Køb et Amino Sponsorlink
Hej Aminoer
Er der nogle der har et godt domæne til en jobportal de vil sælge?
Mvh.
Nielsen
Nielsen: 1000 tak - det var super sødt af dig. Men jeg ville gene have noget mere oplagt fx. jobportalen.dk, jobsiden.dk, jobnettet.dk eller lignende. Og hvad mener du er en fair pris for sådanne et domæne?
1000 tak - det var super sødt af dig.
Men jeg ville gene have noget mere oplagt fx. jobportalen.dk, jobsiden.dk, jobnettet.dk eller lignende.
Og hvad mener du er en fair pris for sådanne et domæne?
http://netnationen.dk/jobportalen.dk alle har været aktive i mere end 6 år de domæner du nævner et af dem er pagerank 5 derved er det seriøs folk , der nok ikke sælger deres domæne for et par 1000 kr , med langt højere beløb
stripper ,danser , modeller til polterabend fester diskoteker strip tease når det er bedst bestil strip på hjemmeside er der gratis strip video og billeder af stripper book striptease og bestil gratis strip tilbud idag
Her er nogle ledige, de er som regel billigst
jobannoncen.com
jobnettet.com
getajob.dk
getjob.dk
findajob.dk
betweenjobs.dk
findjobnu.dk
find1job.dk
jobtildig.dk
jobs4u.dk
jobalarm.dk
jobex.dk
jobekstra.dk
jobnyheder.com
ledige-jobs.com
jobnyhederne.dk
jobcrawl.dk
321job.dk
7-4.dk
7til4.dk
jobsiden.info
nystilling.dk
stillingsannoncer.com
stillingsannoncerne.dk
jobluck.dk
jobgetter.dk
jobble.dk
jobbernet.dk
jobimo.dk
jobimorgen.dk
jobital.dk
jobitalen.dk
Som i så mange andre brancher med stor konkurrence, så er de fleste gode domænenavne optaget, men med lidt fantasi og brainstorming er det stadig muligt at finde egnede domæner
Jeg har undersøgt de nævnte domæner, og ja de bedste domæner er taget.
Jeg håbede på at der herinde var en der lå inde med et super godt domæne som jeg kunne købe :-)
jeg synes da også flere a Nicolaj forslag på domæne navne er yderste gode og de er ledig og en del billigere
Hvis du har idéen og økonomien til at skille dig ud fra mængden, så er det ikke specielt vigtigt at dine søgeord indgår i domænet, tag f.eks. stepstone.dk, jeg tror de klarer sig ganske udemærket.
Nicolaj:Hvis du har idéen og økonomien til at skille dig ud fra mængden, så er det ikke specielt vigtigt at dine søgeord indgår i domænet, tag f.eks. stepstone.dk, jeg tror de klarer sig ganske udemærket.
Og hvis man så ikke lige ligger inde med rigtig mange millioner til markedsføring af steppestenen.dk til en jobportal. Så kan det være en rigtig god idé at investere mere end 45 kroner på et godt domæne.