Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telefon efter behov

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 572
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, nu begynder det da at ligene noget jeg kan bruge. :-)

Min fastnet kan blive mobil og jeg kan beholde mit gamle nummer. (Hvilket er et krav).
Jeg kan få en tlf. med 2 simkort. Et nummer til privat, altså mit gamle fastnetnr. og et til business som er min mobil i øjeblikket og så med forskellige ringetoner, så jeg ved, hvad jeg skal sige, når jeg tar telefonen.

Hos Telmore, hvor jeg har mit mobilabonnement i øjeblikket og er glad for at være, koster tlf. 1099 kr., men den er midlertidigt udsolgt. Ved så ikke om prisen er med moms eller ej.
Hos dig "igang" koster den 995,- ekskl. moms, men inkl. levering.
Igang: Jeg har mere brug for automatiske åbne/lukketider på den telefon der i dag er mobil. Kan det lade sig gøre eller kun på den der er fastnet?
Vil lige vente med at foretage mig noget, til jeg har det fulde overblik.

Nicolaj
Rart at vide, at tlf. ikke er låst og skal gå og vente eller være bundet for en periode.

Selve omrokeringen af telefonerne har jeg heller ikke et overblik over, hvordan man får opsagt et abonnement, oprettet et andet osv. Vil også gerne lige undersøge prisforskellene og kravene på Telia og Telenor.

Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon

Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hulahoppigen:

2 simkort i en telefon. Skal man så have samme teleselskab eller kan det fungere fint med 2 forskellige?

Samsung C5212 håndtere nemt 2 forskellige udbydere. Samsung's eget forslag med telefonen er at hvis man er i udlandet kan ens danske sim sidde i + et udenlandsk taletidskort (så kan man ringe billigt i det land man er i..)

Dealextreme har flere telefoner med dual-sim som eftersigende skulle virke fint i DK Smile

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hulahoppigen:


Hos Telmore, hvor jeg har mit mobilabonnement i øjeblikket og er glad for at være, koster tlf. 1099 kr., men den er midlertidigt udsolgt. Ved så ikke om prisen er med moms eller ej.

Afhængigt af dit forbrug kan du vel med fordel købe den med håndjern til en billigere købspris hos Telmore.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 572
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Per B. Lauritsen: Har ikke så meget brug for det med udlandet, men det er rart at vide. Vil lige kigge nærmere på Dealextreme, selv om jeg har lidt berøringsangst for udenlanske produkter, der ikke er målrettet det danske market.

Nikolaj: Ja, det kan du da have så ret i. ;-)

Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hulahoppigen:
Igang: Jeg har mere brug for automatiske åbne/lukketider på den telefon der i dag er mobil. Kan det lade sig gøre eller kun på den der er fastnet?

Det er desværre kun på fastnetnummeret. Det vil teoretisk også kunne lade sig gøre på mobilnummeret, men det vil krævet et noget anderledes setup, der vil koste noget mere.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 572
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå, men hvis ikke funktionen kan virke på mobilnummeret, så må løsningen jo være, at lade den ringe med den tone den nu har efter fyraften, uden at tag den.
Og tak for linkene. Kigger dem igennem. :-)

Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hulahoppigen:
Nå, men hvis ikke funktionen kan virke på mobilnummeret, så må løsningen jo være, at lade den ringe med den tone den nu har efter fyraften, uden at tag den.

En anden mulighed er at viderestille ubesvarede opkald til dit fastnetnummer, for på den måde at sende opkaldet ind i en åben/lukke besked. Men det forudsætter at både mobil og fastnet bruges i samme firma, da evt. kunder nok vil undre sig over at ringe til firma X, men få at vide at man har ringet udenfor åbningstiden hos firma Y.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 572
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Vidderstilling er selvfølgelig en ide, men formålsløst i min situartion, for så kan jeg lige så godt tage tlf. første gang, når den ringere på mobilnummeret. Ideen er jo netop, at de to ringetoner skal fortælle mig om det er firmadelen der ringer eller privaten. Det smarteste ville jo være, at bytte om på nummerene, så den service der følger med fastnettlf. kunne udnyttes til firmadelen, men det har jeg ikke rigtig lyst til. Tror nu også nok jeg kan leve med, bare at lade den ringe og hvem ved hvad fremtiden byder, for tlf. market ændre sig jo løbene. Der kommer nok nye servicer til, efterhånden.

Men måske du ved grunden til, hvorfor et fastnetnummer ikke kan laves til et rigtigt mobilnummer, for det syntes jeg er mærkeligt, at det ikke kan...

Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)