Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dårlig service fra SKAT?

Side 1 ud af 6 (59 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Alle

Jeg har i dag haft besøg af min søster der dagen igennem har arbejdet her på kontoret. Gennem hele dagen, har hun forsøgt at komme ind og tjekke hendes årsresulatet uden held. Siden er ganske enkelt nede, fordi der er så mange der prøver det samme.

Er det ikke sindsygt inkompetent at det år efter år ikke virker på nettop denne dag? Eller er det alt for dyrt at gardere sig ifht. belastningen på denne ene dag? 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Da det jo er vores skattekroner som skal betale peak capaciteten 1 dag om året - så tror jeg nu nok jeg synes at det er helt fint med lidt ventetid i et par dage her omkring ;)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Men hvad taler vi om? hvor meget?

Det må da være muligt at serveren ikke nødvendigvis skal kunne det samme 365 om året?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12650
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Boysen:
Er det ikke sindsygt inkompetent at det år efter år ikke virker på nettop denne dag? Eller er det alt for dyrt at gardere sig ifht. belastningen på denne ene dag? 

Undskyld men hvad tror du egentlig selv!  Det handler om 1 dag om årret.

Jeg synes nu egentlig at det er ret så imponerende at siden har håndteret over 700.000 brugere i dag, som ville se deres Skatte oplysninger.

 

 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes det er mere tåbeligt at forvente at kunne komme ind på siden, når nu hele Danmarks befolkning prøver samme dag.

Jeg synes ikke de skal bruge en krone mere på kapacitet forøgelse, hvad er forskellen om du ser det i dag eller om 10 dage?

Jeg kan ikke se problemet! Det er bare folks tåbelige forventninger at alting skal være til rådighed når de ønsker det. Hele verden drejer sig om dem... Surprise

 

Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes nu siden har fungeret som den skal! Jeg har slet ikke haft problemer med den.

Jeg synes heller ikke det er dårligt af Skat, når der er så mange der prøver på samme tid. De skulle hellere donere lidt flere penge til at få styr på tinglysningen! :D

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12650
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Boysen:

Men hvad taler vi om? hvor meget?

Det må da være muligt at serveren ikke nødvendigvis skal kunne det samme 365 om året?

Er det ikke fuldstændigt ligemeget hvad det vil koste? 

Jeg regner ikke med at du vil betale mere i skat for aty din søster kan se hendes oplysninger i dag.

 

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes også at lidt ventetid er ok. Der er jo også kø i banken den 1. i måneden. Man kan jo ikke have permanent overkapacitet på 10.000 % ;-)

Generelt synes jeg vi danskere er blevet for forvente og utålmodige, og bebrejder politikerne eller "det offentlige" når alting ikke kører 110% på skinner.

Jeg tænkte iøvrigt, at SKAT nok ville få tekniske problemer, hvis de skulle opdatere et par millioner årsopgørelser samtidig, så vi loggede lige ind på min kærestes i går aftes, og sørme om ikke hendes var lagt online allerede. (desværre ingen glædelige overralsker...men det viser jo bare, at vi rent faktisk kan regne rigtigt)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Boysen:
Eller er det alt for dyrt at gardere sig ifht. belastningen på denne ene dag? 

Ret skal være ret. SKAT havde gjort plads til en 25% højere belastning. Jeps. Jeg ved det ikke er nok - men for 1 dag om året synes jeg det er ressourcespild.

Den kapacitet der trækkes på er den samme som SKAT bruger i deres daglige arbejde. Måske SKAT næste år skulle vente med at lægge opgørelserne ud til om lørdagen, hvor deres medarbejdere ikke tager kapacitet....

Henrik

Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Krogh:
men for 1 dag om året synes jeg det er ressourcespild.

Enig Smile

Forstår ikke hvorfor at det skulle være et problem for den almindelig dansker!? Synes det er imponerende at de kan håndtere 50.000 brugere/timen.

Det er også lidt tankevækkende at DF's skatteordfører Mikkel Dencker straks kritisere skat. Det er lidt skræmmende hvis det er småting der optager deres tid inde på borgen.

Henrik Krogh:
Den kapacitet der trækkes på er den samme som SKAT bruger i deres daglige arbejde. Måske SKAT næste år skulle vente med at lægge opgørelserne ud til om lørdagen, hvor deres medarbejdere ikke tager kapacitet....

Af ren nysgerrighed. Betyder det så at de fleste af SKAT's medarbejdere ikke kan udføre deres almindelig arbejde i dag?

Side 1 ud af 6 (59 indlæg)