Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger bolig i København - kender du noget eller nogen?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 8. Mar 06
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er.

Ja, nu ligger landet sådan, at jeg er hjemvendt efter 2 års udlandsophold hvor jeg har rejst verdenen rundt og arbejdet. Nu er jeg så gået i krig med uddannelse og skal derfor finde et sted at bo i København.

Inden I alle skriger op om at jeg skal forsøge mig på diverse boligsider som boligbasen.dk, boligportal.dk etc. etc., så vil jeg gerne påpege at jeg allerede bruger disse! 

Men boligjagt i København er lidt af en videnskab har jeg erfaret, og indtil videre har jeg blot måtte stille mig tilfreds med et værelse på Østerbro frem til 1.april 2010.

Derefter skal jeg finde noget andet, og er derfor ude med alle antenner!

Kender du nogen der har en lejlighed eller værelse til leje i København?

Håber der er en venlig sjæl derude som vil hjælpe en studerende Amino'er med at få lidt tag over hovedet.

 

Kriterier:

Max 3500kr pr. måned for et værelse

Max.5000kr pr måned for en hel lejlighed (1V, 2V, 3V)

Dog kan lejligheder større end 3V og opefter diskuteres til højere leje, eftersom der er mulighed for at have to lejere til at dele udgiften selvfølgelig. Så det har også interesse.

Fortrinsvis skal boligmålet ligge så tæt på byen som muligt, dvs helst indenfor cykelsafstand i form af alle de gamle brokvarterer (Vesterbro, Nørrebro, Østerbro) samt københavn K og Frederiksberg.

Håber på svar!

På forhånd tak

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 23. Jun 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej DJB

Jeg kender muligvis en som har en fremleje på amager. Det er en 3 vær. men til ca. 8500kr. mdr. Jeg vil gerne ringe og høre om den stadig er ledig hvis det har din interesse ?

KH Christine

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)