Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dårlig service fra SKAT?

Side 5 ud af 6 (59 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

> Det har intet med betaleren at gøre.

Jo, det har da ALT med betaleren at gøre. Det er denne der har stillet opgaven og godkendt det tilbud der er kommet ind. Hvis der ikke er stillet krav om tilstrækkeligt gode tests, aftalt bod ved for sen levering osv, så er det altså 100% indkøberens ansvar.

Problemet her ER jo netop at de offentlige indkøber i stor stil gør som du: Påstår at de skam intet ansvar har, for de har. Men det HAR de altså.

Om cloud computing kan blive billigere eller ej kræver naturligvis mere detaljerede udregninger, men pointen er, at det offentlige næsten altid vælger de så absolut tungeste og mest besværlige løsninger. Der bestiller en lastvogn for at flytte en kuglepen. Og det er bl.a. her det store problem ligger.

KISS :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Nu er mange af dem der er ansat i det offentlige af den gamle skole, eller også af den type som ikke kan klare sig i det private, selvom jeg efterhånden ser at der kommer flere og flere kompetente personer, god udvikling.

Men når det nu er sagt, så minder meget af det, det offentlige beskæftiger sig med, som noget der er pinligt, for at sige det rent ud. For hvor mange gange er deres IT udbud ikke gået over pris og tid.....virker lidt somom at de firma'er der vinder opgaverne, har dumpet prisen, velvidende at de kan få den reele pris senere.

Det er ikke ligesom når jeg fx køber en maskine, med montering, så skal den virke, ellers vanker der dagsbøder. Og vil en leverandør ikke det, jamen så er de ikke troværdige. Og så kan man komme og sige, jamen det kan man ikke med IT, for  der er for mange faktorer.....Jamen så lad vær med at have et IT firma.

Men når det nu er sagt, så kan jeg heller ikke forstå at alle skal rende på skats hjemmeside, dag et. Men det er så typisk dansk. Og så hidser de sig op over at de ikke kan se det.

Vi er blevet et forvent folkefærd, der får alt i hoved og røv, og så kan man ikke håndtere at det ikke lige går efter ens næse. Og det er for mig pinligt at se og høre på. For hvad gjore man i gamle dage, da skat sendte ud med posten. Da kunne man sagtens håndtere at man fik brev flere dage senere end andre.

Så fra mig af, så lad folk tude. Så de kan mærke at livet ikke kun drejer sig om at de skal have mere friværdig til at finasere flere fladskærme og nintendo spil. Men også at der findes andre mennesker i dette land, der skal have noget af det offentlige.

/Kenneth

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja bare se deres tarif system, det er jo helt hen i vejret :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Bamedia:

Ja bare se deres tarif system, det er jo helt hen i vejret :)

Den bliver du nok nød til at uddybe lidtSurprise

Hilsen

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm ....

Så synes jeg da også vi skal bygge et ekstra spor på storbæltsbroen, til den 24 december

Handel med varepartier via Trademen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Kc:

Hmm ....

Så synes jeg da også vi skal bygge et ekstra spor på storbæltsbroen, til den 24 december

Ja, og så piller vi den ned igen juledag.Big Smile

Hilsen

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Ups, det vist et stykke tid siden at jeg har været inde på tarif systemet. Kan se de har fået nyt system, og det ser da meget mere brugervenligt ud.

 

Med venlig hilsen

Bastian

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Bamedia:

Ups, det vist et stykke tid siden at jeg har været inde på tarif systemet. Kan se de har fået nyt system, og det ser da meget mere brugervenligt ud.

 

Med venlig hilsen

Bastian

OK, så slipper du

Thinking

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tonny Skov Pedersen:

Kc:

Hmm ....

Så synes jeg da også vi skal bygge et ekstra spor på storbæltsbroen, til den 24 december

Ja, og så piller vi den ned igen juledag.Big Smile

Hilsen

 

Selvfølgelig, der er ingen grund til det hænger der ;-)

Handel med varepartier via Trademen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Kc:

Tonny Skov Pedersen:

Kc:

Hmm ....

Så synes jeg da også vi skal bygge et ekstra spor på storbæltsbroen, til den 24 december

Ja, og så piller vi den ned igen juledag.Big Smile

Hilsen

 

Selvfølgelig, der er ingen grund til det hænger der ;-)

Nej, så har vi jo bare et kæmpe overforbrug resten af året

Fireplace

Side 5 ud af 6 (59 indlæg)