Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Messestand til Iværksættermessen for en tusse. PLUS'ser får rabat!

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Rønnede
Tilmeldt 24. Jul 08
Indlæg ialt: 350
Fra  Altan-Inspiration - Fordi GRØNT er det nye SORT Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Glenn siger, så er alle velkomne på messen, og det er ganske gratis. Og hele dagen er fokuseret på viden og inspiration til både iværksættere og selvstændige samt ikke mindst dem, der overvejer at gå i gang.

I øjeblikket er der mange tusinde mennesker, der står udenfor arbejdsmarkedet. Og mange går og overvejer plusser og minusser ved at starte selv. Enten fordi man har en bragende god idé - eller et ønske om at realisere drømmen om at arbejde for sig selv - eller måske fordi jobbene ikke hænger på træerne pt. og det derfor er et muligt alternativ til at være på støtten.

Messens hovedarrangør er København Syd Erhvervscenter, der er en paraplyorganisation for en masse erhvervsråd og erhvervsforeninger. Det er ren non-profit, og messen har til formål at ruste den selvstændige til at drive den sundest mulige forretning.

Messen slutter klokken 16, hvor det lukkede arrangement Aminotastic starter op. Det er også non-profit, da du som gæst kun betaler kr. 175+moms for forplejning. Der er i øvrigt også arrangeret overnatningsmuligheder på Køge vandrehjem, så man ikke behøver at tænke på den lange tur hjem, hvis man kommer langt væk fra. Selv et afterparty er der nogle, der har stillet på benene. Kodeordene på forårets Aminotastic er netværk, så husk visitkort (hvis du har Smile ) og ellers er en kuglepen og en lille blok rigtigt godt at have ved hånden. Se det fulde program på aminotastic - og husk at sidste chance for at købe billet er på fredag - d. 19. marts

Hele dagen er spækket med virkeligt, virkeligt, VIRKELIGT spændende foredragsholdere og lærerige workshops. Der er spændende stande, hvor du kan hente rådgivning og gode tilbud, der er skræddersyede mindre virksomheder.

Alt i alt er Iværksættermessen et need-to-have-experience for alle, der har interesse i drift og vækst indenfor små og mellemstore virksomheder. Så tag dine venner under armen, fyld bilen , køb et 10-klips kort til toget og kom glad til Køge og få en spændende dag.

Jeg glæder mig til at hilse på dig!

De bedste hilsner

Lotte

 

 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

LotteA:
Mulighed for at lave ekstra opmærksomhed med roll-up banner eller A-buk

Er A-buk noget I har eller man selv tager med?

Sidder lige og overvejer om jeg kan nå at lave materiale færdigt til mit rengøringsmiddel koncept, da det jo må være en oplagt mulighed at præsentere på Aminotastic...

Køb ren argan olie her

Fra Rønnede
Tilmeldt 24. Jul 08
Indlæg ialt: 350
Fra  Altan-Inspiration - Fordi GRØNT er det nye SORT Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Der er mulighed for at præsentere produkter/koncepter på standene til messen. Det er såmænd for hele dagen og 700 besøgende, at du kan komme med på Energistandene for kr. 1.000 Yes Rent salgspotentialemæssigt er det en stor mulighed!

Og du er velkommen til at medbringe A-buk eller roll-upbanner. Jeg har desværre ikke hverken det ene eller det andet, jeg kan låne dig. Men jeg er sikker på, at hvis du spørger her på Amino, så får du gode tilbud på at leje eller låne fra en af de andre gutter/gutinder, der kommer til Køge Smile

For god ordens skyld skal jeg understrege, at Aminotastic ikke har bemandede stande for NOGLE! Sponsorer får mulighed for at lægge trykt materiale samt at sætte et roll-up/A-buk op. Men jeg forventer helt klart, at der dukker bogstaveligt talt hundredevis af Amino'er op hele dagen, da der ville være lidt fjollet at gå glip af noget - når nu man har prioriteret sin forretning/drøm en lørdag eftermiddag/aften og taget turen til Køge... Jeg starter personligt med et dilemma af dimensioner klokken 09.30! Skal jeg høre Glenn Kibsgaards powerpeptalk - eller direktøren/importøren af 7 Gode Vaner? Hele dagen er et overflødighedshorn af spændende tilbud!

