Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telefon efter behov

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 572
Skrevet kl. 01:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Har en ide om, at teleselskaberne værger sig lidt for sådan en løsning, da de sikkert vil miste telefonsalg og abonnementer på det. Men hvorfor rende rundt med 2 telefoner, oplade 2 telefoner osv., osv. Det ville være dejligt at kunne samle tingene lidt, så man ikke skal forholde sig til så mange apparater.

Simon: Jeg er kunde hos TDC med fastnet og Telmore med mobil.

Aalborg Biludlejning: Forstiller mig, at begge simkort skal være aktive, men snakker man på det ene nummer, og der bliver ringet på det andet, skal den bare melde optaget, eller endnu bedere, banke på og vise at der er en anden på linien, lige som man ser i amerikanske film, hvor de siger, vent lige der er en anden på linien og så stiller den første på pause.

Uffehs: Kender en der har viderstilling fra fastnet til mobil, hvis fastnet telefonen ikke bliver taget. Det er en lidt anden funktion end det jeg er på udkig efter.
Har haft kigget på Telenors løsning med at lave ens fastnetnummer om til en mobil. De har fortalt mig, at det der reelt sker er, at de har så fastnetnummeret inde ved dem og vidderstiller så til ens mobil med samme nummer. Altså et led yderligt, end almindeligt fra tlf. til tlf. ( En ringer til Telenor der så viderstiller det til ens mobil).

Kim S: Er slet ikke inde i, hvad et 70 nummer er for noget og hvordan det normalt bruges.

Per B. Lauridsen, Sara Schousen, BB Company: Vil kigge nærmere på de forslag i fortæller om.

Og tak for informationerne, alle. Skype-Smile

Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 03:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Som tidligere nævnt, så kan Samsung C5212 Dual Sim det du efterlyser, den kan købes hos bl.a. Telmore. Der er flere modeller på vej, så hvis du kan vente et halvt års tid, så kan du sikkert få endnu smartere mobiltelefoner med 2 simkort.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 572
Skrevet kl. 03:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige kigget på Samsung C5212 og den opfylder kravet med de to simkort, men ser lidt kedeligt ud. Kan dog godt leve med det, idet jeg vægter funktionene højere.
Det er ikke noget der haster for mig, så kan godt vente 1/2 år. Hvor ved du fra, at der er andre på vej?

Eneste problem jeg har er, at mit fastnetnummer er rigtigt godt og jeg nødig vil miste det. Ved ikke rigtigt hvad jeg kan gøre ved det, andet end den løsning Telenor tilbyder. Har ikke hørt om andre udbydere der tilbyder at lave en fastnet om til mobil, hvor man kan beholde sit gammel nummer. Forstår egentligt ikke at de andre udbydere ikke kan levere den samme service. Spørgsmålet er så om man skal have den samme udbydere, når man har to simkort i en telefon eller om det kan lade sig gøre, at have forskellige udbydere på simkortene...

Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 03:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hulahoppigen:


Det er ikke noget der haster for mig, så kan godt vente 1/2 år. Hvor ved du fra, at der er andre på vej?

Det er en mave fornemmelse jeg har og så det faktum at man i østen kan få smartere mobiler med mulighed 2 simkort. Det er heller ikke så forfærdelig længe siden at man skulle vælge om man ville have en musikmobil eller en mobil med et godt kamera, idag får man begge dele.

 

 

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 04:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 572
Skrevet kl. 04:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det kommer jo nok, hvis man venter længe nok. Time
Syntes egentligt det er lidt mærkeligt at det ikke er her for længst, da der er mange der har mere end en telefon og sikkert gerne vil have samlet tingene lidt, men der er vel også en taktik i det fra de firmaere der udvikler den slags ting. For splitter man tingene, kan man vel også sælge mere og dermed tjene mere på det.

Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon

Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 572
Skrevet kl. 04:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser lidt geo geoløs ud. Surprise

Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hulahoppigen:

Det ser lidt geo geoløs ud. Surprise

 

Ja, det er heller ikke noget jeg har erfaringer med overhoverdet.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 572
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror jeg holder mig til en telefon, der fra starten er beregnet til to simkort og venter så lidt og ser tiden an.

2 simkort i en telefon. Skal man så have samme teleselskab eller kan det fungere fint med 2 forskellige?

Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Både Telia og Telenor har en løsning, hvor du flytter dit fastnetnummer og til mobilen.

For begge gælder det, at nummeret gøres "virtuelt", eller på dansk: At der ikke længere er nogen fysisk telefon eller simkort, men at opkald til din fastnettelefon automatisk dirregeres videre til et mobilnummer du på forhånd har valgt. Dette gøres én gang for alle, og det koster ikke noget at modtage opkald. Det er derfor hverken dyt eller besværligt. Tværtimod sparer du udgifter til dit fastnetabonnement, og du får alle dine opkald uanset hvor du er.

Hos Telia koster denne løsning 29 kr. om måneden, så det er noget billigere end du i dag betaler for dit fastnetabonnement.

Dog skal mobilnummeret flyttes til Telia, hvis du skal have denne løsning. Tilgengæld får du mulighed for at lave velkomstbesked, tast selv menu og have automatiske åbne/lukketider på fastnettelefonen (der nu er mobil). Det er ikke noget du behøver at bruge, men det følger gratis med i løsningen.

Du kan godt bruge simkort fra forskellige udbydere i Samsungs C5212, og du kan lave forskellig ringetone til begge simkort.

Du kan sikkert finde den billigere på nettet, men hos os koster den 995,- ekskl. moms, men inkl. levering.

Hvis du vil høre mere om de muligheder der er for at flytte dit fastnetnummer til mobilen, er du velkommen til at ringe til os (commplet.dk) på telefon: 88 20 27 00. Vi er erhvervspartner for TDC, Telenor, Telia og 3. Hvis du søger et privatprodukt, kan du ringe på samme nummer, så sørger jeg for at du kommer til at tale med en af vores privat "konsulenter" :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)