Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Simpelt Gratis Regnskabsprogram :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er,

Er der nogen der kender et godt simpelt regnskabsprogram der er gratis? Simpelt, da jeg kun skal lave meget få posteringer, 2-4 om Måneden max.

 

Ønsker ikke noget regnskabsprogram der koster penge, da jeg ikke har behov for det. Derfor behøver du ikke henvise mig til et der koster penge :)

 

Håber i kan hjælpe mig :) og at i kender nogle gode programmer.

 

Christopher

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 9. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Varde
Tilmeldt 30. Oct 07
Indlæg ialt: 250
Fra  RH Freelance Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale Summasummarums gratis version :)

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar :) har kigget på Summasummarums gratis version :) som ser god ud

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Christopher,

Jeg tror SALDI har en gratis online-version du kan bruge, når det er så få poster. 

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 02:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper:
Jeg tror SALDI har en gratis online-version du kan bruge, når det er så få poster. 

Ja, vi har vores gratisløsning med fuld funktionalitet, en samtidig bruger og højst 300 posteringer årligt.

Det er et flerbruger system, så du kan bruge ekstern hjælp på regnskabet. Og det er muligt selv at tage en sikkerhedskopi og indlæse den igen, hvilket ikke alle online-regnskaber kan.

Hvis din virksomhed skulle vokse sig større, så er priserne overkommelige på betalingstjenesten.

Er du god til Linux, kan du frit hente, installere og bruge systemet, da det er Open Source.

Så vidt jeg husker, er de 300 posteringer i gratis udgaven af Summasummarum i alt. Så efter nogle år skal der opgraderes til en betalingsudgave - ret mig gerne, hvis jeg tager fejl.

Med venlig hilsen
Claus Agerskov

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 02:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Claus, 

Du skulle hellere fortælle hvad det koster at købe support til den gratis version :)

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper:
Du skulle hellere fortælle hvad det koster at købe support til den gratis version :)

51,- pr. måned inkl. faktureringsgebyr og tegnes for mindst et år ad gangen. Vi kalder det SALDI Hotline og er support til brug af SALDI pr. telefon og mail, og benyttes mest af dem, som selv har installeret SALDI. Supporten gælder ikke installering af SALDI, hvilket dem på gratisløsningen heller ikke har brug for.

Prisen for SALDI Hotline er det samme som for den mindste betalingsløsning. Med den får man ud over hotline også 1.000 årlige posteringer og automatisk sikkerhedskopiering til flere lokationer samt kører på meget hurtigere servere. Desuden kan man også betale månedsvis (62,-/md), kvartalsvis (54,-/md) og halvårligt (52,-/md) for betalingsløsningen.

Så jeg vil klart anbefale, at skifte fra den gratis løsning til betalingsløsningen end tegne et hotlineabonnement.

Support til installering og opsætning af SALDI på egen server er almindelig konsulenthonorar på 850,- pr. påbegyndt time.

Med venlig hilsen
Claus Agerskov

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)