Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det at sundt at grine

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har læst et par indlæg hvor jeg trak på smilebåndet.

Skulle vi ikke samle et par tråde som er lidt morsomme eller er det at mobbe andre ?

Smile

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Ha tænkte lige på en ville gøre det kort efter men jeg kan tage det Wink

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

LinkCentralen.dk:

Her er mit forslag til en lidt sjov tråd http://www.amino.dk/forums/t/82779.aspx

Nu det jeres tur til at komme med den næste.

Når vi har 10 kan vi stemme om den der er den sjoveste Big Smile

Jeg tror han har ment det seriøst , og han er hel ny amino.dk derved synes jeg ikke det er så sjovt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det virker ikke som om der er mange der er med på idéen. Men jeg er..

Denne: http://www.amino.dk/forums/t/82759.aspx?PageIndex=1 er jeg helt vild med, fordi det er humor på mange forskellige måder:

Tråden hedder: "Sschh, de voknske snakker..."

Til det kan jeg kun sige at det også er mit indtryk at MLM folkene lige præcis snakker, hvor vi andre måske taler.

Med overskriften in mente, er det sjovt at se at den ender ud med at to MLM folk havner i i børnehave diskussion, på et særdeles "højt niveau", som åbenbart er en del af "voksensnakken".

Jeg har ikke fulgt med i MLM-trådene, da jeg helt grundlæggende har nogle meget negative holdninger til denne type forretning. Derfor vil jeg ikke have noget konstruktivt at byde ind med.

Det virker som om trådstarterteren at det er det trådstarteren mener. Men når man læser hans indlæg, som jeg tror det er meningen man skal tage alvorligt, kniber det en smule at bevare troen på at han skulle være én af de "voksne", når man ser måden han omtaler folk som jeg formoder forholder sig kritisk til MLM.

Men jeg tror godt jeg kan forestille mig sådan en "voksen snak", hvor en erfaren MLM mand har lokket en ung naiv (Det kan MLM manden i øvrigt meget vel selv være) mand ind i et lukket rum:

Voksen1: Det var godt du lige kom herind. Jeg tænkte på: børster du tænder?

Voksen2: Ja det gør jeg 2 gange om dagen

Voksen1: Hver dag?

Voksen 2: Ja

Voksen1: Tror du der er mange der børster tænder to gange om dagen, hver dag?

Voksen2: Ja det må være rigtig mange

Voksen1: Tror du også de vasker hår?

Voksen2: ja det tror jeg

Voksen1: Hvis du kunne sælge tandpasta og shampoo til alle dem der børster tænder og vasker hår, tror du så at du kunne tjene penge?

Voksen2: Ja det tror jeg

Voksen1: Ved du hvad, du har lige præcis den indstilling der skal til for at tjene RIGTIGT MANGE PENGE!!!Vil du høre hvordan du tjener pengene?

Voksen2: Ja det vil jeg meget gerne.

Voksen1: Du skal bruge en startpakke, for ellers har du ikke noget at sælge. Den kan du købe af mig. Den koster normalt 1 mio. kr. men du kan få den for 45.000 fordi jeg tror så meget på dig. Hvis du ikke har de 45.000 så bare lån dem et eller andet sted. Dem har du tjent hjem igen, inden der er nogen der har tænkt på at du har lånt dem. Du skal regne med at ALLE bruger det produkt som du har. Og ved du hvad?

Voksen2: Nej hvad.

Voksen1: Hvis du får alle dem du kender til at købe det, så vil de HELT SIKKERT også sælge det. Og alle dem du kender som du kan butt fucke (eller i MLM sprog: som du får til at blive MLM folk), tjener du også penge på. Og det fortsætter, for det bliver VILDERE endnu.

Osv osv.. I kender sikkert smøren, for vi har vel alle stødt på en ACN eller tilsvarende repræsentant, der bare har det produkt som alle søger.

Endnu en grund til at jeg synes tråden er sjov: At MLM folk er voksne, der har behov for at tale om voksne ting, men helst i et forum hvor der ikke er børn der stiller kritiske spørgsmål til deres forehavende.

Måske burde jeg have lagt den i MLM debatten, eller måske burde jeg slet ikke have skrevet det. Men da jeg så tråden, synes jeg faktisk den var ret sjov, og derfor blev det her.

Jeg vil ikke starte en lang debat om MLM for det er tydeligt hvad jeg mener, og MLM folkenes opfattelse er en helt anden. Og uanset hvor meget vi argumenterer for vores, vil ingen have ændret opfattelse efterfølgende.

jeg synes bare det er en sjov tråd

 

 

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Skype-Giggle

igang:

Det virker ikke som om der er mange der er med på idéen. Men jeg er..

Denne: http://www.amino.dk/forums/t/82759.aspx?PageIndex=1 er jeg helt vild med, fordi det er humor på mange forskellige måder:

Tråden hedder: "Sschh, de voknske snakker..."

Til det kan jeg kun sige at det også er mit indtryk at MLM folkene lige præcis snakker, hvor vi andre måske taler.

Med overskriften in mente, er det sjovt at se at den ender ud med at to MLM folk havner i i børnehave diskussion, på et særdeles "højt niveau", som åbenbart er en del af "voksensnakken".