Er det i øvrigt en idé, at markere stande, der indehaves af Amino'er og Amino sponsorer/partnere med et lille diskret logo (størrelse visitkort), så vi alle har en mulighed for at finde hinanden?

Amino holder til på stand 32 + 33, og her er alle velkomne til en hyggesludder og måske noget mere information om de efterhånden mange "hjørner" af Amino Smile Vi giver gerne en guidet tur rundt på debatten, virksomhedsbørsen, lokalebørsen, bestyrelsesbørsen, Freelancer og ikke mindst vores fantastiske Wiki.

Ses vi?

 

 

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har DANOSOFT også fået en ministand - tusind tak for dette initiativ Amino.

Vi kommer til at være på Ministand 29 i Hal B, hvor jeg blandt andet vil demonstrere økonomisystemet SALDI sammen med vores kasseterminal SALDIkasse.

Desuden glæder jeg mig til at deltage i Aminotastic om aftenen sammen med alle jer andre - X-factor go home...

Vi ses Big Smile

De herligste hilsner
Claus Agerskov

Fra Rønnede
Tilmeldt 24. Jul 08
Indlæg ialt: 350
Fra  Altan-Inspiration - Fordi GRØNT er det nye SORT Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det bliver herligt at hilse på dig, Claus Wink

Der er nu solgt 15 Energistande, men der er plads til endnu flere glade selvstændige og freelancere.

Uanset om du driver en oversættervirksomhed, laver hjemmesider, har en ejendomsservice-virksomhed, driver en importforretning eller noget helt, helt andet - ja, så få booket din mulighed for netværk og kunder i en grum fart! Der kommer masser af kunder - ikke bare Amino'er, men også selvstændige og iværksættere fra hele Sydsjælland og Københavnsområdet.

Worst case - hvad er det? Ikke rigtigt slemt, vel? Der er mange markedsføringstiltag, der har værre odds...

Håber, at der kommer en 5-10 ekstra Amino-udstillere i Energi-området Angel

De bedste hilsner

Lotte

 

 

Fra København
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lotte og Glenn,

Tak for responset. Jeg har tilmeldt mig til begge arrangementer, og ser frem til inspiration og motivation til at træde i iværksætterverdenen.

Er der nogen, som har arrangeret at mødes i samme tog el. lignende - jeg vil helst ikke ende med at være det sorte får (:

 

/ Ali

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus.

Super interessant produkt du har, der må være mange af de besøgende, som er potentielle kunder for dig.

Hvordan har du med at komme i kontakt med fremmede og få skabt en dialog?

Er du interesseret i at mødes inden åbningen kl 9, for en effektiv coaching i kontaktskabende dialog og adfærd?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Ali, det skal du selvfølgelig ikke opleve.

Hvor i landet kommer du fra og hvordan kommer du til køge?

Fra København
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kommer fra København.

Ruten bliver nok S-toget (linje E) til Køge med en efterfølgende bus 502.

Hvis nogen skal ridde på samme hest, må I endelig sige til (:

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 06:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Glenn Kibsgaard:
Super interessant produkt du har, der må være mange af de besøgende, som er potentielle kunder for dig.

Det regner jeg også med. Skal lige have kontaktet alle revisor- og bogholderivirksomheder, som har stand, så de ved at vi er der - og med hvilke produkter.

Vi har nemlig også It-pakken, som er et rigtigt godt tilbud til dem, der starter virksomhed - en total it-løsning med al software, pc/bærbar og multifunktionsmaskine til print, fax, scan og kopi til 7.995,-.

Findes også som en samlet butiksløsning med kasseterminal inkl. server og dankort, pc/bærbar og multimaskine til i alt 32.990,-.

Glenn Kibsgaard:
Hvordan har du med at komme i kontakt med fremmede og få skabt en dialog?

Fint, skal du have lidt hjælp da? Stick out tongue

Glenn Kibsgaard:
Er du interesseret i at mødes inden åbningen kl 9, for en effektiv coaching i kontaktskabende dialog og adfærd?

Det kan vi godt, for jeg kan desværre ikke opleve dig på Iråd-scenen 9.30, da standen jo skal passes.

Vi ses Cool

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)