Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MultiSite accounts

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :
hejsa

hvad betyder det at have MultiSite accounts hos en webudbyder?

 

Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Umiddelbart kunne jeg forestille mig at det er en konto hvor du kan have flere websites kørende. Hvilken udbyder er det?

/Claus

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :
p.t. har jeg ikke nogen bestemt udbyder i tankerne...
Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Ok.
Så det er måske et navn du har tænkt dig at bruge til din business og vil se om vi andre får det samme ud af det som du havde tænkt

Jeg vil sige at det er lige ud af landevejen. Du får en konto hos udbyderen hvor du kan administrere flere sites.

/Claus

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :
betyder det, at jeg kan administrere forskellige kontier med forskellige kunder hos den samme udbyder?
Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Det kan jeg umuligt svare på uden at kende den konkrete udbyder. Det er jo ikke andet end et ord som kan variere i betydning fra udbyder til udbyder.
Men jeg vil mene at der kan administreres flere sites og om de tilhører dig eller dine kunder burde være underordnet.

/Claus

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Fra Hvidovre, Danmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Hos Site5 (www.site5.com) hvor jeg har mine sites er forskellen at du på alle muligheder kan have flere sites. Når det er domainpointers har du et hoved site og de øvrige sites er i underbibliotekter af hovedsitet (med egen www-adresse og mail så de virker som seperate sites). Med MultiSite har hvert site eget kontrolpanel og er helt seperat fra de øvrige (og hvert site kan selv have domain pointers).

Om du må have dine kunders sites sådan skal du læse ud af deres betingelser. Ikke mange tillader at videresælge plads på de almindelige konti. Site5 har re-seller planer hvor du for f.eks. 20 US$ får 10GB plads til at sælge løs af i pakker du selv bestemmer.

Mvh, Lars Brink

Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 05-11-2006 20:43:45 Forfatter: Claus P
Det kan jeg umuligt svare på uden at kende den konkrete udbyder. Det er jo ikke andet end et ord som kan variere i betydning fra udbyder til udbyder.
Men jeg vil mene at der kan administreres flere sites og om de tilhører dig eller dine kunder burde være underordnet.

/Claus


10-4 og en skumbanan

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 05-11-2006 20:55:39 Forfatter: Lars Brink Hos Site5 (www.site5.com) hvor jeg har mine sites er forskellen at du på alle muligheder kan have flere sites. Når det er domainpointers har du et hoved site og de øvrige sites er i underbibliotekter af hovedsitet (med egen www-adresse og mail så de virker som seperate sites). Med MultiSite har hvert site eget kontrolpanel og er helt seperat fra de øvrige (og hvert site kan selv have domain pointers).

Om du må have dine kunders sites sådan skal du læse ud af deres betingelser. Ikke mange tillader at videresælge plads på de almindelige konti. Site5 har re-seller planer hvor du for f.eks. 20 US$ får 10GB plads til at sælge løs af i pakker du selv bestemmer.


Hej Lars

Det er bl.a. site5, jeg har kigget på...hvordan er dine erfaringer med site5?

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Der er jeg lige med på en lytter, overvejer selv site5.com .. dog for mit vedkommende reseller delen. da jeg finder den utrolig billig, kan man regne med de der 60 dage.. penge retur halløj ??
Side 1 ud af 2 (14 indlæg)