Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Priser på rengøring & vinduespolering

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

er der nogle der kanhjælpe mig med at fastsætte priser på rengøring & vinduespolering??

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus

Det er såmænd ret simpelt :-)

Du tager alle udgifter til dit rengøringsfirma : indkøb af materialer, lønninger, administration, markedsføring , uforudsete udgifter og penge til at polstre virksomheden til dårlige tider.

Dette beløb deler du så op , så du kan se hvor meget du bruger i forhold til hvor meget du tjener

Helt skåret ud :

Hvis du bruger 300,- kr i timen per kunde inkl ALT, så tager du 301 kr i timen.

Hvis du ikke har interesse i at regne disse beløb ud selv, kan jeg desværre ikke anbefale dig at blive selvstændig, da du virkelig kan brænde fingrene senere hen :-)

Den vigtigste lektion her er : INTET er gratis og hvis kunderne tror de skal have det gratis, så blot overlad kunden til et andet firma, som så senere må gå konkurs med stor gæld.

Imens beholder du dine egne kunder, og venter på at kunderne vender tilbage, når de har fundet af at kvalitet på den lange bane, koster mere end 100 kr i timen

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Jeg vil virkelig anbefale dig og lytte til jimie, han ved virkelig hvad han taler om!

Som det bliver nævnt skal du sætte dig ned, og udregne en pris MEGET NØJAGTIG.

Du har nok samme tanke, som mange andre ''det kan vi sgu gøre billigere'' - men for din egen skyld, tag en realistisk timeløn!

Hvis du har brug for yderliger hjælp, kan du kontakte mig via vores hjemmeside (ændres snart til cleanpoint.dk) - eller pr. PM her på amino.

Held og lykke med firmaet! :)

Handel med varepartier via Trademen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

tak for svarene!!

Jeg tror jeg kontakter min revisor og lader ham lave et regnskab..

jeg havede tænkt mig at kører med en timepris på omkring 280kr. `+ moms

Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Sorry for OT.

men, Hvis du skal igang med at pudse vinduer og mangler lidt udstyr til at komme igang, så har lidt professionelt udstyr (ganske nyt og ubrugt) som du kan købe til halv pris, hvis det har interesse.

Smid mig en besked hvis det er.

 

God weekend:)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

280,- kr er minimum, men kan godt lade sig gøre, hvis du holder budgettet meget stramt og ikke har de store planer om større beløb til markedsføring eller andre større udvidelser af virksomheden.

Men ja sæt dig ned og regn det hele igennem :-)

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Århus
Tilmeldt 18. Aug 09
Indlæg ialt: 24
Fra  Grøn Polering Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal op på 400 plus moms. Ellers er det ikke til at få et overskud med mindre du bonner folk for kørslen, hvilket det er svært at få kunder til. Ellers skal du arbejde rigtig, rigtig mange timer om dagen.

Fra Lynge
Tilmeldt 17. Nov 07
Indlæg ialt: 143
Fra  JH Service Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

400,- plus moms, må da være din spøg, er det på vinduespolering eller er det rengøring ? i disse tider tror jeg den er meget forhøj, og her tror jeg at man ville tage et der var billiger.

Jannie / JH service

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan kun give Jannie ret .- Surprise

Fra Lynge
Tilmeldt 17. Nov 07
Indlæg ialt: 143
Fra  JH Service Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til Kim Valby

Mvh

Jannie

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)