Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Små "spioner" ude i firmaerne - hvordan?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Jeg vil lige vende den grimme stemning, denne tråd har fået og lade konceptet tage en anden vinkel. Glem alt om personale som informationskilden og lad hr. og fru Danmark være de små meddelere. Aviser er spækket med god info om virksomheder, der ekspanderer eller har brug for dit og dat. jeg kan umuligt gennemlæse alle de aviser, men hvis læserne kan blive belønnet for at give et praj om en artikel, som indeholder en salgsmulighed, er der så noget uetisk i det?

Jeg er blot ude efter om set-uppet er holdbart - at udnytte den viden, som folk har til at tjene en ekstra skilling.

Michael

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik B. Jacobsen:
Jeg er ked af at læse dit nedladende svar, da det er den slags, som gør et ellers godt forum til en børnehave som jeg ikke ønsker at deltage i.

Understreger blot at du er mere "mus" end "mand" hvis ikke der skal mere end en modsættende holdning til at du kalder noget for en børnehave. Men kan da være at telemarketing sælgerne hos aarhusmarketing.dk er bedre end andre og elsket af flere end gennemsnittet, så held og lykke med at have ansatte som udover P-Vagter nok er de mest belastende af blive kontaktet af Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Indkøberen/Fokus:
der ekspanderer eller har brug for dit og dat. jeg kan umuligt gennemlæse alle de aviser, men hvis læserne kan blive belønnet for at give et praj om en artikel, som indeholder en salgsmulighed, er der så noget uetisk i det?

Se det var en god idé - ret genialt faktisk.

Og en lignende ydelse var der en tidligere smartass ( og kalder ham det fordi jeg kender ham og han er det) der blev rig på indenfor et andet område, han solgte det i england og bor nu i USA. Det er nok 15-20 år tilbage.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lagersalg

Tak for roserne.

Hvis man forestiller sig, at en person elektronisk kan sende en interessant artikel og min godkendelse af denne udløser nogle bonuspoint eller kontanter, er det vel "bare" at videresende denne artikel til de virksomheder, som har tilmeldt sig i den kategori. På den måde kan virksomhederne få info om interessante opgaver i andre dele af landet end de måske ellers ikke opererer på.

Michael

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Indkøberen/Fokus:
er det vel "bare" at videresende denne artikel til de virksomheder, som har tilmeldt sig i den kategori.

Ja i princippet, men jeg går udfra at du gør det til virksomheder der betaler for den ydelse?

Og i disse "krisetider" så kunne du med fordel opdele firmamedlemsskabet i guld, sølv og bronze, hvor den der betaler mindst får informationen senest.

 

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, der skal betales for informationen.

God idé med guld, sølv og bronze. Havde selv tænkt, at informationen/artiklen starter i et prisleje på dag 1, hvorefter den falder ex. 10% pr. dag. De kunne muligvis også lukkes efter ex. 10 klik for ikke at genere virksomhederne alt for voldsomt med telefonsælgere.

Michael

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Indkøberen/Fokus:
starter i et prisleje på dag 1, hvorefter den falder ex. 10% pr. dag.

På den måde nedsætter du værdien på din information og det mener jeg er et forkert signal. Ved at kæde det sammen med tidspunktet for hvornår informationen er tilgængelig så kommer folk til lommerne. Og måske interessant med "klik" idéen, da man jo dermed som bronze medlem kan risikere der er udsolgt, men sådan er det jo at køre på 3. klasse.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det skal lige tænkes igennem.

Et andet plus for klik-ideen er, at hvis der skal betales x kr. for at klikke, skal virksomhederne kunne have en saldo hos mig ligesom på Trendsales, hvor handlen så let kan gå igennem uden at hive dankortet op hver gang. Det giver god likviditet, hvis ex. 1.000 virksomheder genemsnitligt har kr. 1.000,- på saldoen. 1 mill. giver vist gode renter i banken (nu bliver det til drømmeri - ved det!!!)

Michael

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)