Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket abonnement til en HTC Tattoo?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

 Min ellers trofaste mobil er ved at stå af. I den sammenhæng har jeg set mig rimeligt lun på en HTC Tattoo.

Mit nuværende mobilabonnement er et som er en del af et erhvervsabonnement hos Telenor som vi har i MediaMouse til vores mobiler. I forbindelse med mit kig på HTC'en, har jeg så kigget på hvad vores nuværende abonnement inkluderer - og navnlig ikke inkluderer. Bl.a. vil jeg skulle betale 10 kr. pr. MB i dataoverførelse og da jeg kender nogle stykker som har Iphones (via Telia), har jeg hørt at de gennemsnitligt får brugt imellem 100 og 300 MB datatrafik om måneden.... Jeg har ikke tænkt mig at sidde og se youtube-videoer m.m. på HTC'en, men jeg kan godt forestille mig at jeg hurtigt kan få trukket en del MB i løbet af en måned.

Ud fra hvad jeg indtil videre kan se, så har Telenor slet ikke nogen abonnementer hvor der er fri data-trafik til en fast pris - lidt i stil med deres mobile bredbånd.

Så derfor vil jeg høre om der er nogen af mine med-Amino'er som har en HTC - og hvilke erfaringer / anbefalinger I har omkring abonnementer til denne set i forhold til datatrafik og pris?

/Jesper

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Norbøll:

 Min ellers trofaste mobil er ved at stå af. I den sammenhæng har jeg set mig rimeligt lun på en HTC Tattoo.

Mit nuværende mobilabonnement er et som er en del af et erhvervsabonnement hos Telenor som vi har i MediaMouse til vores mobiler. I forbindelse med mit kig på HTC'en, har jeg så kigget på hvad vores nuværende abonnement inkluderer - og navnlig ikke inkluderer. Bl.a. vil jeg skulle betale 10 kr. pr. MB i dataoverførelse og da jeg kender nogle stykker som har Iphones (via Telia), har jeg hørt at de gennemsnitligt får brugt imellem 100 og 300 MB datatrafik om måneden.... Jeg har ikke tænkt mig at sidde og se youtube-videoer m.m. på HTC'en, men jeg kan godt forestille mig at jeg hurtigt kan få trukket en del MB i løbet af en måned.

Ud fra hvad jeg indtil videre kan se, så har Telenor slet ikke nogen abonnementer hvor der er fri data-trafik til en fast pris - lidt i stil med deres mobile bredbånd.

Så derfor vil jeg høre om der er nogen af mine med-Amino'er som har en HTC - og hvilke erfaringer / anbefalinger I har omkring abonnementer til denne set i forhold til datatrafik og pris?

/Jesper

 

På nogle af erhvervsabonnementerne hos 3 mobil er der mulighed for fri data.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

CBB er meget rimelige med både deres samtaletakster og datatakster. Du kan få et Surf abonnement til mobilen, så du har 1GB for 49,- inkl. moms. Selv om jeg bruger mobile temmelig meget til data (dog ikke som internet til PC), så er jeg ikke nået over 1GB på en måned endnu.

 

Men selvfølgelig; hvis du skal have noget nær fuld 3G dækning overalt, så er det nok i retning af 3 du skal se. Men det kommer an på hvor du bor og bevæger dig om der er dækning til den slags.

Diverse Telia og TDC selskaber er jeg mindre lun på, primært fordi de uden at blinke nemt kræver de 8 kr/MB - optrækkeri :-S

 

Hilsen Allan.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Jensen:
Diverse Telia og TDC selskaber er jeg mindre lun på, primært fordi de uden at blinke nemt kræver de 8 kr/MB - optrækkeri :-S

Hej Allan,

I mit firma har jeg en TDC erhvervsaftale, til vores HTC terminaler  (både smartphones og touchphones), og vi har et frit forbrug af data op til 500MB/md via Flexdata Premium.
Overstiger vores forbrug 500mb data pr. abonnement, koster de overskydende MB kun 3 kr pr. mb.
Vi fik yderligere 27% rabat i forbindelse med etableringen af aftalen.

Mobilflex aftalen fungerer virkeligt godt og jeg er fantastisk tilfreds med den.

De bedste hilsner
John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper.

Telenor har - lige som de andre - en hel del forskellige erhvervsabonnementer. På nogle er der inkluderet data, og på andre kan du købe en data tillægspakke til 79,20 pr. måned, inkl, 500 MB trafik

Hvis du taler og SMS'er meget, bør du overveje MobilDeal 499 til 499,- pr. måned. For den pris får du:

  • Ubegrænset tale (dog max 1 time pr. opkald)
  • Fri SMS og MMS
  • Ingen opkaldsafgift
  • 500 MB datatrafik
  • En HTC Tatoo til 0,80 kr. Smile

Hvis du ikke har så stort et forbrug er der også lidt mindre pakker: http://www.telenor.dk/erhverv/mobil/mobil/mobildeal/mobildeal/index.aspx

Hos Telia koster datapakken 47 kr. pr. måned, og inkluderer 300 MB trafik

Datapakken kan lægges på alle disse abonnementer: https://telia.dk/erhverv/mobil/mindrevirksomheder/

Hvis du har et abonnement (eller flere) på en "alimindelig" erhvervsaftale med X antal % rabat, bør du under alle omstændigheder overveje at skifte til et af ovenstående produkter, da det med ret stor sandsynlighed er en del billigere, og som bonus giver større tilskud til telefoner.

Alle priserne er ekskl. moms.

Du er meget velkommen til at ringe til mig på 88 20 27 00, det ville faktisk passe perfekt for vi skal bruge nogle kuverter og noget brevpapir i løbet af de næste par måneder, så jeg vil også gerne have nogle priser på dette.

Andrè

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, jeg skal også lære at læse indenad...

Du kan få fri data hos Telenor (op til 10 GB) som tillægsprodukt, for 159,- kr. pr. måned.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

En af mine venner har skrevet hvordan det er at have en HTC tattoo.

Billig HTC Tattoo

Jeg er personlig utroligt glad for mit Telia abonnement, det vil jeg gerne anbefale.

 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg var lige et smut forbi 3 Mobil og der hvor de udkiller sig positivt i forhold til de andre selskaber er at deres "fri data" er op til 20 GB pr. måned. 3 Mobils største pakke koster 479,20 kr. pr. måned + moms, inkl. fri SMS + MMS, fri data og 600 min. tale, gratis samtaler + videosamtaler til andre 3 mobil brugere.

Med erhvervsabonnement hos 3 Mobil, kan du vælge følgende mobiltelefoner til 0 kr.: HTC Tatto, Nokia N97 Mini, Sony Ericsson Vivaz, Nokia E52, iPhone 3gs 16GB, Nokia E71, Sony Ericsson W995.

Hvis du ikke har lagt dig helt fast på HTC Tattoo, så tag også lige et kig på de 2 nye mobiler fra HTC, HTC Legend og HTC Desire. Det er kun Callme der har dem i øjeblikket, men jeg vil tro at de andre selskaber kommer med på vognen indenfor 14 dage.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også kigget på en HTC Tatoo - og køber jeg den uden abb. bliver den helt sikkert koblet op på http://www.happiimobil.dk/ . Jeg har længe benyttet punkt1 mobil på privat-mobilen (samme koncern), som så nu flytter deres kunder til happi. Priserne er gode og jeg får det jeg behøver - de har også flere datapakker at vælge imellem.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)