Erik kan du ikke uddybe på hvilke punkter du mener facebook annoncen matcher kampagnesiden :-). I annoncen bliver man lovet 340 DKK ved at gennemføre undersøgelsen, det bliver man ikke på selve kampagnesiden, og under betingelserne står der (hvis man kan læse det!), at det er en konkurrence.
Erik kan du ikke uddybe på hvilke punkter du mener facebook annoncen matcher kampagnesiden :-). I annoncen bliver man lovet 340 DKK ved at gennemføre undersøgelsen, det bliver man ikke på selve kampagnesiden, og under betingelserne står der (hvis man kan læse det!), at det er en konkurrence.
Annoncen er naturligvis forkert, for der står der direkte, at man får 320 kr. ved at deltage, og det er forkert.
Men på kampagne og bannere og tekstlinks osv. står der: "Få 320 kr. ind på din bankkonto", og der er ikke nævnt noget om en konkurrence. Hvis man skibber betingelserne, virker det altså som om at alle får 320 kr.
Jeg prøver ikke at beskytte den affiliate der har lavet annoncen, men når man ser kampagnesiden, så forstår jeg godt at man kan tro at alle får 320 kr., hvilket ikke er korrekt.
Jeg kan godt se din pointe og til dels også følge den :-). Jeg mener bare at når en affiliate går ud og laver markedsføring på denne måde, så er ansvaret hans - hundred procent - og det betyder der skal være i orden det han laver.
Jeg kan godt se din pointe og til dels også følge den :-). Jeg mener bare at når en affiliate går ud og laver markedsføring på denne måde, så er ansvaret hans - hundred procent - og det betyder der skal være i orden det han laver.
Det mener jeg bestemt også :-) Annoncen er 100% dårlig stil, men jeg synes at tråden var for ensporet, da kampagnen (+ kampagnemateriale) nærmest ligger op til dårlig/ulovlig markedsføring.
Det mener jeg bestemt også :-) Annoncen er 100% dårlig stil, men jeg synes at tråden var for ensporet, da kampagnen (+ kampagnemateriale) nærmest ligger op til dårlig/ulovlig markedsføring.
Du har ret, dog vil jeg mene den store forskel er at affiliate partneren har brudt lovgivningen(?), mens det bare er dårlig markedsføring stil den måde som kampagnesiden er lavet på.