Jeg har ikke fulgt med i MLM-trådene, da jeg helt grundlæggende har nogle meget negative holdninger til denne type forretning. Derfor vil jeg ikke have noget konstruktivt at byde ind med.

Det virker som om trådstarterteren at det er det trådstarteren mener. Men når man læser hans indlæg, som jeg tror det er meningen man skal tage alvorligt, kniber det en smule at bevare troen på at han skulle være én af de "voksne", når man ser måden han omtaler folk som jeg formoder forholder sig kritisk til MLM.

Men jeg tror godt jeg kan forestille mig sådan en "voksen snak", hvor en erfaren MLM mand har lokket en ung naiv (Det kan MLM manden i øvrigt meget vel selv være) mand ind i et lukket rum:

Voksen1: Det var godt du lige kom herind. Jeg tænkte på: børster du tænder?

Voksen2: Ja det gør jeg 2 gange om dagen

Voksen1: Hver dag?

Voksen 2: Ja

Voksen1: Tror du der er mange der børster tænder to gange om dagen, hver dag?

Voksen2: Ja det må være rigtig mange

Voksen1: Tror du også de vasker hår?

Voksen2: ja det tror jeg

Voksen1: Hvis du kunne sælge tandpasta og shampoo til alle dem der børster tænder og vasker hår, tror du så at du kunne tjene penge?

Voksen2: Ja det tror jeg

Voksen1: Ved du hvad, du har lige præcis den indstilling der skal til for at tjene RIGTIGT MANGE PENGE!!!Vil du høre hvordan du tjener pengene?

Voksen2: Ja det vil jeg meget gerne.

Voksen1: Du skal bruge en startpakke, for ellers har du ikke noget at sælge. Den kan du købe af mig. Den koster normalt 1 mio. kr. men du kan få den for 45.000 fordi jeg tror så meget på dig. Hvis du ikke har de 45.000 så bare lån dem et eller andet sted. Dem har du tjent hjem igen, inden der er nogen der har tænkt på at du har lånt dem. Du skal regne med at ALLE bruger det produkt som du har. Og ved du hvad?

Voksen2: Nej hvad.

Voksen1: Hvis du får alle dem du kender til at købe det, så vil de HELT SIKKERT også sælge det. Og alle dem du kender som du kan butt fucke (eller i MLM sprog: som du får til at blive MLM folk), tjener du også penge på. Og det fortsætter, for det bliver VILDERE endnu.

Osv osv.. I kender sikkert smøren, for vi har vel alle stødt på en ACN eller tilsvarende repræsentant, der bare har det produkt som alle søger.

Endnu en grund til at jeg synes tråden er sjov: At MLM folk er voksne, der har behov for at tale om voksne ting, men helst i et forum hvor der ikke er børn der stiller kritiske spørgsmål til deres forehavende.

Måske burde jeg have lagt den i MLM debatten, eller måske burde jeg slet ikke have skrevet det. Men da jeg så tråden, synes jeg faktisk den var ret sjov, og derfor blev det her.

Jeg vil ikke starte en lang debat om MLM for det er tydeligt hvad jeg mener, og MLM folkenes opfattelse er en helt anden. Og uanset hvor meget vi argumenterer for vores, vil ingen have ændret opfattelse efterfølgende.

jeg synes bare det er en sjov tråd

Jeg stemmer på ovenstående indlæg Skype-GiggleSkype-BigSmileSkype-Giggle

Er totalt flad af grin hehe

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

 Jeg tror han har ment det seriøst , og han er hel ny amino.dk derved synes jeg ikke det er så sjovt

Det er rigtigt nok at jeg ikke prøvede på at være sjov eller gøre grin med nogen, men var/er hammerende seriøs omkring projektet.

Jeg har prøvet at udvikle lidt mere på tanken som jeg syntes lyder total spændede, jeg har bare ikke fundet nogen der vil indgå et partnerskab med mig endnu.

Jeg er gået lidt væk fra den tankegang hvor hjemmesiden bliver sådan lidt ala "million$HP" pixel-konceptet - som tidligere beskrevet så bliver det nok bare sådan en døgnflue. Det var jeg på det tidspunkt også godt nok tilfreds med, men nu er jeg blevet meget klogere siden sidst efter at have gennenlæst 100-vis af indlæg herinde, og vil nu gøre det til noget meget større end blot en lille døgnflue.

Kort fortalt:

Der skal laves en hjemmeside med en webshop hvor kunderne kan købe usynligt modetøj. Kunderne får så herefter tilsendt deres tøj i en flot æske og får også en billet til et modeshow i København, altså et nøgen modeshow.

Køber kunden får 1000 kroner = en plads på første række

Køber kunden for 500 kroner  = en plads på anden række

Køber kunden for 300 kroner = en plads på tredje række

Køber kunden for 100 kroner = så kan de sidde hjemme foran deres computer og se modeshowet LIVE via video-streaming.

Jeg har tænkt mig at afholde dette modearrangement hvert år i København om sommeren. Det skal kun varer en aften - fx fra klokken 18-21 - diverse modeller er der ingen store udgifter i, de skal bare optræde for fornøjelsen skyld.

Men jeg har leget lidt med tanken om at man i slutningen af showet skal overrække en præmie til den bedste herre/dame model.

 

 

 

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Så det du vil er at holde et "mode show" kun med nøgne mennesker, eller er det mig der misforstår et eller andet? :P

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)