Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad foregår der på Amino i dag ?????

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Krogh:

Espresso:
Måske skyldes det, at vi omgås teenagere i dagligdagen

Næ - jeg tillægger det generationskløften....Big Smile

Ja, det var jo egentlig også det, jeg gerne ville med tråden her. Nemlig få en fornemmelse af, hvad den generelle holdning er til denne form for brug af sproget.

Så jeg må jo bare acceptere formen, men jeg behøver da forhåbentlig ikke at skulle bruge samme sprogbrug, hverken på skrift eller verbalt.

Hilsen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Kaffe & Co:
Tonny Skov Pedersen:
Espresso:
Tonny Skov Pedersen:
Der er en ret ny, hvor det direkte indgår i overskriften Hmm

Hilsen

Hvorfor denne gættekonkurrence. Jeg kan ikke finde en overskrift, der forarger.

Hej

Det er skam ikke nogen gættekonkurrence, og jeg har ikke sagt noget om, at det forarger, der skal meget mere til, men derfra og til selv at begynde på det sproglige plan, det synes jeg bare ikke er Ok for mig.

Jeg skriver det følgelig ikke her, men link er her http://www.amino.dk/forums/t/82393.aspx

Hilsen

Jeg kan ikke se noget galt med den?
jeg kan heller ikke se noget galt i den Yes

Overskriften er ikke lige frem pæne ord , han er ny amino.dk bruger , med han fylder sig snydt .

Ordene resten skrevet i indlægget er ude bandeord eller de indlæg skrevet i tråden , så det forarger ikke mig , med jeg ville nok ikke have skrevet disse ord i titlen , med der er vi så forskellige mennesker og tænker forskelligt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tonny Skov Pedersen:

Så jeg må jo bare acceptere formen

Ja.

Det er nemlig helt frivilligt at være her Stick out tongue

 

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Espresso:

Tonny Skov Pedersen:

Så jeg må jo bare acceptere formen

 

Ja.

Det er nemlig helt frivilligt at være her Stick out tongue

 

Ja, det er det Yes

Jeg er dog ikke helt sikker på, hvad du mener med det Confused

Hilsen

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Tonny Skov Pedersen:

Hej

Har nu været inde på 3 tråde her til aften lørdag.

Hvad i himlens navn er det, der foregår? Sikke et sprog i et offentligt forum, det er jo "latrin" af værste skuffe i 2 af trådene No

Jeg ville faktisk gerne høre, om der er andre, som fornemmer en gradvis værre måde at udtrykke sig på.

Man kan faktisk godt blive hørt, og mange gange endda bedre, uden at brige sprogets værste gloser.

Hilsen til alle.

 

SLAP NU LIGE LIDT AF MAKSMULDJORD. Er du sådan en type der bliver fornærmet over sådan et sprogbrug, og endda tilmed siger sådan noget kliche-agtigt som "behøver du absolut at RÅBE mig ind i øret" - tsk tsk - skulle fanme ikke undre mig.

Jeg ved ikke hvad det er du hentyder til præcist,  men altså, jeg begriber ikke at du at opretter et indlæg om det. Der er tale om tre indlæg på en lørdag aften siger du! - det er sgu da ikke en skid, det er da sikkert bare en der har drukket for meget og keder sig lidt. Jeg ville holde med dig hvis til en vis grad hvis det samme mønstre strækte sig over flere uger.

Ged og gammel affald - JUBIII - jeg har syv baby-romkugler i køleskabet der skal fortæres inden jeg skal i seng, det giver god næring til nossernes sædkvalitet. Studenterbrød kan også bruges i nødstilfælde, det var faktisk det der var årsagen til at jeg blev så velskabt sagde min farmand altid. Jeg tror at han overdriver en smule, jeg syntes mest af alt at jeg en vanskabning - nederen, gid jeg var lige som alle de andre.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :

^^ Det der, til gengæld. Det er bare dumt.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Wonderboy:

SLAP NU LIGE LIDT AF MAKSMULDJORD. Er du sådan en type der bliver fornærmet over sådan et sprogbrug, og endda tilmed siger sådan noget kliche-agtigt som "behøver du absolut at RÅBE mig ind i øret" - tsk tsk - skulle fanme ikke undre mig.

Jeg ved ikke hvad det er du hentyder til præcist,  men altså, jeg begriber ikke at du at opretter et indlæg om det. Der er tale om tre indlæg på en lørdag aften siger du! - det er sgu da ikke en skid, det er da sikkert bare en der har drukket for meget og keder sig lidt. Jeg ville holde med dig hvis til en vis grad hvis det samme mønstre strækte sig over flere uger.

Ged og gammel affald - JUBIII - jeg har syv baby-romkugler i køleskabet der skal fortæres inden jeg skal i seng, det giver god næring til nossernes sædkvalitet. Studenterbrød kan også bruges i nødstilfælde, det var faktisk det der var årsagen til at jeg blev så velskabt sagde min farmand altid. Jeg tror at han overdriver en smule, jeg syntes mest af alt at jeg en vanskabning - nederen, gid jeg var lige som alle de andre.

Ro på, det er nu et fair spørgsmål og han søger netop et svar på om det er accepteret brug eller ej.

 

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 2 person

Wonderboy:

En hel masse

Hej Wonderboy

Velkommen til Amino Smile Edit: **hov, kan se du har været her et stykke tid**

Jeg vil anbefale dig lige at læse nogle indlæg igennem herinde for at se hvordan sprogbruget normalt er. Jeg er ikke sart, men jeg syntes dit indlæg er helt ude i hampen.

Mvh. Michael

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse:

Wonderboy:

SLAP NU LIGE LIDT AF MAKSMULDJORD. Er du sådan en type der bliver fornærmet over sådan et sprogbrug, og endda tilmed siger sådan noget kliche-agtigt som "behøver du absolut at RÅBE mig ind i øret" - tsk tsk - skulle fanme ikke undre mig.

Jeg ved ikke hvad det er du hentyder til præcist,  men altså, jeg begriber ikke at du at opretter et indlæg om det. Der er tale om tre indlæg på en lørdag aften siger du! - det er sgu da ikke en skid, det er da sikkert bare en der har drukket for meget og keder sig lidt. Jeg ville holde med dig hvis til en vis grad hvis det samme mønstre strækte sig over flere uger.

Ged og gammel affald - JUBIII - jeg har syv baby-romkugler i køleskabet der skal fortæres inden jeg skal i seng, det giver god næring til nossernes sædkvalitet. Studenterbrød kan også bruges i nødstilfælde, det var faktisk det der var årsagen til at jeg blev så velskabt sagde min farmand altid. Jeg tror at han overdriver en smule, jeg syntes mest af alt at jeg en vanskabning - nederen, gid jeg var lige som alle de andre.

Ro på, det er nu et fair spørgsmål og han søger netop et svar på om det er accepteret brug eller ej.

 

Ja, så kom vi også under bæltestedet Huh?

Indlægget fra "Wonderboy" siger vist mere om denne person end noget andet.

Hilsen

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)