Køb et Amino Sponsorlink
Hej
Vi har en sælger nu som netop som du siger køber varerne til X% af udsalgsprisen , hun holder så party og samler odre ind. Hun laver så en order og vi sender til hende.
Det er faktisk en meget god ide med deres egen online shop , for vi har nemlig også mulighed for at lave partnershops hvor de så tjener X% af salget
Det gav lidt mere at tænke over
Takker
Per
Hejsa.
Jeg har først læst din post nu. Jeg er engageret i LR som sælger alt fra parfumer til cremer m.m. Der er store muligheder som med homeparty og salg. Jeg synes du skal ringe til mig, så kan vi lige få en snak. Det koster købet af produkter, men dem skal du alligevel bruge når du skal køre dit homeparty.
Giv mig et kald.
Mads
30504488
moss: Hejsa. Jeg har først læst din post nu. Jeg er engageret i LR som sælger alt fra parfumer til cremer m.m. Der er store muligheder som med homeparty og salg. Jeg synes du skal ringe til mig, så kan vi lige få en snak. Det koster købet af produkter, men dem skal du alligevel bruge når du skal køre dit homeparty. Giv mig et kald. Mads 30504488
Er det virkelig så svært at forstå at han allerede har et produkt han sælger, og søger hjælp til. Han søger ikke et nyt produkt.
Det er den slags indlæg, der gør at man bliver irriteret på MLM branchen generelt.
Det er over et ½ år siden du skrev indlægget Per, hvordan er det gået?
Gå ind på www.homeparti.dk og vi kan løse dit problem, jeg kan se du er kommet os i forkøbet
da vores koncept vil køre på den måde du skriver.
Lad os prøve at finde sammen
hilsen
Johnny
Hej.
Er dette stadig aktuelt.
Vi har meget professionelle produkter som vi overvejer at sende ud i Homeparty på mdeget professionel måde.
Lars