Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Davs! Jeg hedder Sten Steneren og jeg har et godt tilbud til dig.

Side 1 ud af 14 (137 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Nej, jeg hedder Michael, men jeg er faktisk meget stenet som i sikkert har lagt mærke til. Jeg er blevet beskyldt for at være i besiddelse af en meget dårlig humor, det glæder mig meget at få at vide, jeg vil se om det kan blive en form for levebrød i fremtiden. Det meste af verden er spærret inde i dårlig humor, der må være en masse gyser at tjene på dette marked. Jeg er et levende festfyrværkeri af kreativitet og meget få kan hamle op med mine kombinationsevner. Kender I siden http://www.milliondollarhomepage.com/ ? Jeg har leget lidt med idéen/tanken og har videreudviklet den til noget langt mere intressant, jeg vil ikke fortælle mere om idéen da det så går hen og bliver en afsløring. Min idé koster 100.000 kroner - jeg forventer at hvis den bliver udført kan indbringe ca 1-2 millioner indenfor en et par måneder. Jeg skal havde de 100.000 kroner først, før jeg afleverer min idé, pengene kan ikke gives tilbage - men jeg giver dig retningslinier i hvordan idéen skal gribes an- håber på forståelse. Udover de 100.000 kroner til mig - skal du nok ca regne med at lægge 50-100.000 mere oven i hatten til udviklingen af hjemmeside, Håber at det lyder seriøsrt nok!?

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg har også en idé du gerne må købe for 99.000 kroner - Og jeg vil ikke fortælle noget som helst om hvad det handler om før jeg har fået pengene.

Der er ingen returret.

Held og lykke med at få solgt din idé, jeg tror du har brug for det!

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 21. Feb 06
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Christensen:

Held og lykke 

Tror hans indlæg var en joke Big Smile

 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon:

Anders Christensen:

Held og lykke 

Tror hans indlæg var en joke Big Smile

 

Ja, men den ligger ikke i MLM kategorien. Cool

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har ret du er fyldt dårlig humor.

Mvh Omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det ikke som ham der sælger bøger om hvordan man tjener en milion på et pat mdr..

Køb min bog 500,- inholder intet.

 

 

Mikkel

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Schmidt:

Tager du dankort?

 

Yes

Handel med varepartier via Trademen

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Christensen:

Jeg har også en idé du gerne må købe for 99.000 kroner - Og jeg vil ikke fortælle noget som helst om hvad det handler om før jeg har fået pengene.

Der er ingen returret.

Held og lykke med at få solgt din idé, jeg tror du har brug for det!

Jeg er altså ikke ude på at franarre penge fra en køber. Jeg er meget ærlig - jeg er sikker på at idéen er god nok, og er relativ nem ( men lidt for dyrt til mig ) at iværksæt. Jeg vil barre gerne tjene nogen nemme penge på min kombination-kreativitet til mit tegneserieprojekt som jeg brænder utroligt meget for.

 

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

MikkelFriis.com:

Er det ikke som ham der sælger bøger om hvordan man tjener en milion på et pat mdr..

Køb min bog 500,- inholder intet.

 Mikkel

Jeg har ikke været herinde på dette forum i særlig mange dage, men jeg syntes sgu at du dukker op konstant, du lyder ikke meget bedre end den gut du beskriver. Jeg har fået det indtryk af at du sælger domæner dagen lang - jeg tør vædde på at hele dit lager af domænenavne ikke indeholder nogen konkrete idéer. Læg venligtst mærke til at jeg ikke sælger et domæne, men en idé, domæner er sgu ret ligegyldige i de fleste tilfælde, det er idéen der tæller, og min idé koster 100.000 kroner.

Jeg orker altså ikke alt det besvær med at skrive en masse indlæg for at score en masse "fedterøvs-tillæg" på min konto - det er langt under min værdighed.

Jeg har er løbet tør for øl, så jeg giver lige 10% rabat. 90.000 kroner - for noget der helt sikkert er giver en omsætning på ti gange så meget...

Stol på mig. Jeg er faktisk ikke så tosset, husk det, og glem det aldrig...

 

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Side 1 ud af 14 (137 indlæg)