristoffer-hjerrild.dk
Ser frem til at høre fra dig
Venlig hilsen
Kristoffer Hjerrild
Jeg kan ud fra indlægget se, at vi har en del fælles interesser. Men først vil jeg gerne høre om det er på frivillig basis eller det er via hhx du har læst omkring markedsføring? Jeg har selv gået på hhx, men læser nu marketing, branding og kommunikation på uni og der er en meget stor differens på niveauet af viden man kan få :)
Hvilken erfaring har du med marketing? arbejdet med det? Jeg vil med glæde hjælpe dig bedre igang. Læser det som sagt på uni og er i fuldtidspraktik ved en NGO inden for PR og kommunikation. Har også en del anden arbejdserfaing med det.
Er du kreativ?
Mange hilsner
Lisbeth