Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min hjemmeside svarer med og uden www - hjælp søges....

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Ulrik Hvide:

Mr. Moski2.net, der findes ikke noget klart svar på det du spørger om, kun personlige teorier. Svar nok? 

Well, så er der vel ingen grund til at komme med endnu en teori? :)

Anyway, man kan jo ikke undgå at bemærke at du er en diskussionslysten herre, så lad den hvile her.

Moski2.net - gratis betalingsgateway til alle CMS-kunder

Fra Rungsted
Tilmeldt 1. Mar 10
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg elsker at diskutere og argumentere, men kan ikke se hvorfor du havde et problem med mit svar. Måske skulle du være mindre fjensk når andre mennesker forsøger at besvare dit spørgsmål. :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Ulrik Hvide:

Jeg elsker at diskutere og argumentere, men kan ikke se hvorfor du havde et problem med mit svar. Måske skulle du være mindre fjensk når andre mennesker forsøger at besvare dit spørgsmål. :)

Hvori består det fjendske? Jeg startede med at sige at jeg havde en teori, efterspurgte om nogen havde sikker viden, du svarede med endnu en teori og jeg påpegede at det sådan set ikke var det jeg havde efterspurgt?

Så skulle du da høre når jeg folder mig ud ;)

Moski2.net - gratis betalingsgateway til alle CMS-kunder

Fra Rungsted
Tilmeldt 1. Mar 10
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan bare ikke se hvorfor du havde brug for at skabe en negativ stemning på en fed fredag aften, men w/e. Hvis du ikke vil have at folk udtaler sig fra erfaring så må du bede om specifikke rapporter og algoritmer, hvilket desværre ikke findes. Håber du fik svar nok.

Fra Odense NV
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 01:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Ulrik Hvide:

Kan bare ikke se hvorfor du havde brug for at skabe en negativ stemning på en fed fredag aften, men w/e. Hvis du ikke vil have at folk udtaler sig fra erfaring så må du bede om specifikke rapporter og algoritmer, hvilket desværre ikke findes. Håber du fik svar nok.

Så vidt jeg lige kan læse mig frem til af de indlæg, der indtil videre er skrevet, så er det da dig, der påbegynder et svar, som af nogle kan tolkes til at være af nedladende karakter. Mr. Moski2.net ønsker blot at høre om der skulle være nogen, der helt præcist kan komme med en udmelding vedrørende problematikken. Det er da ikke umuligt eller for den sags skyld absolut utænkeligt, at der skulle sidde en med konkret insiderviden inden for dette.

Der ligger faktisk heller ikke nogen negativ tone bagved Mr. Moski2.net's henvendelser til dig - så har han hvert fald skjult dem godt! Stick out tongue Nu er fredag aften jo slut, men håber da ikke, at den blev ødelagt på dette grundlag.

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)