Køb et Amino Sponsorlink
Det bliver en super dag - og det er sku lidt vildt at man har mulighed for at vinde gaver for over 50.000,- eks. moms!
Så ja, skal du noget andet d. 27/3, så må du aflyse det og bestille din billet nu! How easy? ;)
Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.
Har helt glemt at skrive;Jeg kommer også! Glæder mig utroligt meget.
Ønsker du hurtige og målbare resultater online? Ring med det samme!
Aminotastic er altid en super dag, og denne gang har man lige mulighed for at snuppe en messe med i samme omgang, det er jo perfekt - Så vi ses, hele dagen.
WebTV & Reklame film - se mere på www.ballistic.dk
Husk allesammen!
Udfyld dit gratis messekort her: http://www.ivaerksaettermesse.kserhverv.dk/default.asp?Action=Details&Item=382
Så flyver du let og hurtigt udenom køen ved indgangen til messen
Hvis man har betalt for "billetten", er det så bare ordrebekræftelsen man tager med, eller kommer man til at stå på en liste, så der vides hvem der har betalt når man kommer derud?
Iværksættermesse - jada!
Aminostatic - jada!
Jeg glæder mig til en spændende dag.
mvh
Bjørn Johansen
For mange opgaver - for få timer i døgnet?
Få styr på den daglige markedsføring - klik her
Hej,
Jeg havde glædet mig rigtig meget til at komme til Aminotastic (for første gang), men der er desværre en kær (gammel) ven til familien, som er gået bort og vedkommende skal begraves på lørdag.
Så jeg satser på Aminotastic 2011 i stedet for..
/Grosen Friis
Inhouse-SEO hos Eshoes.dk, som er en webshop der forhandler sko og støvler.
Hej Grosen,
Det er jeg ked af at høre! har refunderet beløbet, og jeg ved at Meik Jessen sørger for det hele bliver optaget og lagt online, så du kan i det mindste følge lidt med
Dbh Simon.
Simon Zeeberg:Det er jeg ked af at høre! har refunderet beløbet, og jeg ved at Meik Jessen sørger for det hele bliver optaget og lagt online, så du kan i det mindste følge lidt med
Hej Simon
Tusind tak, super Amino-service som sædvanligt
Jeg kondolerer Grosen Friis
Jeg kan desværre ikke komme. Jeg holder ferie, og er bange for at jeg bliver inspireret , og går amok i et iværksætter-raseri:-)
Iværksættermessen i Forum var bare super, så i skal glæde jer, jer der skal derind
Søgemaskineoptimering i København fra Visibile.dk. Hør om referencer !
Vicevært - snerydning - rengøringsfirma - Dette er mit andet firma - Aktiv 3
Køreskoler - du kan stole på - En portal for stabile køreskoler i Odense, København og Århus. Også mit
Find din køreskole på Amino Bizz