Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg

Alt det andet..
Læs flere ekspertindlæg

Kan du designe denne hjemmeside?

Indlægget har  14  Svar |  4  der abonnerer på svar |  1.518  Visninger |  bedømt af 0 Amino'er
Side 1 ud af 2 (15 indlæg) 1 2 Næste >
Amino-karma 141
Fra Ballerup
Tilmeldt 10. feb 10
Indlæg ialt: 29

Skrevet: 08-03-2010 13:35

Kære Aminoer,

Jeg har fået en opgave som jeg ikke selv kan løse.

Min kunde spørger, om jeg kan lave en hjemmeside som ligner denne side http://www.schonnemann.dk/ uden dog at kopiere den totalt da det er til restaurationsbranchen.

Jeg har anbefalet at finde noget i WordPress som sikkert er langt billigere men uden held.

• Kan det laves?
  • Hvem kan lave den?
  • Findes der en side med tilsvarende design/funktioner?
  • Det er til en gourmetrestaurant
  • Udtrykket på siden skal være lyst og simpelt
  • Kunden skal efterfølgende selv kunne redigere tekst, nyheder m.m.

Hvor lang tid tager det at lave siden og hvad koster det?

SU for tilbudsgivning er den 11. marts kl. 12.00 (Den skal være i luften inden 1. april)

Hilsen Ulrik M. Eriksen

Amino-karma 15
Fra Birkerød
Tilmeldt 24. maj 09
Indlæg ialt: 6

MRBUTLER.dk
Skrevet: 08-03-2010 13:52

Kære Ulrik

Vi kan gøre det, men for at gøre det skal jeg bede dig om at besøg vores hjemmeside www.deandunn.com og udflyld vores online request form; vælg technology også web, dette vil sikker at vi har mere information til at giv en tilbud. Vi er ikke helt færdig med vores danske tekst på siden så bare brug den engelske del nu.  Hvis du kan give os information hurtig så kan vi lave hjemmesiden til 1 april.

Besøg MR BUTLER  for rengøring i særklasse..

Amino-karma 536
Fra København
Tilmeldt 23. nov 09
Indlæg ialt: 134
Amino Plus
Weis & Wise
Fra ennovation
Skrevet: 08-03-2010 15:51

Hej Ulrik,

Det kan vi godt klare i Joomla - dog skal vi snakke nærmere om "hvor meget" de to sites skal ligne hinanden.

Vi kan godt have sitet klar til d.1/04 og det vil koste mellem 5-7500 DKK eks. moms.

MVH
Kasper

Amino-karma 370
Fra Odense NV
Tilmeldt 30. nov 09
Indlæg ialt: 98
Amino Plus
Swift Media
Fra Swift Media
Skrevet: 08-03-2010 16:17

Hej Ulrik,

Det kan du tro, vi kan. Det tager ikke mere end en uges tid fra vi går i gang og koster hos os 5000,- kroner eksl. moms. Så får du et medfølgende CMS, så du kan ændre tekster, uploade nye billeder, skrive nye nyheder, mv., et unikt attraktivt design ud fra din kundes ønsker og en god søgemaskineoptimering. Det er en del af vores "pakke", som du kan læse mere om på www.swiftmedia.dk. Du kan også blot smide os en mail, så kan vi tage den derfra.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Med venlig hilsen
Swift Media - Billige hjemmesider og andre webløsninger til små og mellemstore virksomheder, iværksættere, foreninger, m.v.
Amino-karma 6.089
Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. dec 06
Indlæg ialt: 1.459
Amino Plus
J. Deleuran
Fra Ifindu.dk
Skrevet: 09-03-2010 01:05

Så din kunde vil gerne have et online fotoalbum ?

Det er nok ikke så nemt at fange det samme "lette" stil-tema

Da det eneste der er på den side du henviser til er billeder billeder og atter billeder.

Du bør give dem en god omgang konsulentbistand, omkring hvilket indhold som vil sælge deres virksomhed bedst.

det er klart at flotte billeder af interiør og evt. anretninger er med til at sælge varen, men der skal helt sikkert også noget lirum larum med i form af indbydende tekster, fængende overskrifter, åbningstider, kontaktsider, evt. med mulighed for booking osv.

Siden bør afspejle virksomheden.

Det syn's jeg du bør fortælle dem - jeg står gerne til rådighed med råd og vejledning, og så kan jeg naturligvis skabe enhver løsning som I måtte komme frem til, men det er en anden snak, og ikke det vigtigste i mit indlæg.

Find kundens behov, ikke nødvendigvis hvad de siger, men udfra hvad deres kunder forventer at finde på en side fra en gourmet-restaurant.

GPS tracker til bil, båd, eller person. - DK's største udvalg af gps trackere: Ifindu.dk

Spar 50% på Flådestyring med gps tracking -Se her ->>

Webdesign og programmering af hjemmesider - besøg mig på Icode.dk

Lækkerier fra de bedste webshops: Se alle nyheder og tilbud på Luxus-shopping.dk

Amino-karma 6.089
Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. dec 06
Amino Plus
J. Deleuran
Fra Ifindu.dk
Skrevet: 09-03-2010 01:08

og så ved jeg ikke lige hvor gourmet-restaurant kom fra? - det troede jeg du havde skrevet????!!!

Beklager - restaurationsbranchen - skal der stå.

GPS tracker til bil, båd, eller person. - DK's største udvalg af gps trackere: Ifindu.dk

Lækkerier fra de bedste webshops: Se alle nyheder og tilbud på Luxus-shopping.dk

Amino-karma 952
Fra Odense NV
Tilmeldt 8. jan 10
Indlæg ialt: 256

Anders Hyldig
Skrevet: 09-03-2010 01:12

cpufan:

og så ved jeg ikke lige hvor gourmet-restaurant kom fra? - det troede jeg du havde skrevet????!!!

Beklager - restaurationsbranchen - skal der stå.

Han skriver faktisk "gourmetrestaurent" så no worries Big Smile

Amino-karma 6.089
Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. dec 06
Amino Plus
J. Deleuran
Fra Ifindu.dk
Skrevet: 09-03-2010 16:21

Det gør han jo også Surprise

Så var jeg ikke helt galt på den...

Amino-karma 2.707
Fra Århus
Tilmeldt 22. okt 07
Indlæg ialt: 648
Amino Plus
Swon
Fra Hjemmesideshoppen
Skrevet: 09-03-2010 17:40

Det kan vi også sagtens klare.

Rimeligt hurtigt og til en god pris.

Amino-karma 61
Fra Bogenes
Tilmeldt 10. mar 10
Indlæg ialt: 16

Simon Lund
Skrevet: 10-03-2010 13:24

Hej Ulrik

Mit firma vil sagtens kunne lave noget i lidt samme stil, som den side som du henviser til.

Prisen vil ligge mellem 5.000-10.000 + et månedligt gebyr på 100 kr.

Se vores hjemmeside her

MVH 

Simon / Uniks.dk

Side 1 ud af 2 (15 indlæg) 1 2 Næste >

RSS-feed

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Jeg søger et godt tilbud fra dig!"

Klik her for at se 24 timers top karmaliste