Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg

E-handel, Internet & Online marketing
Læs flere ekspertindlæg

Linkbulding - Spørgsmål

Indlægget har  3  Svar |  0  der abonnerer på svar |  351  Visninger |  bedømt af 0 Amino'er
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
Amino-karma 6.505
Fra Oksbøl
Tilmeldt 1. sep 08
Indlæg ialt: 1.443
Amino Plus Amino Ekspert

Skrevet: 08-03-2010 17:35

Hey,

Lad os antage jeg har 50 sider der skal op på Google, hurtigst og bedst muligst.

Jeg kan få link fra en del større danske hjemmesider.

Er det bedste jeg oprettet et domæne "Seoprojekt2010.dk" og får link dertil, som så linker videre til de 50 sites. Eller bliver jeg nød til at få 50 links fra hver af de sider jeg kender?

Ønsker du hurtige og målbare resultater online? Ring med det samme!

Amino-karma 60
Tilmeldt 8. mar 10
Indlæg ialt: 18

Lærlingen
Skrevet: 08-03-2010 17:38

Er helt ny til SEO, så ikke mit svar du skal fokusere på, men vil da gerne poste så jeg kan få at vide om jeg er helt galt på den :D

Men jo flere der linker til din side , jo bedre pagerank og dermed placering
så 50 links fra dem alle vil jo være bedst men hvis de bare skal på google, uden en god placering kan du vel godt det andet? 

Amino-karma 28.800
Fra Holstebro
Tilmeldt 27. apr 07
Indlæg ialt: 5.819
Amino Plus
Nicolaj Thomasen
Fra MobilTjek
Skrevet: 08-03-2010 17:40

Du skal have et link hvert sted til hver af dine sider, ellers ender du op med 50 links til SEO siden og kun 1 link til hver af dine sider, det batter ikke rigtig noget.

Sammenlign de billigste mobilpriser og læs anmeldelse af over 250 mobiltelefoner med eller uden abonnement hos danske forhandlere...

Tank taletid på nettet | iPhone 4S med abonnement | Mobilnyheder

Amino-karma 419
Tilmeldt 11. sep 09
Indlæg ialt: 99

bjarkedk
Skrevet: 08-03-2010 17:42

Hvis du linker 50 hjemmesider fra 1 hjemmeside får de 50 links ikke nogle god pagerank, selvom den ene hjemmeside har en god pagerank.

Men hvis alle hjemmeside drejer sig om det samme, og du kan lave en slags portal for de 50 hjemmeside på den ene hjemmeside, kan der vel godt være mening i det?

Så optimere de 50 sider individuelt eller samle dem sammen til 1 stor hjemmeside, hvis indholdet tillader det?

Vh Bjarke.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)

RSS-feed

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Søgemaskineoptimering (SEO) hjælp og gode råd"

Klik her for at se 24 timers top karmaliste

E-handel, Internet & Online marketing er venligst sponseret af:

Søgemaskineoptimering (SEO) hjælp og gode råd