Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Davs! Jeg hedder Sten Steneren og jeg har et godt tilbud til dig.

Side 2 ud af 14 (137 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Wonderboy:

MikkelFriis.com:

Er det ikke som ham der sælger bøger om hvordan man tjener en milion på et pat mdr..

Køb min bog 500,- inholder intet.

 Mikkel

 

Jeg har ikke været herinde på dette forum i særlig mange dage, men jeg syntes sgu at du dukker op konstant, du lyder ikke meget bedre end den gut du beskriver. Jeg har fået det indtryk af at du sælger domæner dagen lang - jeg tør vædde på at hele dit lager af domænenavne ikke indeholder nogen konkrete idéer. Læg venligtst mærke til at jeg ikke sælger et domæne, men en idé, domæner er sgu ret ligegyldige i de fleste tilfælde, det er idéen der tæller, og min idé koster 100.000 kroner.

Jeg orker altså ikke alt det besvær med at skrive en masse indlæg for at score en masse "fedterøvs-tillæg" på min konto - det er langt under min værdighed.

Jeg har er løbet tør for øl, så jeg giver lige 10% rabat. 90.000 kroner - for noget der helt sikkert er giver en omsætning på ti gange så meget...

Stol på mig. Jeg er faktisk ikke så tosset, husk det, og glem det aldrig...

 

Ja jeg er en aktiv herre herinde :-) Jeg er dog ikke domæne sælger, så skal du lige tjekke dit bagland lidt bedre :-).

Fedterøvstillæg ? Der er forskel på at fedte og på at være synlig ;-) Husk det altid er bedst at blive set og hørt. Bare se du har jo lagt mærke til mig Cool Så må jeg jo være synlig nok FEDT.

 

Det kalder jeg god markedsføring.

 

Mikkel

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

En god ide kan implementeres dårligt, en dårlig ide kan implementeres godt.

Moralen er at idéen ikke betyder en skid. 90% af en succesrig forretning er implementation.

Jeg har tonsvis af idéer, men før jeg har implementeret det og prøvet det af på nogle kunder, har jeg reelt ingen ide om det var en god eller dårlig ide (og kan derfor heller ikke prissætte den).

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej Michael

Velkommen på Amino.

Wonderboy:
Håber at det lyder seriøsrt nok!?

Det er netop i denne sætning, dit problem ligger.
Du har ikke givet den mindste indikation af, hvilket arbejde der skal udføres for at tjene de to millioner.
Du har i stedet lagt et stort fokus på de penge, man skal betale dig for at få ideen.
Det virker ikke seriøst, selvom det muligvis er det.

Jeg vil anbefale dig at beskrive den profil, der ville egne sig bedst til at realisere din idé.
Desuden vil jeg anbefale dig at du gør dit honorar afhængig af din idés succes.
Det vil øge din sandsynlighed for at finde en samarbejdspartner, der har lyst til at blive rig sammen med dig.

Måske kunne det være en idé for dig at præsentere din idé til et netværksarrangement som f.eks. Speednetworking.
Du kunne også få en iværksætterstand på iværksættermessen i Køge med det ene formål at finde en køber til din idé. Her kunne du for 1000 kr. få lejlighed til at pitche din idé for en lang række af openminded mennesker. Måske kunne du endda finde én der kunne supplere med lige nøjagtig det, som din idé manlger for at løfte sig fra det geniale til det sublime.

God vind.

mvh Hans

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Wonderboy:

Jeg har er løbet tør for øl, så jeg giver lige 10% rabat. 90.000 kroner...

HA HA, ja man kan få mange øl for 90.000 kr.  Stick out tongue

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon:

Tror hans indlæg var en joke Big Smile

Mit indlæg er faktisk ikke en joke.

100*100*50*5,5=2.750.000 milioner  - du betaler mig kun 100.000 kroner plus det løse til der skal til for gøre det virkeligt, programmering, hjemmeside, markedsføring o.s.v - dette er jeg lidt usikker på hvad det kommer til at koste, men jeg vil ikke tro at det overstiger 100.000 kroner selv.

