Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grim markedsføring eller ej?

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik kan du ikke uddybe på hvilke punkter du mener facebook annoncen matcher kampagnesiden :-). I annoncen bliver man lovet 340 DKK ved at gennemføre undersøgelsen, det bliver man ikke på selve kampagnesiden, og under betingelserne står der (hvis man kan læse det!), at det er en konkurrence.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper:

Erik kan du ikke uddybe på hvilke punkter du mener facebook annoncen matcher kampagnesiden :-). I annoncen bliver man lovet 340 DKK ved at gennemføre undersøgelsen, det bliver man ikke på selve kampagnesiden, og under betingelserne står der (hvis man kan læse det!), at det er en konkurrence.

 

Annoncen er naturligvis forkert, for der står der direkte, at man får 320 kr. ved at deltage, og det er forkert.

Men på kampagne og bannere og tekstlinks osv. står der: "Få 320 kr. ind på din bankkonto", og der er ikke nævnt noget om en konkurrence. Hvis man skibber betingelserne, virker det altså som om at alle får 320 kr.

Jeg prøver ikke at beskytte den affiliate der har lavet annoncen, men når man ser kampagnesiden, så forstår jeg godt at man kan tro at alle får 320 kr., hvilket ikke er korrekt.

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja rigtig dårlig stil!.

Jeg modtager også dagligt en bunke af det skidt!!. Har heldigvis et godt spamfilter :)

 

      MVH
Mark Jensen 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt se din pointe og til dels også følge den :-). Jeg mener bare at når en affiliate går ud og laver markedsføring på denne måde, så er ansvaret hans - hundred procent - og det betyder der skal være  i orden det han laver.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper:

Jeg kan godt se din pointe og til dels også følge den :-). Jeg mener bare at når en affiliate går ud og laver markedsføring på denne måde, så er ansvaret hans - hundred procent - og det betyder der skal være  i orden det han laver.

Det mener jeg bestemt også :-)
Annoncen er 100% dårlig stil, men jeg synes at tråden var for ensporet, da kampagnen (+ kampagnemateriale) nærmest ligger op til dårlig/ulovlig markedsføring.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik Pilgaard Hejlskov:
Det mener jeg bestemt også :-)
Annoncen er 100% dårlig stil, men jeg synes at tråden var for ensporet, da kampagnen (+ kampagnemateriale) nærmest ligger op til dårlig/ulovlig markedsføring.

Du har ret, dog vil jeg mene den store forskel er at affiliate partneren har brudt lovgivningen(?), mens det bare er dårlig markedsføring stil den måde som kampagnesiden er lavet på.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

For det første, stop outing.

For det andet, det er en herfra der kører den der... Angel

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)