Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grim markedsføring eller ej?

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer....

Syntes lige i skal se den her...

Jeg så denne Annonce på Facebook og klikkede på den hvorefter jeg havnede her LINK



Det er jo altid rart med lidt ekstra guld eller er det?

Til jer som bruger briller til daglig, så få dem lige fundet frem, hvis i vil læse betingelserne for at få de dejlige 320 kr. . . .  eller får man overhovedet de penge? LOL .... puha det er skidt det der...

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vel næsten det man kan kalde ulovligt :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Får en masse af de der skod reklame mails dagligt... Hvergang står der "her er dine xxx kr" eller "få en gratis film"...

Og hvis man så åbner dem, så er det en konkurrence, hvor 1 vinder noget...

Forstår slet ik det er lovligt, at markedsføre produkter sådan!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er aaalt for meget af sådan noget der. I sær med lige præcis den dér affiliate-kampagne. Der er opretter grupper, fangrupper og begivenheder med titlen "Få 320 kroner gratis" (eller noget lign.) i massevis.

Det er faktisk sådan at bl.a. IQ Medier og EuroAds tillader at bruge Facebook-annonce-halløj til nogen kampagner - men det er langt fra alle. I øvrigt skal man jo så selvfølgelig ikke lyve i den annonce ;-)

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er et dansk firma der står bag, og jeg syntes det er rigtig dårlig stil det der, det er en konkurrence man deltager i, hvilket ikke fremgår nogen steder, hertil har man valgt at skrive betingelserne så småt at det er ulæseligt.... 

Ren plat det der.... men det må jo kunne svare sig.

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra Helsingør
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Én ting er at man som marketing-selskab kan skrue sådan et koncept sammen, men hvordan kan virksomheder/foreninger som: Unicef, SOS børnebyerne, ASE eller Diabetes foreningen benytte sig af sådan en markering.

Jeg har altid haft en noget anstrengt forhold til Kræftens bekæmpelse og deres lotteri eller hvad de nu finder på - men det her er virkelig at gå ober stregen.

Fra Odense NV
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan da forhåbentlig ikke være andet end ulovligt..Whisper

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, den var ikke god...

Men inden der kommer for meget mudderkast efter firmaet bag, er det vigtig at understrege det ikke er bagmændens skyld.

De har over 1.000 partnere tilmeldt til at b.la. kører den konkurrence ud, de har alle accepteret betingelser der sikre firmaet bag konkurrencen at kunne retsforfølge den person som har lavet ovenstående annonce. Om de gør det, er en helt anden sag.

Om det er smart af dig, Dennis, at ligge det op på Amino, synes jeg ikke. En anden gang kunne du skrive til firmaet bag og informere dem om én samarbejdspartner ikke helt har fulgt reglerne. Så er spørgsmålet om det var din hensigt var at få annoncen ned effektivt eller gøre de uskyldige bagmænd til grin offentligt.

 

 

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

M_Munksgaard:

Én ting er at man som marketing-selskab kan skrue sådan et koncept sammen, men hvordan kan virksomheder/foreninger som: Unicef, SOS børnebyerne, ASE eller Diabetes foreningen benytte sig af sådan en markering.

Jeg har altid haft en noget anstrengt forhold til Kræftens bekæmpelse og deres lotteri eller hvad de nu finder på - men det her er virkelig at gå ober stregen.

Jamen hvis du læser betingelserne på mange af de der landingpages man ryger ind på i dag, så giver du jo nærmest hele det danske erhvervsliv lov at sende dig mails, og fidusen er jo at de kan gå ud bagefter og sælge e-mail adresserne i og med du aktivt har sagt ja til at modtage mails fra deres såkaldte partners.

En ting at man vil tjene penge på den her måde, men jeg fatter slet ikke de firmaer som vil købe disse e-mails, langt de fleste har ingen interesse i det de modtager.

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Jeg synes, at det er fint.

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)