Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Persondatalovgivningen & dataopsamling

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jepper held og lykke herfra !!

/allan

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, og tak :-).

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper:

Jeg er kommet frem til at det skulle der ikke være noget problem i, dog sender jeg lige en mail hvor jeg tydligt gør opmærksom på at jeg har tilføjet dem i mit website :-), og hvis de vil fjernes skal de bare sige til.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Jeg tror du gør klogt i at tale med en advokat, da du er i konflikt med ophavsretsloven og persondataloven. Du må ikke bruge andres materiale uden deres tilladelse. Martin Thorborg havde en tråd for nogle uger siden med en 13 årig dreng der blev sagsøgt for misbrug af ophavsret

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Den tråd læste jeg nu godt, og persondataloven var jeg i tvivl om. Men jeg er altså ikke i konflikt med ophavsretten, det må du lige uddybbe :-)? Jeg tror du skal læse mine indlæg igen :-)...

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

BroncofanDK:
Jeg tror du gør klogt i at tale med en advokat, da du er i konflikt med ophavsretsloven og persondataloven. Du må ikke bruge andres materiale uden deres tilladelse. Martin Thorborg havde en tråd for nogle uger siden med en 13 årig dreng der blev sagsøgt for misbrug af ophavsret

Den sag kan der på ingen måde sammenligne med dette her ?

/allan

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper:

Den tråd læste jeg nu godt, og persondataloven var jeg i tvivl om. Men jeg er altså ikke i konflikt med ophavsretten, det må du lige uddybbe :-)? Jeg tror du skal læse mine indlæg igen :-)...

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Det er muligt jeg har misforstået dine indlæg -  men som jeg forstår det vil du på din site vise billeder som du finder på nettet. Hvis det er tilfældet, så vil du have glæde af at checke det med en rådgiver der er ansvarspligtig hvis de yder fejlagtig rådgivning.

Billeder på nettet er ikke til fri afbenyttelse.

MVH Jens

 

 

 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er din fortolkning, så forstår jeg godt din reaktion. Jeg vil dog kun indsamle fotografernes adresseoplysninger, og ligge dem på mit website :-)... se eksempeler derinde.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)