Tror I virkelig at jeg prøver på at snyde? Jeg er slet ikke den type!

 

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik Pilgaard Hejlskov:

HA HA, ja man kan få mange øl for 90.000 kr.  Stick out tongue

OK, det dér var faktisk en slags joke. Men prisen er 100.000 kroner - den hverken stiger eller falder - prisen er fastlagt på forhånd, jeg vil prøve at være lidt mere seriøs fremover selvom det lægger til mig personligt.

Men altså 100.000 - koster min idé - det er ikke noget jeg lige har fundet på, der er blevet brugt mange timer på at udtænke dette selvom det meste af det var lav set før, men det tog mig omkring 5000 kreative timer at finde en genial fortsættelse, langt de fleste af timerne forgik i det underbevidste miljø ( drømme ) - min faktisk kombinations-idé-timeløn bliver nok ikke mere end til 50-70 kroner, men det er jeg også godt nok tilfreds med, jeg er meget spartansk indrettet.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer:

Det er netop i denne sætning, dit problem ligger.
Du har ikke givet den mindste indikation af, hvilket arbejde der skal udføres for at tjene de to millioner.
Du har i stedet lagt et stort fokus på de penge, man skal betale dig for at få ideen.
Det virker ikke seriøst, selvom det muligvis er det.

Mange tak for at byde mig velkommen på en dejlig og neutral måde, jeg får helt lyst til at kysse dig på panden pga din fordomsfrihed og objektivitet.

Kan godt se at jeg har fremlagt tilbudet meget egoistisk, og set i bagspejldet også på en meget tumpet og naiv måde, det er mig i en nøddeskal.  

Der skal oprettes en hjemmside.

Der skal laves en webshop hvor man køber reklame links ala http://www.milliondollarhomepage.com/ 

Tja, og så er den ikke længere, bortset fra at jeg har udtænkt en smart videreudvikling af grundpricippet - som så koster de berømte 100.000 kroner at få at købe af mig. Jeg har ikke nogen præcis idé om hvad alt det andet kommet til at kostes, men tror højest at det koster 100.000 ekstra, men dette er så også meget allerhøjt sat.

Hans Stokholm Kjer:

Jeg vil anbefale dig at beskrive den profil, der ville egne sig bedst til at realisere din idé.
Desuden vil jeg anbefale dig at du gør dit honorar afhængig af din idés succes.
Det vil øge din sandsynlighed for at finde en samarbejdspartner, der har lyst til at blive rig sammen med dig.

Den tanke har jeg haft. Min idé er ikke 100% skudsikker, det er ikke noget jeg vil kaste 50.000 kroner + det løse efter, jeg vil være tilfreds med 100.000 kroner ned i lommen, og har indstillet mig mentalt på at det er okay at en anden tjener over 1 million.

Tak for den meget gode vejledning, Hans.

 

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Wonderboy:

langt de fleste af timerne forgik i det underbevidste miljø ( drømme ) - min faktisk kombinations-idé-timeløn bliver nok ikke mere end til 50-70 kroner, men det er jeg også godt nok tilfreds med, jeg er meget spartansk indrettet.

Det er da også en timeløn, der er langt højere end vi andre kan opnå i drømmetilstanden.... Sleep

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 04:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

hej wonderboy, gode ideer er der nok af, det er kun 5% af den endelige succes!

jeg roder lidt med en variation af milliondollarwebshop hvor jeg prøver at hjælpe webshops med mere trafik:

milliondollarwebshop.com

glæder mig til at se hvad du vil lave ud af den originale ide :-)

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 04:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Wonderboy:

Tror I virkelig at jeg prøver på at snyde? Jeg er slet ikke den type!

 

det er der ingen som siger at du gør, men det vil unægteligt være mere tillidsivæggende hvis du f.eks kunne fremvise 10 - 15 referencer hvor folk udtaler sig om dig, på den måde får du opbygget en vis "credability".

Side 2 ud af 14 (137 indlæg)