Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sponsorgaver til Aminotastic 2010

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er naturligvis med, og vi udlodder en startpakke (værdi 4.350,-) og fire års Business-konto (værdi 4 * 3.060,-).

Vinderen får altså startpakken, som inkluderer hjælp til opsætning af kontoen samt første nyhedsbrev, importering af eventuelle eksisterende modtagere, opsætning af tilmeldingsformular på eget website, telefonisk gennemgang af selve systemet samt et års abonnement med 20.000 e-mails pr måned.
Dertil kommer yderligere fire års abonnement, også inklusiv 20.000 e-mails pr måned.

Total værdi: DKK 16.590,-

Så kan der sendes et nyhedsbrev eller to - de næste fem år. :)

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

David Mc Nally:

Vi er naturligvis med, og vi udlodder en startpakke (værdi 4.350,-) og fire års Business-konto (værdi 4 * 3.060,-).

Vinderen får altså startpakken, som inkluderer hjælp til opsætning af kontoen samt første nyhedsbrev, importering af eventuelle eksisterende modtagere, opsætning af tilmeldingsformular på eget website, telefonisk gennemgang af selve systemet samt et års abonnement med 20.000 e-mails pr måned.
Dertil kommer yderligere fire års abonnement, også inklusiv 20.000 e-mails pr måned.

Total værdi: DKK 16.590,-

Så kan der sendes et nyhedsbrev eller to - de næste fem år. :)

Hold da op - det er noget af en gave, og super relevant for rigtig mange iværksætter - tak David!

Så er de 5 sponsorgaver i hus, og shit det blive fedt! Gå ind på www.aminotastic.dk og se den nye taler!

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg glæder mig, GoSocial.dk smider følgende i:

Målrettet annoncering via Facebook.com
Facebook giver mulighed for at annoncere meget målrettet - eksempelvis kan der segmenteres på alder, køn, geografi, forholdsstatus samt interesser. Vinderen af denne præmie får en unik kampagne der er skræddersyes efter vinderens behov og indeholder 2 millioner målrettede annoncevisninger på Facebook.com. Kampagnen udformes så budskabet matcher vinderens landingpage/website/produkt og kampagnen. 
Herefter optimerer vi løbende kampagnen ud fra kundens ønsker. Vi måler på hvad der virker bedst, og får således mest muligt ud af annoncekronerne. 
Inkl. i pakken er:
- Kreativt arbejde ifht. bannere/billeder
- Udarbejdelse af ca. 30 annoncevarianter
- Segmentering på baggrund af vinderens ønsker
- Løbende måling og vurdering af de enkelte segmenter
- Ugentlig optimering af kampagnen
- Løbende splittest af nye segmenteringskriterier
- Konverteringsmåling vha. trackingpixel
- Detaljeret rapportering 

 

Pakkens normalpris: DKK 10.000

 

Vi ses til Aminotastic, Simon Mørch. 

 

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Som jeg skrev i det første indlæg, så har vi valgt at kun tage 5 sponsorgaver ind i år, da det blev lidt hektisk sidste år, og vi har fundet de 5 gaver.

Jeg håber jeg må skrive dig op på en liste, hvis vi finder ud af noget mere til aminotastic!

Rigtig god dag!

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai Christensen:

Hej Simon,

Som jeg skrev i det første indlæg, så har vi valgt at kun tage 5 sponsorgaver ind i år, da det blev lidt hektisk sidste år, og vi har fundet de 5 gaver.

 

Bare i orden Smile

Nicolai Christensen:

Jeg håber jeg må skrive dig op på en liste, hvis vi finder ud af noget mere til aminotastic!

 

Rigtig god dag!

Det er du velkommen til, i lige måde!

 

 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)