Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Alt det andet..

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "MLM (Multi-level Marketing, Network Marketing)"

Homeparty Sælgere Søges

Side 3 ud af 3 (25 indlæg) < Forrige 1 2 3
Amino-karma 163
Tilmeldt 20. jul 07
Indlæg ialt: 43

nullert
Skrevet 07-03-2010 kl. 14:36

Hej

Vi har en sælger nu som netop som du siger køber varerne til X% af udsalgsprisen , hun holder så party og samler odre ind. Hun laver så en order og vi sender til hende.

Det er faktisk en meget god ide med deres egen online shop , for vi har nemlig også mulighed for at  lave partnershops hvor de så tjener X% af salget

Det gav  lidt mere at tænke over

Takker 

Per

Amino-karma 3
Tilmeldt 16. apr 08
Indlæg ialt: 3

moss
Skrevet 26-03-2010 kl. 11:59

Hejsa.

Jeg har først læst din post nu. Jeg er engageret i LR som sælger alt fra parfumer til cremer m.m. Der er store muligheder som med homeparty og salg. Jeg synes du skal ringe til mig, så kan vi lige få en snak. Det koster købet af produkter, men dem skal du alligevel bruge når du skal køre dit homeparty.

Giv mig et kald.

Mads

30504488

Amino-karma 47
Tilmeldt 3. dec 10
Indlæg ialt: 13

FT Import
Skrevet 05-12-2010 kl. 08:15

moss:

Hejsa.

Jeg har først læst din post nu. Jeg er engageret i LR som sælger alt fra parfumer til cremer m.m. Der er store muligheder som med homeparty og salg. Jeg synes du skal ringe til mig, så kan vi lige få en snak. Det koster købet af produkter, men dem skal du alligevel bruge når du skal køre dit homeparty.

Giv mig et kald.

Mads

30504488

Er det virkelig så svært at forstå at han allerede har et produkt han sælger, og søger hjælp til. Han søger ikke et nyt produkt.

Det er den slags indlæg, der gør at man bliver irriteret på MLM branchen generelt.

Det er over et ½ år siden du skrev indlægget Per, hvordan er det gået?

Amino-karma 14
Tilmeldt 5. dec 10
Indlæg ialt: 4

homeparti
Skrevet 05-12-2010 kl. 18:40

Hej

Gå ind på www.homeparti.dk og vi kan løse dit problem, jeg kan se du er kommet os i forkøbet

da vores koncept vil køre på den måde du skriver.

Lad os prøve at finde sammen

hilsen

Johnny

Amino-karma 3
Tilmeldt 21. dec 11
Indlæg ialt: 1

Ler
Skrevet 21-12-2011 kl. 15:45

Hej.

Er dette stadig aktuelt.

Vi har meget professionelle produkter som vi overvejer at sende ud i Homeparty på mdeget professionel måde.

Lars

Side 3 ud af 3 (25 indlæg) < Forrige 1 2 3

RSS-feed