Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det at sundt at grine

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Holst Frederiksen:

Så det du vil er at holde et "mode show" kun med nøgne mennesker, eller er det mig der misforstår et eller andet? :P

Det er også sådan jeg tolker det. Genialt! Cool

Jeg fulgte også med i den tråd, og jeg er helt vild med den måde at tænke på. Om det så er langtidsholdbart kan man tvivle på, men ideen er sjov.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:

Thomas Holst Frederiksen:

Så det du vil er at holde et "mode show" kun med nøgne mennesker, eller er det mig der misforstår et eller andet? :P

 

Det er også sådan jeg tolker det. Genialt! Cool

Jeg fulgte også med i den tråd, og jeg er helt vild med den måde at tænke på. Om det så er langtidsholdbart kan man tvivle på, men ideen er sjov.

god ideen hvor super fedt piger plejer da at kaste 1000 kr sedler i massevis , hver gang man smider tøjet i et strip show , det er en sikker succes . der giver masser af penge

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Anette Sand/Regnskabsskolen:

Min all-time favorit er "Fona er bygget af nederen", som desværre ikke vises så godt her på Amino som dengang, den blev lavet: http://www.amino.dk/forums/t/18498.aspx

 

 

Klassikeren af Lone er også min absolutte favorit, jeg får stadig tårer i øjnene når jeg ser "The tart line" :)

Damn skal altså lige læse den igen..

Hilsen

Markus

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Holst Frederiksen:

Så det du vil er at holde et "mode show" kun med nøgne mennesker, eller er det mig der misforstår et eller andet? :P

Du har ikke misforstået noget, det er præcis det som jeg mener.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

 god ideen hvor super fedt piger plejer da at kaste 1000 kr sedler i massevis , hver gang man smider tøjet i et strip show , det er en sikker succes . der giver masser af penge

Jeg har tænkt mig at mode showet skal foregå sådan ca dagen efter at Roskilde Festival slutter, der er noget med at man derude har et nøgenløb - så det kan godt være at der er mange der bagefter godt kunne tænke sig at gå nøgen catwalk for mig - altså hvis man kan få folk til at løbe nøgen rundt i mudder, så kan man sgu da også få folk til at gå nøgen mode show - og der skal helt sikkert også være nogen der har lyst til at betale for at se på, ingen tvivl om det.

 

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael Richard Warren Olsen:

Mikael christiansen:

 god ideen hvor super fedt piger plejer da at kaste 1000 kr sedler i massevis , hver gang man smider tøjet i et strip show , det er en sikker succes . der giver masser af penge

Jeg har tænkt mig at mode showet skal foregå sådan ca dagen efter at Roskilde Festival slutter, der er noget med at man derude har et nøgenløb - så det kan godt være at der er mange der bagefter godt kunne tænke sig at gå nøgen catwalk for mig - altså hvis man kan få folk til at løbe nøgen rundt i mudder, så kan man sgu da også få folk til at gå nøgen mode show - og der skal helt sikkert også være nogen der har lyst til at betale for at se på, ingen tvivl om det.

 

 

Det er da fredags humor på en torsdag :-)

 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Richard Warren Olsen:

Jeg har tænkt mig at mode showet skal foregå sådan ca dagen efter at Roskilde Festival slutter, der er noget med at man derude har et nøgenløb - så det kan godt være at der er mange der bagefter godt kunne tænke sig at gå nøgen catwalk for mig - altså hvis man kan få folk til at løbe nøgen rundt i mudder, så kan man sgu da også få folk til at gå nøgen mode show - og der skal helt sikkert også være nogen der har lyst til at betale for at se på, ingen tvivl om det.

Der er bare et hul du skal lukke inden showet: Hvis modellerne ikke har købt deres undrtøj  din shop, vil det ødelægge hele konceptet. Bare så du har det i tankerne..

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:

Michael Richard Warren Olsen:

Jeg har tænkt mig at mode showet skal foregå sådan ca dagen efter at Roskilde Festival slutter, der er noget med at man derude har et nøgenløb - så det kan godt være at der er mange der bagefter godt kunne tænke sig at gå nøgen catwalk for mig - altså hvis man kan få folk til at løbe nøgen rundt i mudder, så kan man sgu da også få folk til at gå nøgen mode show - og der skal helt sikkert også være nogen der har lyst til at betale for at se på, ingen tvivl om det.

 

Der er bare et hul du skal lukke inden showet: Hvis modellerne ikke har købt deres undrtøj  din shop, vil det ødelægge hele konceptet. Bare så du har det i tankerne..

Man har da ikke undertøj på når man er nøgen Yes

helt sikker en succes med nøgen mode show

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Man har da ikke undertøj på når man er nøgen Yes

Det er jo usynligt. Læser du aldrig eventyr? Wink

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)