Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Revisor til IT Konsulent med ApS

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nogen der kan anbefale en revisor der kan rådgive en IT konsulent der gerne vil starte et ApS? Som jeg har forstået det så er det et lidt specielt felt og kræver lidt specielt viden, hvorfor jeg spørger her, i stedet for bare at ringe til den første og den bedste.

På forhånd tak.

:)

Fra KBH
Tilmeldt 5. Nov 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg bruger Morten, fra revisorfirmaet lemo, og der ved jeg han har med kunder at gøre inde for din genre.

Jeg har i hvert fald kun været tilfreds med ham, god og hurtig service og han er meget nede på jorden.

 

Du kan jo prøve om han kunne være noget for dig. Hans mail er i hvert fald morten@revisorfirmaetlemo.dk

Bare et forslag.... Held og lykke med det....

Lasse

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Qbus:

Hej

Nogen der kan anbefale en revisor der kan rådgive en IT konsulent der gerne vil starte et ApS? Som jeg har forstået det så er det et lidt specielt felt og kræver lidt specielt viden, hvorfor jeg spørger her, i stedet for bare at ringe til den første og den bedste.

På forhånd tak.

:)

Hej

Jeg kan da anbefale mig selvWink

Har efterhånden fået et indgående kendskab til branchen, men check evt. min hjemmeside eller indlæg her på Amino.

Du/I er velkommen til at kontakte mig for nærmere oplysninger.

Hilsen

Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for henvendelserne. Jeg kan dog se at jeg har dummet mig en smule, skulle jo nok have skrevet at det skulle være i Københavns området.

Men endnu engang, mange tak and keep 'em coming :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)