Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overtakseret SMS hvor, hvordan og hvorfor ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

 

Hvor finder man overtrakseret smsèr uden abonnement ? Der var et sted i Randers, men lukket.

Hvordan er det med 14 dags fortrydelsesret ? i tv siger de man fraskriver sig denne ret, korrekt ?

Andre ting man skal vide ?

 

Håber nogen kan svare

 

Mikkel

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

har du en mail adresse . så kan jeg få et firma til af kontakte dig omkring dette.

jeg skal selv igang her om 2 måndere. med af bruge det da folk er nogle tosser

til af huske af betale for ders domain . så har lave et modul så de betaler 2 sms af 35 kr pr stk

og så er domainet betalt for det næste års tid frem.

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel,

Altid abonnement, men kig på www.webglobe.dk.

Da man har returret på porstordre/internet varer skal der gøres tydeligt opmærksom på at man frasskriver sig denne ret.

 

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

MikkelFriis.com:

Hvor finder man overtrakseret smsèr uden abonnement ? Der var et sted i Randers, men lukket.

Hvordan er det med 14 dags fortrydelsesret ? i tv siger de man fraskriver sig denne ret, korrekt ?

Andre ting man skal vide ?

Der er mange ting man skal vide :) Da overtakserede SMSer er et meget yndet område for fupmagere af enhver herkomst har teleankenævnet faktisk nedsat en hel arbejdsgruppe som ikke laver andet end at undersøge alt hvad de kan finde af overtakserede SMSer i medierne og på nettet. Har selv fået en enkelt bøde fra dem engang for ikke at have fulgt regler jeg ikke anede eksisterede (iøvrigt i forbindelse med en SMS-service som ikke engang var overtakseret).

Min egen biks er reseller af blandt andet overtakserede SMS-services, og det eneste abonnement der er i det er at du skal betale DKK 99,- per måned for en mediekode - altså det ord man skriver først i SMSen for at komme i kontakt med servicen. Send en PB hvis du vil snakke videre.

Bemærk dog, at du sjældendt får mere end omkring halvdelen af de penge ud som folk er blevet charget, og at de kan være mange uger undervejs - teleselskaber er jo ikke kendt for at ride samme dag de sadler - så forretningsmæssigt er det ikke uden omkostninger. Til gengæld er det jo herligt nemt at have med at gøre og man har pludselig potentiel adgang til rigtig mange tegnedrenge :o)

 

Moski2.net - gratis betalingsgateway til alle CMS-kunder

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)